• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт сховища для техніки без опалення будівля № 39/25 (навчальний лабораторний комплекс № 5, будови та експлуатації бронетранспортерів), за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 193

Завершена

4 714 873.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 148.73 UAH
Номер: 770931722cfd454ca13980985a967a1d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-11-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.11.2024 21:21 - 03.12.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: НАКАЗ 11.11.2024 № 210 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 11.11.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.11.2024 № 210 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2024-10-03-011274-a 03.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, Vvlogvv7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП «ЧУЛАКОВА МАРИНА ОЛЕКСІЇВНА» та ТОВ ЮВМ-БУД; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо розміщення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (з урахуванням чутливої інформації, яка може нести загрозу замовнику та/або підряднику, або обороноздатності країни), не допускати виявлені порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію затверджена рішенням уповноваженої особи протокол від 03.10.2024 №2/18/24, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.10.2024, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця "ЧУЛАКОВА МАРИНА ОЛЕКСІЇВНА" (далі – ФОП «ЧУЛАКОВА МАРИНА ОЛЕКСІЇВНА») та тендерну пропозицію Товариства з Обмеженою Відповідальністю ЮВМ-БУД (далі – ТОВ ЮВМ-БУД ) протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.10.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 03.10.2024 № 55, повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2024 №6/18/24, укладений договір від 04.11.2024 року № 84 (далі – Договір) з додатковими угодами від 06.11.2024 №1 та від 02.12.2024 №2 до договору від 04.11.2024 року №84, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 31.10.2024, 02.12.2024 року. За результатами моніторингу питання дотримання вимог Постанови встановлено наступне. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі UA-2024-10-03-011274-a є кошти державного бюджету та субвенція з місцевого бюджету державному бюджету. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.11.2024 з метою отримання інформації, стосовно оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також надання посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель 02.12.2024 зокрема наступного змісту: «Надаємо Вам посилання на сторінку веб-сайту Військового інституту танкових військ НТУ “ХПІ”: https://vitv.mil.gov.ua». Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом інформації на вищевказаному веб-сайті Замовника, в тому числі за вказаним Замовником посилання на сторінку веб-сайту Військового інституту танкових військ НТУ “ХПІ”: https://vitv.mil.gov.ua, інформація щодо обгрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2024-10-03-011274-a відсутня. Таким чином, на порушення вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710, Замовником не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на відповідному веб-сайті.
Період усунення порушень: 03.12.2024 14:52 - 18.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2024 14:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Військовий інститут танкових військ Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (далі - Замовник), розглянувши висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-03-011274-a, розпочатого 10 листопада 2024 року закінченого 2 грудня 2024 року (далі - Висновок), повідомляє наступне. Замовник здійснив заходи щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, які були вказані в Висновку, а саме: оприлюднив на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель № UA-2024-10-03-011274-a). Замовник зобов’язується в подальшому не допускати порушення вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710.
Дата публікації звіту: 05.12.2024 08:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто шляхом оприлюднення документів зазначених в зобов`язальній частині висновку.
Дата публікації: 18.02.2025 17:32

Запити/Пояснення