-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з капітального ремонту індивідуального теплового пункту адміністративної будівлі за адресою: вул. Олеся Гончара, 55-А у Шевченківському районі м. Києва
Завершена
2 636 995.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 184.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 184.98 UAH
Номер:
64badf69f3994d79bfe188507821045d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-14-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.11.2024 00:00
Період моніторингу:
14.11.2024 11:41 - 06.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2024 № 304
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-10-03-012757-a 03.10.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору підряду від 04.11.2024 № 338 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.09.2024 № 21 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.10.2024, тендерну пропозицію ТОВ «КОМІНВЄСТ» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 22.10.2024 № 32 та повідомлення про намір укласти договір від 22.10.2024, договір підряду про закупівлі робіт за державні кошти від 04.11.2024 № 338, пояснення та документи надані Замовником від 22.11.2024 та від 03.12.2024 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів ТОВ «КОМІНВЄСТ» з остаточною ціновою пропозицією 2 424 822,00 гривень з ПДВ.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Так, моніторингом встановлено, що у пункті 13.1 Розділу 13 «Гарантії» Проєкту договору про закупівлю (Додаток № 3 до ТД) та договору підряду про закупівлі робіт за державні кошти від 04.11.2024 № 338, укладеного з Переможцем за результатами проведення процедури закупівлі, зазначено: «Гарантійні строки за цим Договором становлять: 5 років – на роботи, прямо передбачені даним Договором».
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Таким чином, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі підряду від 04.11.2024 № 338 (пункт 13.1) встановлено, що гарантійний строк на виконані роботи становить 5 років, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668 та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
06.12.2024 15:54 - 21.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2024 15:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення, зазначеного у Висновку від 06.12.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-03-012757-a, інформуємо про усунення зазначеного порушення норми статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ № 668 та як наслідок вимог частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178, щодо гарантійних строків на виконані роботи, а саме: умови Договору підряду від 04.11.2024 № 338 приведені у відповідність до вищезгаданих норм чинного законодавства шляхом укладення додаткової угоди 10.12.2024 № 1/401 до цього договору підряду.
Дата публікації звіту:
10.12.2024 16:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
18.12.2024 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
93670f8372084966be309620c4d54e16
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.11.2024 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2024 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
05788bcf56da404398d1fe48852479c3
Назва:
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби від 19.11.2024 року надаються пояснення
Дата опублікування:
22.11.2024 13:36
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики обумовлені необхідністю проведення капітального ремонту теплопункту, в межах заходів з підготовки до опалювального сезону, з метою підвищення енергоефективності системи опалення та гарячого водопостачання в адміністративній будівлі ДСНС України за адресою: вул. О. Гончара, 55-А.
Відповідно до норм Цивільного кодексу України (параграфи 3 та 4) та «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова), затверджену наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», визначати очікувану вартість робіт, до прикладу, будівництва нових, реконструкції, капітального ремонту та реставрації існуючих об’єктів замовники повинні на підставі проектно-кошторисної документації, зокрема у відповідності до інвесторської кошторисної документації, яку замовник повинен попередньо закупити (або створити власними силами, в разі наявності відповідних фахівців). Зазначена Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
З огляду на викладене, для проведення вищевказаного капітального ремонту 31.05.2024 року було укладено Договір № 09/05-2024/131 з ТОВ «ІБК МонтажЕнергоСервіс» (далі – Проектант) на виконання проектних робіт у дві стадії «П» та «Р» з капітального ремонту системи теплопостачання адміністративної будівлі (капітальний ремонт індивідуального теплового пункту) за адресою: м. Київ, вул. О. Гончара, 55-А (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-31-004252-a). Виготовлену відповідно до умов цього договору проектну документацію, з визначенням конкретних, конструктивних, технічних та технологічних рішень щодо виконання робіт, у тому числі її кошторисну частину, розраховану Проектантом в загальній сумі 2 973 773 грн. з ПДВ, у вересні поточного року було опрацьовано відповідними фахівцями нашого Управління із застосуванням ліцензійного програмного комплексу АВК-5 (3.9.1) та скориговано у бік зменшення (зі зведеного кошторисного розрахунку виключено: вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної документації, кошти на здійснення авторського і технічного нагляду та кошти на утримання служби замовника). Скан-копії Дефектного акту та Розціненого опису робіт, зроблених відповідними фахівцями нашого Управління додаються.
