• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування

Додаткові роботи

Завершена

6 230 155.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 150.78 UAH
Номер: ed3efee63385466891c5382dc8450938
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-02-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 02.12.2024 17:09 - 24.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.12.2024 № 41-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 02.12.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 02.12.2024 №41-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-02-012860-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції переможця ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18.12.2024. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 02.10.2024 №646; тендерну документацію зі змінами, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 10.10.2024 №666; пропозицію учасника ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС від 18.10.2024 №694; повідомлення про намір укласти договір від 18.10.2024; договір про закупівлю від 01.11.2024 №1102 ціною 5 870 140,80 гривень; додаткова угода від 11.11.2024 №1; відповідь Замовника на запит від 13.12.2024; інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/12_zakup/obgruntuvannya_tehnichnih_ta_yakisnih_harakteristik_0.pdf
Період усунення порушень: 18.12.2024 17:58 - 24.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2024 17:58

Запити/Пояснення