-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування
Додаткові роботи
Завершена
6 230 155.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 150.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 150.78 UAH
Номер:
ed3efee63385466891c5382dc8450938
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-02-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2024 00:00
Період моніторингу:
02.12.2024 17:09 - 24.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.12.2024 № 41-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 02.12.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
02.12.2024 №41-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-02-012860-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції переможця ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18.12.2024.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 02.10.2024 №646; тендерну документацію зі змінами, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 10.10.2024 №666; пропозицію учасника ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС від 18.10.2024 №694; повідомлення про намір укласти договір від 18.10.2024; договір про закупівлю від 01.11.2024 №1102 ціною 5 870 140,80 гривень; додаткова угода від 11.11.2024 №1; відповідь Замовника на запит від 13.12.2024; інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/12_zakup/obgruntuvannya_tehnichnih_ta_yakisnih_harakteristik_0.pdf
Період усунення порушень:
18.12.2024 17:58 - 24.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2024 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
06d3e6dc45ac4ccdb6c1472440b13842
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.12.2024 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування, ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2024-10-02-012860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
90623bcca3fd4a0fb7ed01bc75303369
Назва:
Пояснення замовника на Запит Держаудитслужби України щодо закупівлі «Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування» ID № UA-2024-10-02-012860-a.
Дата опублікування:
18.12.2024 12:37
Опис:
На Запит замовнику на пояснення, який оприлюднено в електронній системі закупівель 13.12.2024 о 17:51 год та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення та документи щодо закупівлі «Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування» ID № UA-2024-10-02-012860-a.
1. Відповідно до розробленої проектної документації по об’єкту «Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35. Коригування», яка затверджена в установленому порядку (наказ ЛДУ БЖД від 12.09.2024 № НГ 50/90) та отриманого експертного звіту (позитивного) від 22 червня 2024 № 3368/24, ініціативним структурним підрозділом сформовано (відповідно вимог Наказу ДСНС України від 29 березня 2019 року № 200 (зі змінами)) та подано в сектор закупівель та договірної роботи службову записку від 02.10.2024 № 938, в якій міститься інформація про обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості (додається).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/12_zakup/obgruntuvannya_tehnichnih_ta_yakisnih_harakteristik_0.pdf
Додатки до пояснення:
1. Наказ ЛДУ БЖД від 12.09.2024 № НГ 50/90 в 1 прим. на 1 арк.;
2. Службова записка від 02.10.2024 № 938 в 1 прим. на 12 арк.;
3. Експертний звіт (позитивний) від 22 червня 2024 № 3368/24 в 1 прим. на 47 арк.;
4. Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва в 1 прим. на 3 арк.