-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-39 Броди - Тернопіль на ділянках км 0+000 - км 6+660, км 7+660 - км 10+595, км 20+475 - км 20+980, км 22+546 - км 25+361, км 25+730 - км 26+340, км 26+795 - км 28+350 Львівської області
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-39 Броди - Тернопіль на ділянках км 0+000 - км 6+660, км 7+660 - км 10+595, км 20+475 - км 20+980, км 22+546 - км 25+361, км 25+730 - км 26+340, км 26+795 - км 28+350 Львівської області
Завершена
157 851 488.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 789 257.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 789 257.44 UAH
Номер:
bc51f5a8e5984929ba0f9253383d22de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2019 00:00
Період моніторингу:
25.07.2019 10:41 - 16.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 № 121
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-11-001599-c 11.04.2018.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм статей 17, 22, 25 та 28 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; щодо розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"; повідомлення про намір укласти договір; звіт про результати процедури закупівлі UA-2018-04-11-001599-c; договір про закупівлю від 15.08.2018 №103-08/18.
Проведеним аналізом тендерної документації встановлено, що Замовник на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону не вимагає в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації, Учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає Замовнику через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі:
- ненадання учасником через електронну систему закупівель, у строки передбачені цією тендерною документацію, Договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість послуг за предметом закупівлі;
- не приведенням учасником Договірної ціни, за предметом закупівлі, до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону;
- невідповідності Договірної ціни учасника, приведеної у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону, вимогам Додатку № 8 до тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Згідно із абзацом четвертим частини 5 статті 28 Закону, Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Крім цього, нормами статті 30 Закону, не передбачена підстава відхилення Замовником пропозиції учасника через не надання додаткових документів після проведення аукціону (крім документів переможця на підтвердження статті 17).
Однак, Замовник в тендерній документації на порушення частини першої статті 25 та абзацу четвертого частини 5 статті 28 Закону вимагає від Учасника, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, подання через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону.
Період усунення порушень:
14.08.2019 17:46 - 31.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2019 17:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про причини не можливості усунення виявлених порушень: «Порушення зазначене у висновку не вбачається за можливе усунути, оскільки процедура закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-39 Броди - Тернопіль на ділянках км 0+000 - км 6+660, км 7+660 - км 10+595, км 20+475 - км 20+980, км 22+546 - км 25+361, км 25+730 - км 26+340, км 26+795 - км 28+350 Львівської області» проведена, договірні зобов’язання виконуються, а виставлені вимоги суб’єктом контролю не мають механізму для їх усунення»
Дата публікації звіту:
21.08.2019 15:37
Рішення про призначення перевірки
Номер:
30c8de7080c54ae9b0e19c737de9bc81
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-11-08-000001
Дата створення:
08.11.2019 13:42
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.11.2019 Львів № 192
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
Запити/Пояснення
Номер:
a629a4548c4f46c786bb24aa6f74037f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
02.08.2019 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2019 00:00
Опис:
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-11-001599-c, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1.Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі.
Вищенаведене також підтверджується в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовник в Додатку 2 тендерної документації не вимагає в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення щодо відсутності вимог, щодо подання Учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону № 922 в тендерній документації?
2. Відповідно до пункт 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації містить вимогу, що Учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає Замовнику через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації.
Також в тендерній документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі: ненадання учасником через електронну систему закупівель, у строки передбачені цією тендерною документацію, Договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість послуг за предметом закупівлі; не приведенням учасником Договірної ціни, за предметом закупівлі, до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону; невідповідності Договірної ціни учасника, приведеної у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону, вимогам Додатку № 8 до тендерної документації.
Слід зазначити, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів.
Відповідно до частини 3 статті 25 Закону № 922, тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Крім того, відповідно до абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, прошу пояснити, чому у тендерну документації Замовником включені вимоги, що суперечать нормам статті 25 та 28 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.