Таким чином загальна кошторисна вартість робіт з капітального ремонту склала 2 636 995,68 грн. з ПДВ, яку було визначено як очікувану вартість закупівлі UA-2024-10-03-012757-a.
При цьому інформуємо, що відповідно до умов Договору від 11.09.2024 року № 186-К/24-РБК/276 на виконання експертизи проекту будівництва з ТОВ «Рембудконсалтинг» була проведена комплексна експертиза за робочим проектом по об’єкту «Капітальний ремонт системи теплопостачання адміністративної будівлі (капітальний ремонт ІТП), який знаходиться за адресою: м. Київ, вул. О. Гончара, 55-А» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-11-010272-a), за результатами якої отримано позитивний експертний звіт (копія додається).
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється шляхом його розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель відповідно до вимог постанови Кабміну від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710).
Постанова № 710 не встановлює вимог до обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та відповідно до необхідності документального підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на веб-сайт Управління: https://uz.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli-2025/derzhavni-zakupivli-2024
При цьому (окремими файлами) до вищезазначених пояснень долучаються сканкопії документів на їх підтвердження:
Скан-копія Дефектного акту на 4 аркушах;
Скан-копія Розціненого опису робіт на 2 аркушах;
Копія Експертного звіту на 79 аркушах.
Номер:
b34bf617dd0c4e53a01aaac6a06590c3
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.11.2024 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2024 00:00
Опис:
1. Яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «КОМІНВЄСТ» вимогам пункту 2 Додатку 2 до ТД, щодо надання відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (із зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів)?
2. Поруч з цим, просимо пояснити, яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця в частині надання протоколу узгодження цін на матеріали (на підставі проведеного Учасником аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні розташування об’єкту)?
Номер:
d0be108e8f86488f8b8ade3a05d5dadb
Назва:
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби від 29.11.2024 року надаються пояснення
Дата опублікування:
03.12.2024 16:27
Опис:
1. Яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «КОМІНВЄСТ» вимогам пункту 2 Додатку 2 до ТД, щодо надання відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (із зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів)?
2. Поруч з цим, просимо пояснити, яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця в частині надання протоколу узгодження цін на матеріали (на підставі проведеного Учасником аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні розташування об’єкту)?
Пунктом 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено наступне: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в ДОДАТКУ 2 до цієї тендерної документації.
Усі роботи щодо предмета закупівлі виконуються згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів. Роботи повинні виконуватись відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом з використанням конкретних матеріалів і конструкцій.».
Пунктом 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації були встановлені вимоги до формування договірної ціни, а саме: на підтвердження відповідності вимогам «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова), затверджену наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021р. «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та інших вимог чинного законодавства, Учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат;
- розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів;
- календарний графік виконання робіт.
На виконання вищезазначених вимог, Учасником ТОВ «КОМІНВЄСТ» у складі своєї тендерної пропозиції в ЕСЗ опубліковано файл «13. Календарний графік виконання робіт.PDF» та файл «15. Кошторисні розрахунки.pdf», який містить у своєму складі наступні розрахунки:
Договірна ціна;
Пояснювальна записка;
Загальновиробничі витрати;
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01;
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентаря № 02-01-02;
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03;
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04;
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05;
Підсумкова відомість ресурсів;
Розрахунки №№ 1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати;
Розрахунок № 9. Розрахунок прибутку;
Розрахунок № 10. Кошти на покриття адміністративних витрат;
Розрахунок № 14. Витрати підрядника, що пов’язані з устаткуванням;
Розрахунок. Вартість ресурсів, що повертається;
Таблиця 2-1. Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин;
Таблиця 2-2. Підсумкова вартість експлуатації машин;
Таблиця 2-3. Дані по машинам та механізмам, враховані у складі загальновиробничих витрат.
Таким чином, Учасником повністю виконані вимоги тендерної документації як в цілому, так і пункту 2 ДОДАТКУ 2 до неї зокрема. Зокрема, окремі позиції Підсумкової відомості ресурсів (наприклад № 166 та № 168) містять посилання на сайт постачальника матеріалів ТОВ «ЕПІЦЕНТР К», який у свою чергу, має та може надати сертифікати якості від виробників товарів, які він реалізує.
