-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Проект утримання та реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга)
Завершена
66 551 806.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 332 759.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 332 759.03 UAH
Номер:
1d227b0c00a94f78a641d5de46a90b07
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 11:29 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2024 № 281
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2024-10-03-005758-a 03.10.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Сільськогосподарського приватного підприємства «ДОРОШІВ», установлено порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.10.2024 року № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.10.2024, тендерну пропозицію Сільськогосподарське приватне підприємство «ДОРОШІВ» (далі – СПП «ДОРОШІВ»; Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 18.10.2024 № 40 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.10.2024, договір від 01.11.2024 № 33, додаткову угоду від 05.11.2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 31.10.2024 та від 14.11.2024 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - Сільськогосподарське приватне підприємство «ДОРОШІВ» з ціновою пропозицією 63 944 182,79 гривень.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Сільськогосподарське приватне підприємство «ДОРОШІВ» вимогам технічної специфікації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 1 Розділу 4 (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Додатку 1 до ТД, Замовником установлено, що роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів.
Крім того, пунктом 2 Розділу 4 Додатку 1 до ТД передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- договірну ціну;
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат.
На виконання зазначених вище вимог Замовника, СПП «ДОРОШІВ» у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну із кошторисними розрахунками (файл: «Договірна ціна.zip»).
Відповідно до пункту 5.2. Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 (далі - Настанова), установлено, що форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Так, відповідно до Форми договірної ціни, затвердженої Настановою, передбачено графу необхідну до заповнення, а саме:
«Складена в поточних цінах станом на «___» ____________ 20__ р.»
Натомість, у Договірній ціні наданій СПП «ДОРОШІВ» у складі тендерної пропозиції відсутня зазначена вище інформація, чим не дотримано вимоги Настанови та Розділу 4 Додатку 4 до ТД.
Разом з тим, відповідно до пункту 3.6. Настанови, установлено, що в інвесторській кошторисній документації зазначається дата, станом на яку приймаються поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси.
Крім того, пунктом 3.11. Настанови визначено, що локальні кошториси складаються в поточному рівні цін на трудові і матеріально-технічні ресурси за формами, наведеними в додатках 1, 2 та 3 цієї Настанови. За локальними кошторисами визначають прямі та загальновиробничі витрати.
Натомість, у кошторисній документації, наданій СПП «ДОРОШІВ» у складі тендерної пропозиції, відсутня зазначена вище інформація щодо дати, станом на яку учасником прийнято поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси, на підставі яких здійснено розрахунок ціни пропозиції СПП «ДОРОШІВ», чим не дотримано вимоги Настанови та Розділу 4 Додатку 4 до ТД.
Крім того, моніторингом установлено, що відповідно до Договірної ціни СПП «ДОРОШІВ», наданої у складі його тендерної пропозиції, а також на підставі якої укладено Договір від 01.11.2024 № 33 (що також є додатком до Договору від 01.11.2024 № 33), зазначено наступне:
- Прямi витрати - 46063,09354 тис.грн;
- Заробiтна плата - 5011,56391 тис.грн;
- Вартiсть матерiальних ресурсiв - 38439,85159 тис.грн;
- Вартiсть експлуатацiї будiвельних машин i механiзмiв - 2611,67804 тис.грн;
- Загальновиробничi витрати - 2398,64121 тис.грн;
…
- Всього договірна ціна (р.І + р.ІІ) - 63944,18279 тис.грн.
Тобто, СПП «ДОРОШІВ» здійснено кошторисні розрахунки вартості робіт по об’єкту будівництва, викладено їх у кошторисній документації та, 17.10.2024, подано свою тендерну пропозиції на участь у відкритих торгах, які оголошено 03.10.2024 за номером ID: UA-2024-10-03-005758-a.
Разом з тим, моніторингом установлено, що 06.11.2024 (під час здійснення моніторингу органом державного фінансового контролю) в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено Договір від 01.11.2024 № 33 вартістю 63 944 182,79 гривень, а також Додаткову угоду від 05.11.2024 № 1, якою зменшено ціну в договорі до 60 178 195,90 гривень.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 19 Особливостей № 1178, установлено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім виключних випадків визначених у цьому пункті.
