-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Субпідрядні роботи по об’єкту: «Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (4 черга) (коригування)
Закупівля здійснюється як частина зобов’язань міста перед Європейською комісією з виконання Грантового договору № 2022/439-724 у рамках проєкту «Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Львові» підписаного 19 грудня 2022 року між Львівською міською радою та Європейською Комісією.
Завершена
14 733 861.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 669.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 73 669.30 UAH
Номер:
2c36f41e4e994a69b456f64fbd4ea760
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-18-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2024 00:00
Період моніторингу:
18.12.2024 16:53 - 09.01.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2024-10-04-009788-a 04.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «ЗАХІД НЕО БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівське міжміське бюро технічної інвентаризації» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.10.2024 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ЗАХІД НЕО БУД» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «ЗАХІД НЕО БУД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 23.10.2024 № 4, договір від 06.11.2024 № 17 (далі – Договір) на суму 14 496 702,62 грн, додаткова угода від 02.12.2024 № 1 до Договору, додаткова угода від 30.12.2024 № 2 до Договору, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 24.12.2024 та 07.01.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
10.01.2025 14:55 - 16.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.01.2025 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
bc7ed7a3f0f24231b2a4f9bfa519daed
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2024 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Субпідрядні роботи по об’єкту: «Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (4 черга) (коригування)» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-04-009788-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 02.12.2024 № 1 до Договору від 06.11.2024
№ 17.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e28ac4c3df064fb2896a5db50ead9574
Назва:
У відповідь на запит Замовнику на пояснення від 23.12.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
24.12.2024 12:15
Опис:
1. Щодо інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Обґрунтування розміру бюджетних призначень: Згідно річного плану UA-P-2024-10-04-011728-a закупівля «Субпідрядні роботи по об’єкту: «Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (4 черга) (коригування)» здійснюється не за рахунок бюджетних коштів, а за рахунок власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства), що за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (4 черга) (коригування)» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за проєктом № 706/24-РБК/ЕЗ від 23 серпня 2024 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт, зокрема в структурі кошторису міститься перелік та види робіт на улаштування укриття та робіт по благоустрою та озелененні території, які закуповуються в межах даної процедури закупівлі.
Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно п. 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 р. № 275 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Так, відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, варто зауважити, що очікувана вартість саме субпідрядних робіт по об’єкту: «Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (4 черга) (коригування)» здійснювалося за допомогою виокремлення з усієї вартості об’єкта будівництва розділів, які безпосередньо стосуються робіт на улаштування укриття та робіт по благоустрою та озелененні території, що здійснювалося генеральним проектувальником проектної документації ПП "АВР ДЕВЕЛОПМЕНТ" (лист додається до відповіді на запит). Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ.
2. Щодо інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 02.12.2024 № 1 до Договору від 06.11.2024 № 17:
Згідно п. 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Так, відповідно до частини першої статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України. Разом з тим, виходячи зі змісту частини першої статті 653 ЦК України, у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов.
Згідно інформації в електронній системі закупівель, ДУ №1 від 02.12.2024 р. була укладена відповідно до пп. 3 п. 19 Особливостей (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю).
Варто зауважити, що роботи, які є предметом договору, виконуватимуться для завершення робіт по об’єкту, що досі реалізовується, а саме: «Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)», Замовником якого є ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ МІЖМІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ", а Генпідрядником - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПРОГРЕСТЕХБУД».
В силу даних обставин учасник-переможець Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» за даною процедурою закупівлі буде виконувати роботи паралельно з Генпідрядником по Договору генпідряду № EU-LVIV-1-2 від 08.11.2023 року, а отже повинен узгоджувати усі дії по виконанню робіт з останнім.
02.12.2024 р. Замовником торгів було отримано лист-звернення від Субпідрядника «ЗАХІД НЕО БУД» (додається до відповіді на запит) щодо внесення змін, які відображені в ДУ №1 від 02.12.2024 р.
Відтак, ДУ №1 від 02.12.2024 р. була укладена Сторонами з метою покращення якості виконання робіт, зокрема, спрямована на комунікацію Субпідрядника з Генпідрядником щодо узгодження виконання робіт з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПРОГРЕСТЕХБУД», та не призводить до збільшення суми угоди.
Номер:
1769733b91b54482a4974795d322a64b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.01.2025 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Субпідрядні роботи по об’єкту: «Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921)» (4 черга) (коригування)» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-04-009788-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 30.12.2024 № 2 до Договору від 06.11.2024
№ 17.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
75c5dead6d4940c9ae2bd29e5e784ceb
Назва:
У відповідь на запит Замовнику на пояснення від 02.01.2025 р. в межах здійснення моніторингу UA-M-2024-12-18-000054 процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
07.01.2025 14:27
Опис:
Згідно п. 14 Постанови КМУ №1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Таким чином, закупівлі здійснюються Замовником на підставі наявної потреби та відповідно до річного плану.
Отже, враховуючи потребу у даній закупівлі станом на 2024 рік та наявність повного фінансування Замовником торгів під час оголошення торгів було зазначено саме такі строки виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі.
Однак це не виключало право Замовника торгів на продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, яке передбачене пп. 4 п. 19 Постанови КМУ №1178.
Відтак, 30.12.2024 р. між Сторонами була підписана ДУ №2 до Договору №17 від 06.11.2024 р. щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.12.2025 р.
Щодо документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, то таким документом слугує протокол засідання технічної ради №1 від 27.12.2024 р. за участю замовника, представника технічного нагляду, представників проєкту SWECO, представника БК «Прогрестехбуд», головного архітектора проєкту та субпідрядника (додається до відповіді на запит), які засвідчили, що у зв’язку із тим, що не влаштована під’їзна дорога до комплексу А1 АС1, виконати роботи щодо доставлення сипучих матеріалів і облаштування благоустрою на рівню стилобату, як частини робіт в межах Договору №17, є неможливим.
Враховуючи зазначене, через виникнення непередбачуваних обставин з вини третіх осіб, виконати всі роботи згідно Договору №17 у встановлені строки не було змоги, відтак Сторонами було прийнято рішення щодо продовження дії договору та строку виконання робіт до 31.12.2025 р.