-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт сховища для техніки без опалення будівля № 39/25 (навчальний лабораторний комплекс № 5, будови та експлуатації бронетранспортерів), за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 193
Завершена
4 714 873.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 148.73 UAH
мін. крок: 1% або 47 148.73 UAH
Номер:
770931722cfd454ca13980985a967a1d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-11-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
11.11.2024 21:21 - 03.12.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
НАКАЗ
11.11.2024 № 210
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 11.11.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 11.11.2024 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2024-10-03-011274-a 03.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП «ЧУЛАКОВА МАРИНА ОЛЕКСІЇВНА» та ТОВ ЮВМ-БУД; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо розміщення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (з урахуванням чутливої інформації, яка може нести загрозу замовнику та/або підряднику, або обороноздатності країни), не допускати виявлені порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію затверджена рішенням уповноваженої особи протокол від 03.10.2024 №2/18/24, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.10.2024, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця "ЧУЛАКОВА МАРИНА ОЛЕКСІЇВНА" (далі – ФОП «ЧУЛАКОВА МАРИНА ОЛЕКСІЇВНА») та тендерну пропозицію Товариства з Обмеженою Відповідальністю ЮВМ-БУД (далі – ТОВ ЮВМ-БУД ) протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.10.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 03.10.2024 № 55, повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2024 №6/18/24, укладений договір від 04.11.2024 року № 84 (далі – Договір) з додатковими угодами від 06.11.2024 №1 та від 02.12.2024 №2 до договору від 04.11.2024 року №84, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 31.10.2024, 02.12.2024 року.
За результатами моніторингу питання дотримання вимог Постанови встановлено наступне.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі UA-2024-10-03-011274-a є кошти державного бюджету та субвенція з місцевого бюджету державному бюджету.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.11.2024 з метою отримання інформації, стосовно оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також надання посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель 02.12.2024 зокрема наступного змісту: «Надаємо Вам посилання на сторінку веб-сайту Військового інституту танкових військ НТУ “ХПІ”: https://vitv.mil.gov.ua».
Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом інформації на вищевказаному веб-сайті Замовника, в тому числі за вказаним Замовником посилання на сторінку веб-сайту Військового інституту танкових військ НТУ “ХПІ”: https://vitv.mil.gov.ua, інформація щодо обгрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2024-10-03-011274-a відсутня.
Таким чином, на порушення вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710, Замовником не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на відповідному веб-сайті.
Період усунення порушень:
03.12.2024 14:52 - 18.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2024 14:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Військовий інститут танкових військ Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (далі - Замовник), розглянувши висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-03-011274-a, розпочатого 10 листопада 2024 року закінченого 2 грудня 2024 року (далі - Висновок), повідомляє наступне.
Замовник здійснив заходи щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, які були вказані в Висновку, а саме: оприлюднив на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель № UA-2024-10-03-011274-a). Замовник зобов’язується в подальшому не допускати порушення вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710.
Дата публікації звіту:
05.12.2024 08:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто шляхом оприлюднення документів зазначених в зобов`язальній частині висновку.
Дата публікації:
18.02.2025 17:32
Запити/Пояснення
Номер:
08a8144af6794031827bb59c7d7c265e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2024 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю оприлюднено відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-10-03-011274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невико-нання службовою особою законних вимог органу державного фінансового конт-ролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d1d0506e84e24c7dacda01ee5853967a
Назва:
Надаємо Вам пояснення на Ваш запит про надання пояснень від 14.11.2024, у межах проведення Вами моніторингу закупівлі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю робіт: Капітальний ремонт сховища для техніки без опалення будівля № 39/25 (навчальний лабораторний комплекс № 5, будови та експлуатації бронетранспортерів), за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 193 (код ДК 021:2015: 45453000-6 — Капітальний ремонт і реставрація). Інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-03-01124-a.
Дата опублікування:
19.11.2024 09:29
Опис:
Питання 1.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Пояснення Замовника на питання 1.
Начальником квартирно-експлуатаційної служби інституту 30.09.2024 було надано уповноваженій особі рапорт щодо повторного проведення закупівлі робіт: Капітальний ремонт сховища для техніки без опалення будівля № 39/25 (навчальний лабораторний комплекс № 5, будови та експлуатації бронетранспортерів), за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 193 (код ДК 021:2015: 45453000-6 — Капітальний ремонт і реставрація (далі – Об’єкт). Технічні вимоги, якісні характеристики, очікувана вартість предмету закупівлі було наведено у додатку № 1 до рапорту на проведення закупівлі. Сканкопія рапорту з додатком № 1 додається до пояснення (додаток № 1 до пояснення).
