• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (кулезахисні шоломи (35813000-6))

Завершена

534 030.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 670.15 UAH
Номер: 8654379689ec44efa53ad99067f3ca04
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-26-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 26.12.2024 15:03 - 17.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.12.2024 № 57-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 26.12.2024 № 57-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-03-012970-a від 03.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 842-54-35, ostapenko.ol1308@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій виявлено не дотримання вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на оприлюднення звіту про виконання договору та встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до нього та своєчасність їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Управління поліції охорони у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.10.2024 №35810000-5/3/1 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕФПОІНТ», товариства з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ», ТОВ «КМ Дісті»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.10.2024 № 35810000-5/3/2, від 23.10.2024 №35810000-5/3/3; від 25.10.2024 №35810000-5/3/5; повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2024; договір від 05.11.2024 № 222/24 (далі – Договір) на суму 531 000,00 грн; відповідь Замовника від 02.01.2025 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.12.2024. На виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Проведеним моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМ Дісті» визначена як конфіденційною інформація щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовником в своєму поясненні від 02.01.2025 на запит Управління зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю «КМ Дісті» у своїй тендерній пропозиції файли «Довідка про наявність досвіду.pdf», «Договір 2 озбр 02.05.2023.pdf», «Видаткова накладна до договору.pdf», «Відгук НГУ 3044_ТОВ КМ ДІСТІ.pdf» визначив як конфіденційну інформацію, у зв’язку з тим, що замовник, з яким було укладено договір на постачання аналогічного товару віднесений до замовників у сфері оборони, які визначені Кабінетом Міністрів України як суб'єкти, а також військові формування та/або частини, утворені відповідно до Закону України «Про оборонні закупівлі», суб'єкти господарювання, що належать до сфери управління таких суб'єктів, що здійснюють оборонні закупівлі. Вищевказаний договір укладений з урахуванням норм Закону України «Про оборонні закупівлі» та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами). В зазначених вище документах міститься службова та конфіденційна інформація, а саме: місце розташування, персональні дані, номенклатурні позиції, кількісні характеристики товару, призначеного для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони. Предметом закупівлі є товар оборонного призначення, спеціальний засіб індивідуального захисту, виготовлений відповідно до військових стандартів/військових умов, що використовується правоохоронними органами, військовими формуваннями або частинами.». Відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 1 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовником, не надавши учаснику 24 години для виправлення невідповідностей в документах наданих в складі тендерної пропозиції, не дотримано рекомендацій передбачених пунктом 43 Особливостей. Замовником в електронній системі закупівель 06.01.2024 оприлюднено звіт про виконання договору.
Період усунення порушень: 14.01.2025 16:20 - 29.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.01.2025 16:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання висновку Державної аудиторської служби України від 14 січня 2025 року до процедури закупівлі № UA-2024-10-03-012970-a, ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (кулезахисні шоломи (35813000-6)) щодо усунення виявленого порушення законодавства в сфері публічних закупівель: «З огляду на оприлюднення звіту про виконання договору та встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів», - повідомляю наступне: Замовник (УПО Волинської області) зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень та надає план заходів та економічних навчань для уповноваженої особи УПО Волинської області, а саме: 1. Вебінар від експертно-правової системи «Організуємо закупівлі 2025-го року без затримок і порушень» - 17.01.2025. 2. Онлайн-курс «Діджиталізація закупівель із Zakupivli.Pro». 3. Підписка на професійний інформаційний ресурс, який допоможе уповноваженій особі щодня вдосконалювати власні знання. 4. Організація внутрішніх економічних навчань. Додатки: на 3 арк. в 1 прим.
Дата публікації звіту: 17.01.2025 09:38

Запити/Пояснення