-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (кулезахисні шоломи (35813000-6))
Завершена
534 030.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 670.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 670.15 UAH
Номер:
8654379689ec44efa53ad99067f3ca04
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-26-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2024 00:00
Період моніторингу:
26.12.2024 15:03 - 17.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2024 № 57-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 26.12.2024 № 57-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-03-012970-a від 03.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій виявлено не дотримання вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на оприлюднення звіту про виконання договору та встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до нього та своєчасність їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Управління поліції охорони у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.10.2024 №35810000-5/3/1 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕФПОІНТ», товариства з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ», ТОВ «КМ Дісті»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.10.2024 № 35810000-5/3/2, від 23.10.2024 №35810000-5/3/3; від 25.10.2024 №35810000-5/3/5; повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2024; договір від 05.11.2024 № 222/24 (далі – Договір) на суму 531 000,00 грн; відповідь Замовника від 02.01.2025 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.12.2024.
На виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Проведеним моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМ Дісті» визначена як конфіденційною інформація щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовником в своєму поясненні від 02.01.2025 на запит Управління зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю «КМ Дісті» у своїй тендерній пропозиції файли «Довідка про наявність досвіду.pdf», «Договір 2 озбр 02.05.2023.pdf», «Видаткова накладна до договору.pdf», «Відгук НГУ 3044_ТОВ КМ ДІСТІ.pdf» визначив як конфіденційну інформацію, у зв’язку з тим, що замовник, з яким було укладено договір на постачання аналогічного товару віднесений до замовників у сфері оборони, які визначені Кабінетом Міністрів України як суб'єкти, а також військові формування та/або частини, утворені відповідно до Закону України «Про оборонні закупівлі», суб'єкти господарювання, що належать до сфери управління таких суб'єктів, що здійснюють оборонні закупівлі. Вищевказаний договір укладений з урахуванням норм Закону України «Про оборонні закупівлі» та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами). В зазначених вище документах міститься службова та конфіденційна інформація, а саме: місце розташування, персональні дані, номенклатурні позиції, кількісні характеристики товару, призначеного для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони. Предметом закупівлі є товар оборонного призначення, спеціальний засіб індивідуального захисту, виготовлений відповідно до військових стандартів/військових умов, що використовується правоохоронними органами, військовими формуваннями або частинами.».
Відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 1 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, Замовником, не надавши учаснику 24 години для виправлення невідповідностей в документах наданих в складі тендерної пропозиції, не дотримано рекомендацій передбачених пунктом 43 Особливостей.
Замовником в електронній системі закупівель 06.01.2024 оприлюднено звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
14.01.2025 16:20 - 29.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.01.2025 16:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
На виконання висновку Державної аудиторської служби України від 14 січня 2025 року до процедури закупівлі № UA-2024-10-03-012970-a, ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (кулезахисні шоломи (35813000-6)) щодо усунення виявленого порушення законодавства в сфері публічних закупівель: «З огляду на оприлюднення звіту про виконання договору та встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів», - повідомляю наступне: Замовник (УПО Волинської області) зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень та надає план заходів та економічних навчань для уповноваженої особи УПО Волинської області, а саме:
1. Вебінар від експертно-правової системи «Організуємо закупівлі 2025-го року без затримок і порушень» - 17.01.2025.
2. Онлайн-курс «Діджиталізація закупівель із Zakupivli.Pro».
3. Підписка на професійний інформаційний ресурс, який допоможе уповноваженій особі щодня вдосконалювати власні знання.
4. Організація внутрішніх економічних навчань.
Додатки: на 3 арк. в 1 прим.