Довідково: начальником квартирно-експлуатаційної служби очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені згідно розробленої кошторисної документації на Об’єкт (з отриманням позитивної експертної оцінки).
Питання 2.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення Замовника на питання 2.
Надаємо Вам посилання на сторінку веб-сайту Військового інституту танкових військ НТУ “ХПІ”: https://vitv.mil.gov.ua.
Номер:
d7f1760abfa04a40b114df5d3c5b408b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2024 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Ка-пітальний ремонт (інформацію про закупівлю оприлюднено відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-10-03-011274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922 (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати посилання на річний план закупівель оприлюднений відповідно до статті 4 Закону.
2. Чому пункт 1 розділу 6 тендерної документації складено без урахування змін, внесених до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2024 р. № 990 в частині відсутності підпункту 5 пункту 50 Особливостей?
3. Чому строк дії договору визначено та набирає чинності з дати його укла-дення Сторонами та діє до 28 грудня 2024 року, що не відповідає умовам договору, пунктом 1.4. Строк (термін) виконання робіт: початок робіт протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення договору до 26.12.2024 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невико-нання службовою особою законних вимог органу державного фінансового конт-ролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
eeb594f3439e42a19255e3f4f56ed621
Назва:
Надаємо пояснення у межах проведення Вами моніторингу закупівлі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю робіт: Капітальний ремонт сховища для техніки без опалення будівля № 39/25 (навчальний лабораторний комплекс № 5, будови та експлуатації бронетранспортерів), за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 193 (код ДК 021:2015: 45453000-6 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-03-01124-a) на Ваш запит про надання пояснень від 22.11.2024.
Дата опублікування:
27.11.2024 09:33
Опис:
Надаємо пояснення у межах проведення Вами моніторингу закупівлі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю робіт: Капітальний ремонт сховища для техніки без опалення будівля № 39/25 (навчальний лабораторний комплекс № 5, будови та експлуатації бронетранспортерів), за адресою:
м. Харків, вул. Полтавський шлях, 193 (код ДК 021:2015: 45453000-6 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-03-01124-a) на Ваш запит про надання пояснень від 22.11.2024.
Питання 1.
Надати посилання на річний план закупівель оприлюднений відповідно до статті 4 Закону.
Пояснення Замовника на питання 1.
Військовий інститут танкових військ НТУ “ХПІ” (далі – Замовник) уповноважений на здійснення оборонних закупівель, відповідно до наказу Міністерства оборони України «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану» від 01.03.2023 № 111/нм.
Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України
від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами) “Про затвердження Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (далі -Особливості № 1275), категорія Замовника – Державний замовник у сфері оборони. У пункті 6 Особливостей № 1275 зазначено, “що Для планування оборонних закупівель та звітування про їх здійснення відповідно до цих особливостей рішеннями державних замовників, що здійснюють такі закупівлі, визначаються переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони.”. Також у пункті 10 Особливостей № 1275 зазначено, що Закупівлі, визначені пунктами 8 і 9 Особливостей № 1275, не включаються до річного плану закупівель.
В частині 1 статті 30 розділу IV Закону України «Про оборонні закупівлі» від 17.07.2020 № 808-IX (далі – Закон № 808-IX) зазначено, що особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цією статтею.
Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 30 Закону № 808-IX, державні замовники протягом одного робочого дня до дати розміщення оголошення про закупівлю надсилають таке оголошення для оприлюднення адміністратором електронної системи закупівель на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель та/або в електронній системі закупівель.
Відповідно до вище викладеного Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг відповідно до затвердженого переліку та обсягів закупівлі товарів, робіт, послуг та протягом одного робочого дня до дати розміщення оголошення про закупівлю надсилає таке оголошення для оприлюднення адміністратором електронної системи закупівель на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель (посилання на оголошення: https://forms.gle/LGgphoh2uFHZHsWn7).
Питання 2.
Чому пункт 1 розділу 6 тендерної документації складено без урахування змін, внесених до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України
від 30 серпня 2024 р. № 990 в частині відсутності підпункту 5 пункту
50 Особливостей?