Так, керуючись положеннями частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII, враховуючи вимоги пункту 19 Особливостей № 1178, а також зважаючи на майже одночасне укладання договору разом із додатковою угодою, орган державного фінансового контролю (далі – Орган ДФК), через електронну систему закупівель, звернувся до Замовника із відповідним запитом.
У відповідь на запит Органу ДФК, щодо «документального підтвердження, наявності у Замовника обставин для внесення змін до істотних умов Договору від 01.11.2024 № 33, що спричинили укладання Додаткової угоди від 05.11.2024 № 1», Замовником зазначено наступне:
«…Сторони керуючись пп. 5 п. 19 Особливостей за взаємною згодою уклали ДУ №1 до Договору №33 від 01.11.2024 р. про погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт). Варто зауважити, що чинне законодавство не встановлює обов’язку щодо документального підтвердження про наявність у Замовника обставин для внесення змін до істотних умов Договору від 01.11.2024 № 33 згідно даного підпункту Особливостей. Таким чином, дана ДУ укладалася за вільним волевиявленням сторін, тобто за взаємною згодою.».
Так, Замовником не надано жодного документу щодо обґрунтування позиції про необхідність внесення змін до істотних умов договору, та наголошено на «зміні ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення, при цьому без зміни кількості (обсягу) та якості робіт.
Слід зауважити, що згідно з новою редакцією Договірної ціни (за Додатковою угодою від 05.11.2024 № 1), викладено наступне:
- Прямi витрати – 42924,77113 тис.грн;
- Заробiтна плата - 5011,56391 тис.грн;
- Вартість матерiальних ресурсiв - 35301,52918 тис.грн;
- Вартiсть експлуатацiї будiвельних машин i механiзмiв - 2611,67804 тис.грн;
- Загальновиробничi витрати - 2398,64121 тис.грн;
…
- Всього договірна ціна (р.І + р.ІІ) - 60178,19590 тис.грн;
Так, різниця між ціною укладеного від 01.11.2024 Договору № 33 та ціною укладеної від 05.11.2024 (через 2 робочих дні) Додаткової угоди № 1 становить 3 765 986,89 гривень, з яких 3 138 322,41 гривень за графою «Вартість матерiальних ресурсiв», при цьому без зміни обсягів робіт, що свідчить про подання СПП «ДОРОШІВ», у складі його тендерної пропозиції, кошторисної документації із цінами на матеріальні ресурси, які не відповідають поточним цінам на ринку.
Зважаючи на «пояснення» наданні Замовником, а також інформацію оприлюднену в електронній системі закупівель, установлено, що СПП «ДОРОШІВ», у складі його тендерної пропозиції, надано кошторисну документацію (Договірну ціну), яка не відповідає вимогам Настанови, а отже вимогам Розділу 4 Додатку 1 до ТД, адже із цінами на матеріальні ресурси, які не відповідають поточним цінам на ринку, а також надана без відмітки про дату, станом на яку учасником прийнято поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси, на підставі яких здійснено розрахунок ціни пропозиції СПП «ДОРОШІВ».
Крім того, відповідно до вимог пункту 4 розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до ТД установлено, що учасник повинен підтвердити спроможність поставити матеріали, що входять до вартості робіт в обсягах, що вказані у Технічній специфікації (Розділ 4 Додаток №1 до тендерної документації) та у тендерній пропозиції учасника, а саме: Труби для подачі холодної води; Труби двошарові гофровані для мереж зовнішньої каналізації; деталей з'єднувальних. Спроможність учасника поставити вказані вище матеріали в обсягах та строки, що вказані у тендерній документації та тендерній пропозиції учасника, підтверджується гарантійним листом від товаровиробника із зазначенням відомостей щодо можливості поставки матеріалів для виконання даного проекту із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на вебпорталі Prozorro.
Поруч з тим, відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 Розділу 4 Додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності запропонованого товару (а саме, деталей з’єднувальних) вимогам чинного законодавства та стандартам, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- Сертифікат відповідності, щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності деталей з'єднувальних вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018.
- Протокол сертифікаційних випробувань, у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на продукцію.
- Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника, щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або стандарту ISO 9001:2015) в сфері виготовлення деталей з'єднувальних/ пластикової арматури для поліетиленових трубопроводів (поліетиленових комплектуючих для зовнішніх мереж ).
Так, на підтвердження відповідності запропонованого товару (а саме, деталей з’єднувальних), які запропоновані у тендерній пропозиції учасника Сільськогосподарського приватного підприємства «ДОРОШІВ» та, що входять до вартості робіт надано вищезазначені документи, зокрема, щодо запропонованих з’єднувальних деталей (файл: «Вимоги до деталей з’єднувальних компресійних для мереж водопостачання.pdf»), відповідно до яких Виробником є «SAB S.p.A» та (файл: «Вимоги до деталей з’єднувальних встик та для терморезисторного зварювання мереж водопостачання.pdf») відповідно до яких Виробником є «FOX FITTINGS Sp. Z O.O. Sp.k.
Однак, аналізом інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що у складі тендерної пропозиції Сільськогосподарського приватного підприємства «ДОРОШІВ» відсутні гарантійні листи від вищезазначених товаровиробників, чим порушено пункту 4 розділу 4 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію Сільськогосподарського приватного підприємства «ДОРОШІВ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з ним договір вартістю 63 944 182,79 гривень.
Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень:
20.11.2024 15:05 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 15:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 20 листопада 2024 р. повідомляємо наступне:
Замовником торгів прийнято рішення про припинення зобов’язання за договором №33 від 01.11.2024 р. На даний час Відділ капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області вживає всіх необхідних заходів щодо розірвання вищезазначеного договору, зокрема, шляхом надсилання до підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором №33 від 01.11.2024 р. буде оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
25.11.2024 16:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
26.11.2024 11:57
Запити/Пояснення
Номер:
7ce85e865464417e96ab7db2833c2021
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
28.10.2024 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є проект утримання та реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга) за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-03-005758-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e56b2128131948248083db0f2100f59b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
31.10.2024 13:54
Опис:
У відповідь на запит замовнику про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
1) Щодо інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Обґрунтування розміру бюджетних призначень: згідно з рішенням LІV сесії VIII демократичного скликання Стрийської міської ради від 26.09.2024 р. № 2806, «Про затвердження змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської міської територіальної громади на 2024 рік», яким затверджено Програму капітального будівництва об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення, благоустрою і капітального ремонту об'єктів Стрийської міської територіальної громади на 2024 рік (далі - Програма.). Так, Програмою ( Рішення сесії Стрийської міської ради від 26.09.2024 р. № 2806 «Про затвердження змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської міської територіальної громади на 2024 рік»,) зазначена інформація про виділення коштів на 2024 рік Замовнику - Відділу капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області у сумі 3260,00 тис. грн. на об’єкт: «Проект утримання та реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга»)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації на даний об’єкт та Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво від 08.11.2021 року) (зі змінами).
Парк імені Тараса Шевченка — парк-пам'ятка садово-паркового мистецтва місцевого значення в Україні. Розташований у центральній частині міста Стрий Львівської області. На даний час Парк знаходиться у незадовільному стані. Тому, виходячи з вищенаведеного, виникла необхідність у здійсненні реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга»)
Функціональне призначення об'єкту - громадський парк для проведення відпочинку та дозвілля відвідувачів.
І чергою будівництва передбачено комплексне замощення головної алеї парку та пішохідних доріжок, заміна зовнішніх мереж водопостачання, каналізації та електропостачання, встановлення нових вуличних меблів та елементів благоустрою (лавки, смітники, питні фонтанчики, велостійки), влаштування електроосвітлення, тощо.
Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту « Проект утримання та реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга»)». було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво № ЛВ 0098-4299-24/УЕГ/А від 30 серпня 2024 р.. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій.
Обґрунтування очікуваної вартості: Відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво від 08.11.2021 року) (зі змінами), а також затвердженої проєктно-кошторисної документації на об’єкт: «Проект утримання та реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга)».
На момент затвердження річного плану закупівель слід керуватися чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, а також відповідно до листа Міністерства розвитку громад та територій України про введення в дію кошторисних норм України вих. №7/15.2/17444-21 від 16.11.2021 р.
Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника та інжінірингові послуги (Глава 10 кошторису) та Главу 12. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ.
2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за посиланням: https://stryi-rada.gov.ua/%d0%b2%d1%96%d0%b4%d0%b4%d1%96%d0%bb-%d0%ba%d0%b0%d0%bf%d1%96%d1%82%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%be%d0%b3%d0%be-%d0%b1%d1%83%d0%b4%d1%96%d0%b2%d0%bd%d0%b8%d1%86%d1%82%d0%b2%d0%b0/
Номер:
83103904c09c49e68506657b2a33a331
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.11.2024 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, установлено, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом та невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Враховуючи вищезазначене, прошу надати пояснення щодо причин відсутності додатків до Договору від 01.11.2024 № 33, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
2. Прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження, щодо наявності у Замовника обставин для внесення змін до істотних умов Договору від 01.11.2024 № 33, що спричинили укладання Додаткової угоди від 05.11.2024 № 1.
3. Відповідно до пункту 4 Розділу 4 Додатку 1 до ТД, установлено, що Учасник повинен підтвердити спроможність поставити матеріали, що входять до вартості робіт в обсягах, що вказані у Технічній специфікації (Розділ 4 Додаток №1 до тендерної документації) та у тендерній пропозиції учасника, а саме: Труби для подачі холодної води; Труби двошарові гофровані для мереж зовнішньої каналізації; деталей з'єднувальних. Разом з тим, спроможність учасника поставити вказані вище матеріали в обсягах та строки підтверджується гарантійним листом від товаровиробника із зазначенням відомостей щодо можливості поставки матеріалів для виконання даного проекту.
Поруч з тим, відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 Розділу 4 Додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності запропонованого товару (а саме, деталей з’єднувальних) вимогам чинного законодавства та стандартам, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- Сертифікат відповідності, щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності деталей з'єднувальних вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018.
- Протокол сертифікаційних випробувань, у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на продукцію.
- Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника, щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або стандарту ISO 9001:2015) в сфері виготовлення деталей з'єднувальних/ пластикової арматури для поліетиленових трубопроводів ( поліетиленових комплектуючих для зовнішніх мереж ).
Так, на підтвердження відповідності запропонованого товару (а саме, деталей з’єднувальних) Сільськогосподарське приватне підприємство «ДОРОШІВ» надано вищезазначені документи (файл: «Вимоги до деталей з’єднувальних компресійних для мереж водопостачання.pdf»), відповідно до яких Виробником є «SAB S.p.A» та (файл: «Вимоги до деталей з’єднувальних встик та для терморезисторного зварювання мереж водопостачання.pdf») відповідно до яких Виробником є «FOX FITTINGS Sp. Z O.O. Sp.k.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо того, яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 4 Розділу 4 Додатку 1 до ТД, а саме в частинні надання гарантійних листів від вищезазначених товаровиробників.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
38684e187613442da65ea49be7b6875a
Назва:
У відповідь на запит замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
14.11.2024 16:00
Опис:
1. Щодо першого запитання в запиті на пояснення:
03 жовтня 2024 року Відділ капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) оголосив відкриті торги з особливостями за предметом: Проект утримання та реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга).
23.10.2024 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» відповідно до якого ч.1 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» доповнено нормами наступного змісту: Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством). У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Однак, відповідно до Листа Мінекономіки України № 3323-04_76642-07 від 28.10.2024 р. щодо внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснено, що статтею 58 Конституції України встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Відповідно до Рішення Конституційного Суду № 1-рп/99 від 09.02.99 надання зворотної дії в часі нормативно-правовим актам може бути передбачено шляхом прямої вказівки про це в законі або в іншому нормативно - правовому акті. При цьому така вказівка в Законі № 3988-IX відсутня. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Отже, оскільки Замовник оголосив відкриті торги з особливостями за предметом: Проект утримання та реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга).» 03 жовтня 2024 року, тобто до набрання чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)», а також відсутності прямої вказівки в тендерній документації чи проєкті договору про те, що невід’ємними додатками до договору є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, положення статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовується до даної закупівлі, оскільки закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі.
