-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт харчоблоку Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 76
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Особливостей.
Завершена
14 156 297.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 781.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 70 781.49 UAH
Номер:
8047ef715a5d4e558cff2bf1913592b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 15:00 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2024-10-04-010597-a 04.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» та ТОВ «ТІРАДА», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 02.10.2024 № 21, звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі та відповідь Замовника на звернення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СК НОВЕ МІСТО» (далі - ТОВ «СК НОВЕ МІСТО»), протокол від 17.10.2024 № 32, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТІРАДА» (далі - ТОВ «ТІРАДА»), повідомлення про намір укласти договір, протокол від 21.10.2024 № 33, договір підряду від 28.10.2024 № 74 на суму 14 077 802,40 гривень з ПДВ (далі – Договір), пояснення та документи Замовника надані 19.11.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.11.2024 16:47 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
2bfe283f53d8473991ca8507e03942fe
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2024 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з капітального ремонту харчоблоку Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 76 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-04-010597-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1a2cb4e6b7d04d7e8df6aa36cfaad828
Назва:
Про надання пояснень щодо визначення розміру бюджетного призначення та оприлюднення інформації про закупівлю на власному сайті
Дата опублікування:
19.11.2024 09:34
Опис:
1. Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість капітального ремонту харчоблоку визначена відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку, затв. Наказом № 4 АГ від 25.04.2024 та Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 3715 від 25.05.2024 р. З загальної суми вартості капітального ремонту (14 885 759,00 грн.) було виключено витрати по главі 10 (кошти на здійснення технагляду, кошти на послуги, пов’язані з підготовкою до виконання робіт та введенням їх в експлуатацію) та по главі 12 (вартість розробки проектно-кошторисної документації, вартість експертизи ПКД, та кошти на здійснення авторського нагляду) з урахуванням ПДВ 20%. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наданої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу у встановленому порядку.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://sites.google.com/view/school2sumy/%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4/%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B3-%D1%81%D1%82-30-%D0%B7%D1%83-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83
https://drive.google.com/file/d/1-ZNzYlJ5F5H8AKo3uWHTvzDVc1lc_rzJ/view
Номер:
9009a80bd84141c99e98b126d2bb33a3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2024 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з капітального ремонту харчоблоку Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 76 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-04-010597-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Пунктом 2.2 додатку 2 до тендерної документації проект Договору визначено: «…Ціна (сума) цього Договору розрахована згідно очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідає остаточній тендерній пропозиції Учасника. При цьому, фінансування закупівлі здійснюється в межах реально затверджених видатків Замовника на дану потребу. На дату укладання Договору платіжні (бюджетні) зобов’язання виникають щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми (у межах кошторисних призначень), які складають: ____________________________ (________________________________________) грн з ПДВ. Оплата залишку предмета закупівлі відбувається виключно за наявності коштів згідно з постійним кошторисом (планом використання бюджетних коштів) при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань), з урахуванням листа інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року. Подальше виникнення зобов’язань буде збільшуватися відповідно до кошторисних призначень та може регламентуватися шляхом укладення додаткової угоди, але в будь-якому разі не може перевищувати загальної суми Договору.» В складі пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТІРАДА» міститься файл «Проєкт договору.pdf» який також містить зазначену інформацію. Просимо надати пояснення, чому за результатами закупівлі укладено договір підряду від 28 жовтня 2024 № 74, пункт 2.2 якого не відповідає пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТІРАДА»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2df45ae758cd426392dc5590b97906ab
Назва:
Про надання пояснень щодо тексту укладеного договору
Дата опублікування:
19.11.2024 11:33
Опис:
У примітках до додатку 2 до Тендерної документації «Проєкт договору» є застереження наступного змісту «Зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору».
Під час укладання договору з учасником текст «При цьому, фінансування закупівлі здійснюється в межах реально затверджених видатків Замовника на дану потребу. На дату укладання Договору платіжні (бюджетні) зобов’язання виникають щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми (у межах кошторисних призначень), які складають: ____________________________ (________________________________________) грн з ПДВ. Оплата залишку предмета закупівлі відбувається виключно за наявності коштів згідно з постійним кошторисом (планом використання бюджетних коштів) при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань), з урахуванням листа інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року. Подальше виникнення зобов’язань буде збільшуватися відповідно до кошторисних призначень та може регламентуватися шляхом укладення додаткової угоди, але в будь-якому разі не може перевищувати загальної суми Договору.» був виключений як зайвий та такий, що не містить жодного змістовного навантаження і не впливає на суттєві умови договору.
Ціна договору вже визначена у п. 2.2. Договору а сума кошторисних призначень, доведена Замовнику, не може бути предметом договору між сторонами. На даний час кошторисні призначення повністю покривають суму закупівлі, тому текст про оплату залишку предмету закупівлі не несе змістовного навантаження та не є предметом договору між сторонами або його суттєвою умовою, до того ж, питання про коригування плану використання коштів та укладення додаткових угод повністю відображене у тексті пункту 2.3. Договору.