Пояснення Замовника на питання 2.
Дійсно у пункті 1 розділу 6 тендерної документації на проведення відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю робіт: Капітальний ремонт сховища для техніки без опалення будівля № 39/25 (навчальний лабораторний комплекс № 5, будови та експлуатації бронетранспортерів), за адресою:
м. Харків, вул. Полтавський шлях, 193 (код ДК 021:2015: 45453000-6 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-03-01124-a) (далі - Закупівля) відсутня інформація, а саме: “5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.” (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
від 30.08.2024 № 990 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 12 березня 2024 р. № 284”).”.
У абзаці другому пункту 25 Особливостей № 1178 зазначено, що “У разі проведення відкритих торгів із закупівлі послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що проводяться бюджетною установою “Центр гуманітарного розмінування” відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення компенсації витрат за гуманітарне розмінування земель сільськогосподарського призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2024 р. № 284 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 28, ст. 1811), положення пунктів 36, 37 цих особливостей не застосовуються.”.
У з вище викладеним новий абзац пункту 50 Особливостей № 1178, який доповнено згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2024 № 990 не стосується процедури Закупівлі Замовника тому дана інформація відсутня
в пункті 1 розділу 6 тендерної документації.
Питання 3.
Чому строк дії договору визначено та набирає чинності з дати його укладення Сторонами та діє до 28 грудня 2024 року, що не відповідає умовам договору, пунктом 1.4. Строк (термін) виконання робіт: початок робіт протягом
5 (п’яти) робочих днів з дати укладення договору до 26.12.2024 року.
Пояснення Замовника на питання 3.
Дійсно в пункті 1.4. Договору про закупівлю робіт від 04.11.2024 № 84 (далі – Договір) зазначено “Строк (термін) виконання робіт: початок робіт протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення договору до 26.12.2024 року ”, а в пункті 20.1. Договору “Даний договір набирає чинності з дати його укладання Сторонами та діє до 28 грудня 2024 року, а в частині взаєморозрахунків – до повного їх виконання Сторонами. Датою укладання Договору є дата його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (за наявності).”.
Відповідно до ст. 251 ЦК України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов`язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов`язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Відповідно до ст. 252 ЦК України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.
Відповідно до ст. 631 ЦК України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов`язки відповідно до договору.
Поняття «строк договору», «строк виконання зобов`язання» та «термін виконання зобов`язання» згідно з приписами ЦК України мають різний зміст.
Поняття «строк виконання зобов`язання» і «термін виконання зобов`язання» охарактеризовані у статті 530 ЦК України. Згідно з приписами її частини першої, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
З огляду на викладене строк (термін) виконання зобов`язання може збігатися зі строком договору, а може бути відмінним від нього, зокрема коли сторони погодили строк (термін) виконання ними зобов`язання за договором і визначили строк останнього, зазначивши, що він діє до повного виконання вказаного зобов`язання (п. 29, 33-35 постанови Великої Палати ВС від 28.03.2018 у справі № 444/9519/12).
Відповідно до ч. 1 ст. 639 ЦК України договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 181 ГК України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів.
Статтею 638 ЦК України та ч. 2 ст. 180 ГК України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом, як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
На підставі вище зазначеного Замовник вважає, що строк (термін) виконання робіт може не збігатись зі строком дії договору.
Номер:
7ad2f3be0516470da4534ef5554490b4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.11.2024 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Ка-пітальний ремонт (інформацію про закупівлю оприлюднено відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-10-03-011274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіцій-ному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невико-нання службовою особою законних вимог органу державного фінансового конт-ролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
33cfafff15e246298f94457775e06132
Назва:
Надаємо пояснення у межах проведення Вами моніторингу закупівлі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю робіт: Капітальний ремонт сховища для техніки без опалення будівля № 39/25 (навчальний лабораторний комплекс № 5, будови та експлуатації бронетранспортерів), за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 193 (код ДК 021:2015: 45453000-6 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-03-01124-a) на Ваш запит про надання пояснень від 27.11.2024.
Дата опублікування:
02.12.2024 07:56
Опис:
Питання 1.
Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення Замовника на питання 2.
Надаємо Вам посилання на сторінку веб-сайту Військового інституту танкових військ НТУ “ХПІ”: https://vitv.mil.gov.ua