-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ліжко двоярусне розбірне
Завершена
15 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 159 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 159 000.00 UAH
Номер:
4b0e8eafb1cb4a7a95eaaf99a169ffa7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-24-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2025 00:00
Період моніторингу:
24.01.2025 16:25 - 15.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2025 № 16
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 21.01.2025 № 003100-18/733-2025 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.01.2025 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.01.2025 № 16
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2024-10-04-011460-a 04.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕКСТРЕЙД ЛЛС" встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «Розком», підприємства «ЕЛКОН-ДІЗАЙН», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників, розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського квартирно-експлуатаційного управління (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 04.10.2024 року №(ВТ) 044, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.10.2024 року; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Розком» (далі - ТОВ «Розком»); тендерну пропозицію ПІДПРИЄМСТВА, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (далі – підприємство «ЕЛКОН-ДІЗАЙН»); тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» (далі – ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС»); вимогу про усунення невідповідностей до 22.10.2024 надану ТОВ «Розком»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.10.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Розком» від 22.10.2024 № (ВТ)044/3; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції підприємства «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» від 23.10.2024 № (ВТ)044/4; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» від 29.10.2024 року № (ВТ)044/6; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 30.10.2024 року; Договір № 31-1020460 від 12.11.2024 року (далі - Договір), додаткова угода від 04.12.2024 №1 до Договору; Звіт про виконання договору про закупівлю від 28.01.2025; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 31.01.2025 року (далі – Пояснення).
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 Додатку № 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (далі — Додаток №3) до тендерної документації, Технічні вимоги товару повинні відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, IDT) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови», а також діючим ГОСТ, сертифікатам відповідності та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом (у складі тендерної пропозиції Учасником надається копія відповідного документу, а саме протокол випробувань та виданий на підставі нього сертифікат відповідності, виданий акредитованим в Україні органом з оцінки відповідності).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» надано Протокол випробувань № 2024.00.06.28.07 від 28.06.2024. Також надано Сертифікат відповідності № UA.PN.191. 3076-24 з терміном дії від 11.10.2024 до 10.10.2025, виданий на підставі протоколів випробування №№ 2024.191.10.11.17, 2024.191.10.11.16 від 11.10.2024 року та Сертифікат відповідності № UA.PN.191. 3084-24 з терміном дії від 11.10.2024 до 10.10.2025 виданий на підставі протоколу випробувань № 2024.191.10.11.27 від 11.10.2024 року.
Тобто, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ТЕКСТРЕЙД ЛЛС" не надано Сертифікат відповідності, який видано на підставі наданого протоколу випробувань № 2024.00.06.28.07 від 28 червня 2024 року, що не відповідає вимог пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 28.01.2025 стосовно вищевикладеного, на який Замовник надав пояснення від 31.01.2025 року наступного змісту: «...У процесі розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою не було виявлено невідповідності в поданій документації. Відповідно, тендерна пропозиція була прийнята до розгляду як така, що відповідає вимогам. Після отримання запиту від Держаудитслужби Замовник повторно звернувся до постачальника щодо надання підтверджуючих документів. Постачальник надав сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність товару вимогам тендерної документації.».
Однак, зазначене пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, оскільки у складі тендерної пропозицій на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій був відсутній Сертифікат відповідності, який видано на підставі наданого протоколу випробувань.
Таким чином, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
В ході проведення моніторингу Замовник оприлюднив звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
07.02.2025 18:39 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2025 18:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби було здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності уповноваженої особи Київського квартирно-експлуатаційного управління, а саме ОРАП Ольгу Григорівну згідно Наказу № 37 від 14.02.2025 року "Про притягнення до дисциплінарної відповідальності Орап О.Г."
Дата публікації звіту:
14.02.2025 17:53
Запити/Пояснення
Номер:
f45ac2104cff4fff862f5d5dd3a6a72a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2025 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Ліжко двоярусне розбірне» (ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому), очікуваною вартістю 15 900 000,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-04-011460-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очіку-ваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до п.2 Додатоку № 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (далі — Додаток №3) до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасником надається копія відповідного документу, а саме протокол випробувань та виданий на підставі нього сертифікат відповідності, виданий акредитованим в Україні органом з оцінки відповідності.
