• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ліжко двоярусне розбірне

Завершена

15 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 159 000.00 UAH
Номер: 4b0e8eafb1cb4a7a95eaaf99a169ffa7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-24-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.01.2025 16:25 - 15.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.01.2025 № 16 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 21.01.2025 № 003100-18/733-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.01.2025 року Начальник ​Станіслав КОСІНОВ Додаток ​до наказу Північно-східного офісу ​Держаудитслужби ​від 24.01.2025 № 16 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6 UA-2024-10-04-011460-a 04.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель​​​​​ Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, i1984natali@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕКСТРЕЙД ЛЛС" встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «Розком», підприємства «ЕЛКОН-ДІЗАЙН», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників, розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського квартирно-експлуатаційного управління (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 04.10.2024 року №(ВТ) 044, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.10.2024 року; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Розком» (далі - ТОВ «Розком»); тендерну пропозицію ПІДПРИЄМСТВА, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (далі – підприємство «ЕЛКОН-ДІЗАЙН»); тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» (далі – ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС»); вимогу про усунення невідповідностей до 22.10.2024 надану ТОВ «Розком»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.10.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Розком» від 22.10.2024 № (ВТ)044/3; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції підприємства «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» від 23.10.2024 № (ВТ)044/4; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» від 29.10.2024 року № (ВТ)044/6; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 30.10.2024 року; Договір № 31-1020460 від 12.11.2024 року (далі - Договір), додаткова угода від 04.12.2024 №1 до Договору; Звіт про виконання договору про закупівлю від 28.01.2025; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 31.01.2025 року (далі – Пояснення). Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» встановлено наступне.  Відповідно до пункту 2 Додатку № 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (далі — Додаток №3) до тендерної документації, Технічні вимоги товару повинні відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, IDT) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови», а також діючим ГОСТ, сертифікатам відповідності та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом (у складі тендерної пропозиції Учасником надається копія відповідного документу, а саме протокол випробувань та виданий на підставі нього сертифікат відповідності, виданий акредитованим в Україні органом з оцінки відповідності). У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» надано Протокол випробувань № 2024.00.06.28.07 від 28.06.2024. Також надано Сертифікат відповідності № UA.PN.191. 3076-24 з терміном дії від 11.10.2024 до 10.10.2025, виданий на підставі протоколів випробування №№ 2024.191.10.11.17, 2024.191.10.11.16 від 11.10.2024 року та Сертифікат відповідності № UA.PN.191. 3084-24 з терміном дії від 11.10.2024 до 10.10.2025 виданий на підставі протоколу випробувань № 2024.191.10.11.27 від 11.10.2024 року. Тобто, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ТЕКСТРЕЙД ЛЛС" не надано Сертифікат відповідності, який видано на підставі наданого протоколу випробувань № 2024.00.06.28.07 від 28 червня 2024 року, що не відповідає вимог пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 28.01.2025 стосовно вищевикладеного, на який Замовник надав пояснення від 31.01.2025 року наступного змісту: «...У процесі розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою не було виявлено невідповідності в поданій документації. Відповідно, тендерна пропозиція була прийнята до розгляду як така, що відповідає вимогам. Після отримання запиту від Держаудитслужби Замовник повторно звернувся до постачальника щодо надання підтверджуючих документів. Постачальник надав сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність товару вимогам тендерної документації.». Однак, зазначене пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, оскільки у складі тендерної пропозицій на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій був відсутній Сертифікат відповідності, який видано на підставі наданого протоколу випробувань. Таким чином, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, визначив його переможцем та уклав з ним Договір. В ході проведення моніторингу Замовник оприлюднив звіт про виконання договору.
Період усунення порушень: 07.02.2025 18:39 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.02.2025 18:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби було здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності уповноваженої особи Київського квартирно-експлуатаційного управління, а саме ОРАП Ольгу Григорівну згідно Наказу № 37 від 14.02.2025 року "Про притягнення до дисциплінарної відповідальності Орап О.Г."
Дата публікації звіту: 14.02.2025 17:53

Запити/Пояснення