Дата публікації звіту:
17.01.2025 09:38
Запити/Пояснення
Номер:
027a995828dd4d90bf628de7c858dcb3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.12.2024 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (кулезахисні шоломи (35813000-6))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-03-012970-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cf4cf79c3b6b42fc957e13851f7f8bde
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 30 грудня 2024 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-03-012970-a
Дата опублікування:
02.01.2025 16:49
Опис:
У відповідь на запит від УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 30 грудня 2024 р. повідомляємо, що 03.10.2024 було оголошено відкриті торги з особливостями (UA-2024-10-03-012970-a) на підставі доповідної записки старшого інспектора з озброєння УПО Волинської області, в якій містилася інформація щодо необхідності придбання кулезахисних шоломів 1 класу захисту для працівників УПО Волинської області, із зазначенням необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, які були сформовані на основі потреб замовника, зокрема передбачені вимогами наказу МВС України від 11.10.2018 № 827 ДСК (для службового користування) «Про затвердження переліків забезпечення озброєнням, боєприпасами та спеціальними засобами органів та підрозділів Національної поліції України», а також із зазначенням очікуваної вартості предмета закупівлі.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Управління поліції охорони у Волинській області керувалося Методикою розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі (лист Національної поліції України від 28 лютого 2019 року № 2387/09/31-2019), а саме проведення моніторингу цін, шляхом отримання необхідної комерційної інформації від виробників/постачальників товарів, а також шляхом аналізу даних, оприлюднених в електронній системі закупівель Прозоро стосовно ідентичного товару, який закуповувався іншими замовниками.
До пояснення додається доповідна записка з технічними характеристиками та комерційними пропозиціями.
Номер:
aef5dbf2b0f84fc1842311ea9c26eca5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.12.2024 11:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (кулезахисні шоломи (35813000-6))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-03-012970-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 40 Особливостей не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
У своїй тендерній пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю «КМ Дісті» файли «Довідка про наявність досвіду.pdf», «Договір 2 озбр 02.05.2023.pdf», «Видаткова накладна до договору.pdf», «Відгук НГУ 3044_ТОВ КМ ДІСТІ.pdf» учасник визначив як конфіденційну інформацію.
Замовнику надати пояснення: чому при наявності у складі тендерної пропозиції інформації та документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, визначених конфіденційними, ТОВ «КМ Дісті» визначено переможцем?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
07e78bd628c945a3ab72bdc93ad47fd8
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 30 грудня 2024 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-03-012970-a
Дата опублікування:
02.01.2025 17:01
Опис:
У відповідь на запит від УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 30 грудня 2024 р. повідомляємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «КМ Дісті» у своїй тендерній пропозиції файли «Довідка про наявність досвіду.pdf», «Договір 2 озбр 02.05.2023.pdf», «Видаткова накладна до договору.pdf», «Відгук НГУ 3044_ТОВ КМ ДІСТІ.pdf» визначив як конфіденційну інформацію, у зв’язку з тим, що замовник, з яким було укладено договір на постачання аналогічного товару віднесений до замовників у сфері оборони, які визначені Кабінетом Міністрів України як суб'єкти, а також військові формування та/або частини, утворені відповідно до Закону України «Про оборонні закупівлі», суб'єкти господарювання, що належать до сфери управління таких суб'єктів, що здійснюють оборонні закупівлі. Вищевказаний договір укладений з урахуванням норм Закону України «Про оборонні закупівлі» та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами). В зазначених вище документах міститься службова та конфіденційна інформація, а саме: місце розташування, персональні дані, номенклатурні позиції, кількісні характеристики товару, призначеного для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони. Предметом закупівлі є товар оборонного призначення, спеціальний засіб індивідуального захисту, виготовлений відповідно до військових стандартів/військових умов, що використовується правоохоронними органами, військовими формуваннями або частинами.
Згідно статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною. Усі файли Товариства з обмеженою відповідальністю «КМ Дісті», в тому числі і «Довідка про наявність досвіду.pdf», «Договір 2 озбр 02.05.2023.pdf», «Видаткова накладна до договору.pdf», «Відгук НГУ 3044_ТОВ КМ ДІСТІ.pdf» доступні нам як Замовнику для ознайомлення і перевірки.
За результатами публічної закупівлі «ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (кулезахисні шоломи (35813000-6))» за номером ID: UA-2024-10-03-012970-a) між Управлінням поліції охорони у Волинській області та Товариством з обмеженою відповідальністю «КМ ДІСТІ» 5.11.2024 було укладено Договір про закупівлю № 222/24. Даний договір виконаний в повному обсязі. Поставлений товар належної якості, повністю відповідає усім якісним, кількісним та технічним характеристикам та здійснена оплата відповідно до виставленого рахунку.