2. Щодо другого запитання в запиті на пояснення:
Згідно п. 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Так, відповідно до частини першої статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України. Разом з тим, виходячи зі змісту частини першої статті 653 ЦК України, у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов.
Враховуючи зазначене, Сторони керуючись пп. 5 п. 19 Особливостей за взаємною згодою уклали ДУ №1 до Договору №33 від 01.11.2024 р. про погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт). Варто зауважити, що чинне законодавство не встановлює обов’язку щодо документального підтвердження про наявність у Замовника обставин для внесення змін до істотних умов Договору від 01.11.2024 № 33 згідно даного підпункту Особливостей.
Таким чином, дана ДУ укладалася за вільним волевиявленням сторін, тобто за взаємною згодою.
3. Щодо третього запитання в запиті на пояснення:
Відповідно до пункту 4 Розділу 4 Додатку 1 до ТД, установлено, що Учасник повинен підтвердити спроможність поставити матеріали, що входять до вартості робіт в обсягах, що вказані у Технічній специфікації (Розділ 4 Додаток №1 до тендерної документації) та у тендерній пропозиції учасника, а саме: Труби для подачі холодної води; Труби двошарові гофровані для мереж зовнішньої каналізації; деталей з'єднувальних. Разом з тим, спроможність учасника поставити вказані вище матеріали в обсягах та строки підтверджується гарантійним листом від товаровиробника із зазначенням відомостей щодо можливості поставки матеріалів для виконання даного проекту.
Поруч з тим, відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 Розділу 4 Додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності запропонованого товару (а саме, деталей з’єднувальних) вимогам чинного законодавства та стандартам, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- Сертифікат відповідності, щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності деталей з'єднувальних вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018.
- Протокол сертифікаційних випробувань, у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на продукцію.
- Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника, щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або стандарту ISO 9001:2015) в сфері виготовлення деталей з'єднувальних/ пластикової арматури для поліетиленових трубопроводів ( поліетиленових комплектуючих для зовнішніх мереж).
Слід зазначити, що тендерна документація передбачає надання листа авторизації та документів якості саме на деталі з'єднувальні.
Так, на виконання зазначених вимог в складі тендерної пропозиції СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОШІВ" надало:
- Гарантійний лист товаровиробника вих №15/2 від 15.10.2024 р. (файл «Гарантійний лист.pdf»), згідно якого ТОВ «ЕЛЬПЛАСТ-ЛЬВІВ» являється виробником, зокрема, деталей з’єднувальних, що пропонуються СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДОРОШІВ" для виконання проекту утримання та реконструкції за предметом закупівлі;
- Сертифікат відповідності №UA.1О393.00220-24 на деталі з’єднувальні щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності продукції вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018 (виробник деталей з’єднувальних ТОВ «ЕЛЬПЛАСТ-ЛЬВІВ») (файл «Вимоги до деталей зєднувальних для зварювання нагрітим інтрументом встик (зварні) мереж водопостачання.pdf»);
- Протокол сертифікаційних випробувань №128/24 від 16.07.2024 р., що виданий у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на продукцію (файл «Вимоги до деталей зєднувальних для зварювання нагрітим інтрументом встик (зварні) мереж водопостачання.pdf»);
- Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника ТОВ «ЕЛЬПЛАСТ-ЛЬВІВ», щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або стандарту ISO 9001:2015) в сфері виготовлення деталей з'єднувальних (файл «Вимоги до деталей зєднувальних для зварювання нагрітим інтрументом встик (зварні) мереж водопостачання.pdf»).
Враховуючи наведене, у тому числі, надані СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДОРОШІВ" на деталі з’єднувальні документи, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо документів, які містяться у файлі «Вимоги до деталей з’єднувальних компресійних для мереж водопостачання.pdf» та «Вимоги до деталей з’єднувальних встик та для терморезисторного зварювання мереж водопостачання.pdf», то тендерною документацією не заборонено подання Учасниками будь-яких додаткових документів, однак Замовник торгів не зобов’язаний здійснювати їх оцінку та брати до уваги, адже згідно ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, що означає, що замовник розглядає лише ті документи, які чітко вимагалися тендерною документацією.