Щодо відсутності у Підсумковій відомості ресурсів ТОВ «КОМІНВЄСТ» посилань по кожному її пункту на постачальника зауважуємо, що даний фактор ніяким чином не впливає на ухвалення рішення оскільки:
по-перше, зазначення/не зазначення постачальника матеріальних ресурсів у ресурсних відомостях не передбачене ні вищезазначеною Настановою, ні будь-яким іншим нормативно-правовим документом, а тому не може впливати на прийняття рішення щодо відхилення/невідхилення тендерної пропозиції Учасника, а носить лише інформаційний характер;
по-друге, тендерною документацією не встановлювалась вимога щодо посилань на постачальника по кожному пункту Підсумкової відомості ресурсів.
Щодо Протоколу узгодження цін на матеріали, то умовами тендерної документації його надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не вимагалось взагалі. Умовами тендерної документації, зокрема і пунктом 2 ДОДАТКУ 2 вимагалось лише надання документів, зазначених у абзаці 3 цього пункту. У наступних абзацах цього пункту була викладена інформація стосовно того, яким чином готувати ці документи. Оскільки сам процес узгодження має на увазі під собою участь у ньому мінімум двох сторін, а тому до розкриття тендерних пропозицій та визначення переможця закупівлі таке не вбачається можливим.
Законом України № 3988-IX від 19.09.2024 внесено зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та зобов’язано замовників оприлюднювати в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва. Таке оприлюднення має відбуватися у вигляді окремого додатку до договору підряду або договору про закупівлю послуг з поточного ремонту.
Абзацом 2 частини 1 статті 41 Закону визначено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Отже, законодавство визначає необхідність наявності документа з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, який має бути оформлений у вигляді додатку до договору підряду або договору про закупівлю послуг з поточного ремонту. Але законодавство не встановлює обов’язку замовника перевіряти такі ціни.
Згідно пункту 5.10 Настанови поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів.
Отже, Настановою визначено обов’язок учасника процедури закупівлі проводити аналіз цін на матеріальні ресурси станом на дату оформлення ціни пропозиції. А в ціновій пропозиції враховувати ціни на матеріальні ресурси, які не можуть перевищувати середні ціни в регіоні.
Зважаючи на те, що роботи з капітального ремонту індивідуального теплового пункту адміністративної будівлі за адресою: вул. Олеся Гончара, 55-А у Шевченківському районі м. Києва проводяться на підставі проектно-кошторисної документації, виготовленої у відповідності до вимог чинного законодавства, у тому числі і вищезазначеної Настанови, яка отримала позитивний експертний висновок і має у своєму складі Підсумкову відомість ресурсів (згідно проекту) на загальну суму 1567649,91 грн., скан-копія якої додається, відповідним фахівцем нашого Управління проаналізовано ціни на матеріальні ресурси Переможця закупівлі ТОВ «КОМІНВЄСТ» та встановлена їх відповідність вимогам чинного законодавства та тендерної документації. Скан-копія Підсумкової відомості ресурсів Переможця закупівлі (підписана обома сторонами) на загальну суму 1544390,36 грн., яка є Додатком № 4 до Договору підряду № 338 від 04.11.2024 року, додається.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі ТОВ «КОМІНВЄСТ» не була відхилена з причин відсутності у його документах Протоколу узгодження цін на матеріали та посилань на постачальника по кожному пункту Підсумкової відомості ресурсів. Таке рішення було прийнято замовником на виконання вимог чинного законодавства України, з урахуванням судової практики, зокрема Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 16 серпня 2023 року Справа №200/2988/23, з метою недопущення у подальшому його оскарження в АМКУ та судах.
При цьому (окремими файлами) до вищезазначених пояснень долучаються сканкопії документів на їх підтвердження:
Скан-копія Підсумкової відомості ресурсів (згідно проекту) на 23 аркушах;
Скан-копія Підсумкової відомості ресурсів (узгоджена обома сторонами), яка є Додатком № 4 до Договору підряду № 338 від 04.11.2024 на 18 аркушах.