На виконання вимог п.2 Додатоку № 3 тендерної документації, учасником ТОВ "ТЕКСТРЕЙД ЛЛС" у складі тендерної пропозиції надано Протокол випробувань № 2024.00.06.28.07 від 28 червня 2024 року, Сертифікат відповідності № UA.PN.191. 3076-24 з терміном дії від 11.10.2024 до 10.10.2025 виданий на підставі протоколів випробування №№ 2024.191.10.11.17, 2024.191.10.11.16 від 11.10.2024 року та Сертифікат відповідності № UA.PN.191. 3084-24 з терміном дії від 11.10.2024 до 10.10.2025 виданий на підставі протоколу випробувань № 2024.191.10.11.27 від 11.10.2024 року.
Отже, у складі тендерної пропозиції Учасником не надано Сертифікат відповідності, який видано на підставі наданого протоколу випробувань.
Чому Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ТЕКСТРЕЙД ЛЛС" не виявлено зазначену невідповідність?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6730af31592c46e6a3466f3c25e0e38b
Назва:
Надання пояснення на запит Державної аудиторської служби щодо закупівлі UA-2024-10-04-011460-a за кодом CPV ДК 021-2015 39140000-5 Меблі для дому (Ліжко двоярусне розбірне)
Дата опублікування:
31.01.2025 19:39
Опис:
Надання пояснення на запит Державної аудиторської служби щодо закупівлі UA-2024-10-04-011460-a за кодом CPV ДК 021-2015 39140000-5 Меблі для дому (Ліжко двоярусне розбірне)
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані на підставі запиту замовника до відповідного предмету (Додаток 3 до Тендерної документації) та згідно ТС МОУ.32406-001:2024 (02).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за КЕКВ 2210 відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік.
Очікуваний обсяг предмета закупівлі: 3 000 шт. відповідно до листа Центрального управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил Логістики Збройних Сил України (вих.№2459/7734 від 04.10.2024р.) з метою забезпечення потреб у квартирному майні військових частин.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розміру бюджетного призначення на 2024 рік, здійснена з урахуванням обсягів наявної потреби у товарах цього типу та сформована згідно з комерційними пропозиціями потенційних постачальників товару,тендерних пропозицій учасників відкритих торгів на закупівельному майданчику Прозорро на аналогічний товар,а також цін на товар, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників даного товару, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін,беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а також з урахуванням рекомендацій, викладених в листі Центрального управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил Логістики Збройних Сил України (вих.№2459/4027 від 17.06.2024р.).
Відповідно до вищезазначеного надаємо скановану копію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог Постанови КМУ №710 від 11.10.2016р.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів. Київське квартирно-експлуатаційне управління не має власного веб-сайту. Головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство оборони України. Відповідна інформація не розміщувалась на сайті головного розпорядника коштів у зв’язку з обставинами наведеними нижче. Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч. 4 ст. 3 Закону, відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону, інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Дана стаття не встановлює обов’язок для оприлюднення замовником інформації в інших засобах окрім електронної системи закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Довідково: в зв’язку з воєнним станом в країні, Міністерство Оборони не розміщує на своєму веб-сайті інформацію щодо закупівель для потреб Збройних Сил України.
3. У процесі розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою не було виявлено невідповідності в поданій документації. Відповідно, тендерна пропозиція була прийнята до розгляду як така, що відповідає вимогам.
Після отримання запиту від Держаудитслужби Замовник повторно звернувся до постачальника щодо надання підтверджуючих документів. Постачальник надав сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність товару вимогам тендерної документації.
Копія сертифіката відповідності, наданого постачальником (додається).
Враховуючи викладене, Замовник діяв відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі" та вживав заходів для підтвердження відповідності поставленого товару.