-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Патрульний човен з двигуном потужністю 350 к.с. та трейлером для перевезення човна
Завершена
5 961 067.89
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 610.68 UAH
мін. крок: 1% або 59 610.68 UAH
Номер:
67f8a52a3c4b44b88274f811fffedafd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-25-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2024 00:00
Період моніторингу:
25.11.2024 18:11 - 17.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2024 Одеса № 238
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 25.11.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2024 № 238
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
16 UA-2024-10-03-008293-a 03.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 1474 (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 03.10.2024
№ 161), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ікар-Марін» та товариства з обмеженою відповідальністю «Українське Морське Суднобудування», протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 21.10.2024 № 183, від 25.10.2024 № 195, від 15.11.2024 № 226, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 25.10.2024 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 08.11.2024 № 355-24, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.11.2024, пояснення та документи, отримані 29.11.2024 через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
04.12.2024 15:44 - 10.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2024 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
31d601a2b6f94f07916766af16d099e3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.11.2024 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
11ed48b7967a41e99bbebf519a4c4e8f
Назва:
1. Про надання пояснення (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит щодо виявлених порушень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі органом державного фінансового контролю - Південного офісу Державної аудиторської служби України від 25.11.2024 року №238 щодо закупівлі товару - Патрульний човен з двигуном потужністю 350 к.с. та трейлером для перевезення човна за кодом ДК 021:2015 34520000-8 – Човни (далі- Закупівля).
Дата опублікування:
29.11.2024 11:58
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, розпочато моніторинг процедури закупівлі за оголошенням UA-2024-10-03-008293-a з описом підстав вказаних в наказі від 25.11.2024 № 238.
За результатами Запиту замовнику на пояснення, щодо порушених в ньому питань Замовник повідомляє наступне.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено відповідно до видатків на заходи та роботи з територіальної оборони та мобілізаційної підготовки місцевого значення з усіх рівнів бюджету (п. 17 ч. 1 ст. 91 Бюджетного Кодексу України, далі- БКУ). З урахуванням встановлених БКУ норм, сільські, селищні, міські ради забезпечують у межах відповідних видатків місцевих бюджетів належне фінансування заходів національного спротиву місцевого значення та підготовки громадян України до національного спротиву. Військова частина 1474 є державним органом підтримка якого здійснюється виключно наданням субвенції з місцевого бюджету в державний (п. 225 розд. VI «Прикінцеві та перехідні положення» БКУ). Відтак задля підтримки інженерного та фортифікаційного облаштування державного кордону, утримання наявної і нарощення інженерної складової Військової частини 1474 Державної прикордонної служби, з метою забезпечення протиправної діяльності на державному кордоні, відповідними рішеннями міських та сільських рад (додаються), Військовій частині 1474 були виділені відповідні субвенційні асигнування та затвердженні кошторисні призначення для здійснення заходів з протидії протиправної діяльності на ділянках державного кордону, для здійснення закупівлі човна. Обґрунтування розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Так, згідно з п.2 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом – методом запиту цінових пропозицій.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до потреби замовника в укомплектуванні прикордонного загону малими прикордонними катерами, згідно штатної потреби, в тому числі з метою здійснення надійної охорони державного кордону та виконання покладених на державну прикордонну службу завдань та функцій (обґрунтування доцільності та необхідності закупівлі та документи, що містять інформацію про предмет закупівлі додаються).
3. Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням порядку проведення моніторингу при здійсненні закупівель за бюджетні кошти, затвердженого наказом Адміністрації державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року № 480 АГ та методики визначення очікуваної вартості, затвердженої наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Документи про проведення моніторингу додаються.