-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво фортифікаційних споруд (опорний пункт, схема №10) на рубежі оборони м. Чернігів
Завершена
1 562 621.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 813.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 813.11 UAH
Номер:
383242e19ba341b8a1106678d79e74a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-27-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2024 00:00
Період моніторингу:
27.12.2024 12:31 - 18.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2024 № 66-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2024-10-04-002909-a 04.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-7, sas24-3-2-1)
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання принципів здійснення публічних закупівель відповідно до вимог законодавства, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання принципів здійснення публічних закупівель відповідно до вимог законодавства, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи б/н та б/д (далі – тендерна документація), запитання до процедури та надані відповіді Замовником, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» (далі - ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП») та Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД»), протокольне рішення уповноваженої особи від 28.10.2024 № 216 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП», протокольне рішення уповноваженої особи від 04.11.2024 № 220 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД», вимогу про усунення невідповідностей та надані документи ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД», протокольне рішення уповноваженої особи від 08.11.2024 № 226 про визначення ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» переможцем, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.11.2024, договір від 21.11.2024 № 8240/72, укладений Замовником з ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» (далі – Договір), додаткова угода від 13.12.2024 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 25.11.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.01.2025.
Період усунення порушень:
22.01.2025 16:06 - 28.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2025 16:06
Запити/Пояснення
Номер:
3b61a0590315429296e27051207f8563
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.01.2025 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво фортифікаційних споруд (опорний пункт, схема №10) на рубежі оборони м. Чернігів» за ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи, очікуваною вартістю 1 562 621,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-04-002909-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 21.11.2024 № 8240/72 (далі – Договір), укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД»), з наданням підтверджуючих документів.
3. Надайте документальні підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили внесення змін до Договору додатковою угодою від 13.12.2024 року № 1, зокрема продовження строку виконання робіт до 31 травня 2025 року та строку дії договору 31 грудня 2025?
4. Підпунктом 4.3.1. Додатку 6 до тендерної документації передбачено, що «Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію договору (ів) з виробником (ами) чи постачальником (ами) на всі вищезазначені матеріали необхідного типу відповідно до Технічної специфікації (Додаток №2)»
В тендерній пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» надано договір поставки від 02.09.2024 1/1 укладений з ФОП Торончук Дмитро Степанович, відповідно до якого постачальник зобов’язується здійснювати поставку та передавати у власність будівельні матеріали за узгодженою ціною згідно з виставленими рахунками, проте ніде в договорі не зазначено, які саме матеріали зобов’язується поставляти ФОП, як це вимагається в тендерній документації.
Яким чином ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» підтверджено вимогу підпункту 4.3.1 Додатку 6 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e5afb6abcfb54685acdef7dfcf67ea26
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.01.2025 16:31
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішення Чернігівської міської ради від 10 липня 2024 року № 41/VIII-3 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік» 2555900000 (код бюджету). Посилання на рішення: https://chernigiv-rada.gov.ua/rishennya-sesii/sid-59/scid-41/id-162118/
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що роботи повинні виконуватися Генпідрядником належною якістю та відповідно до затвердженої проектної документації з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення: 1 562 621,00
Розрахунок очікуваної вартості робіт передбачено кошторисною вартістю проектної документації та складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (експертна оцінка) ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» від 25 липня 2024 року № 240717- 10/ЕО).
Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 07 жовтня 2024 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/ ) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/08/17/16/06/c598fdb8f51459fd17c1aac6187fa180.pdf
2. Повідомляємо, що станом на 15.01.2025 оплата за договором № 8240/72 від 21.11.2024, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» не здійснювалась.
3. На підтвердження виникнення об’єктивних обставин що спричинили внесення змін до Договору №8240/72 додатковою угодою від 13.12.2024 року № 1, зокрема продовження строку виконання робіт до 31 травня 2025 року та строку дії договору 31 грудня 2025 року надаємо Лист-прохання Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» № 11/12/24-01 від 11.12.2024, в якому ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» обгрунтовує необхідність продовження строків виконання робіт, та просить замовника продовжити строки будівництва фортифікаційних споруд до 31 травня 2025 року.
4. В тендерній пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» надано договір поставки від 02.09.2024 №1/1 укладений з ФОП Торончук Дмитро Степанович, відповідно до якого постачальник зобов’язується здійснювати поставку та передавати у власність будівельні матеріали за узгодженою ціною згідно з виставленими рахунками, що підтверджується наданою ціновою пропозицією по матеріалах від ФОП Торончук Дмитро Степанович із зазначенням всіх зазначених матеріалів необхідного типу відповідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до Тендерної документації) та Листом-підтвердженням вих №1-8 від 18.10.2024р., як це вимагається в тендерній документації.