• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Улаштування тротуарної плитки території перед входом в приміщення Міської лікарської амбулаторії ЗПСМ м. Зеленодольськ КНП «Зеленодольський центр ПМСД» ЗМР за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район, місто Зеленодольськ, вулиця Спортивна, 2 (ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

355 110.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 775.55 UAH
Номер: a5bd2fcbf6724ca986e9586eb17dbd67
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-01-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 12.11.2024 13:59 - 04.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 11.11.2024 № 160 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 11.11.2024 № 160 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 15 UA-2024-10-04-008825-a 04.10.2024 КНП "Зеленодольський центр ПМСД" ЗМР Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Петухов А.Ю. встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатом аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення п.5.17 Настанови №281. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом зменшення ціни договору від 21.10.2024 №008825-а на суму включених до договірної ціни адміністративних витрат будiвельної організації, через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП "Зеленодольський центр ПМСД" ЗМР (далі - Замовник) UA-P-2024-10-04-009001-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №100 від 04 жовтня 2024 року, тендерну пропозицію учасника ФОП Петухов Андрій Юрійович (далі – ФОП Петухов А.Ю., Учасник), повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 14.10.2024, договір від 21.10.2024 №008825-а, запит про надання пояснень від 13.11.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.11.2024 року. Моніторингом встановлено, що до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору від 21.10.2024 №008825-а, ФОП Петухов А.Ю. включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 2180,85 гривень. Однак, термін «адміністративні витрати», відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281), вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Згідно з п. 5.17. Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Відповідно до реєстраційних документів ФОП Петухов А.Ю. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої Учасником тендерної пропозиції, не має апарату управління. Враховуючи вищезазначене, ФОП Петухов А.Ю. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат. Таким чином, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 2180,85 грн. (без урахування податків) ФОП Петухов А.Ю. завищено вартість тендерної пропозиції. Зазначене не відповідає п.5.17 Настанови №281. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з тим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ФОП Петухов А.Ю., чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції. Натомість, Замовник визнав ФОП Петухов А.Ю. переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 21.10.2024 №008825-а на суму 355 107,19 гривень. Отже, враховуючи вищезазначене, договір, який укладено з переможцем ФОП Петухов А.Ю., не відповідає п.5.17 Настанови №281 та в порушення пункту 43 Особливостей Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 26.11.2024 12:04 - 11.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2024 12:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення законодавства в сфері державних закупівель, виявлених за результатами моніторингу закупівлі Держаудитслужбою України (Висновок від 26.11.2024 р.) усунено. між КНП «Зеленодольський центр ПМСД» ЗМР (Замовник) та ФОП Петухов Андрій Юрійович (Виконавець) укладено Додаткову угоду №1 від 29.11.2024 року до Договору від 21.10.2024 №008825-a, згідно якої з договірної ціни (Додаток 1 до Договору) виключено суму коштів на покриття адміністративних витрат в розмірі 2 180,85 грн. та внесені відповідні зміни в Договір. Пункт 3.1. Договору викладено в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору згідно Договірної ціни (Додаток №1 до Договору) становить: 352 926,34 грн. (Триста п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот двадцять шість гривень 34 копійки), без ПДВ». Інформація про внесені зміни до Договору оприлюднена в електронній системі закупівель, про що сформоване «ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору про закупівлю UA-2024-10-04-008825-a». Здійснені заходи направленні на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 29.11.2024 11:09

Запити/Пояснення