-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
1 298 733.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 493.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 493.67 UAH
Номер:
5b0dce557c4f4551833a2f5a7cd99883
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-26-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2024 00:00
Період моніторингу:
26.12.2024 15:04 - 17.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
26.12.2024 № 57-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 26.12.2024 № 57-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-02-005339-a від 02.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі –інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД» встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує вжити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Відділу капітального будівництва та інвестиційної діяльності Підгайцівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.10.2024 №79 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Приватного підприємства «РЕМ БУД» (далі – ПП «РЕМ БУД»); вимога про усунення невідповідностей; протокол уповноваженої особи Замовника від 16.10.2024 №82; повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2024; договір підряду від 25.10.2024 №91 на суму 1 277 912,81 гривень; додаткова угода №1 від 23.12.2024 до договору підряду від 25.10.2024 №91; відповіді Замовника від 06.01.2025 та від 15.01.2025 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель.
Моніторингом розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «РЕМ БУД» вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив кваліфікаційні критерії до учасників згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Так, пунктом 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації на відповідний об’єкт будівництва.
Також, пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, якщо техніка не є власністю учасника, то на такі машин, механізми, транспортні засоби наведені у довідці згідно таблиці 1, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди та/або надання послуг та/або договору (-ів) оренди/послуг з екіпажем на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми.
На виконання зазначених вимог учасник ПП «РЕМ БУД» надав довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів від 04.10.2024 №8 (файл «1. ДОВІДКА машини.pdf» від 10.10.2024), яка відповідає Додатку 1 до тендерної документації, та в якій зокрема зазначено, що учасником орендований вантажний автомобіль Рено Маскот згідно договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 (позиція 7 довідки про наявність машин, механізмів, транспортних засобів від 04.10.2024 №8).
Також, учасником ПП «РЕМ БУД» у складі пропозиції надано договір оренди транспортних засобів від 04.01.2021 № 04/01/2021 у Приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ», а саме: вантажного автомобіля Рено Маскот, державний реєстраційний № AC9426BK.
Пунктом 3.1 Договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року визначено, що факт передачі транспортного засобу засвідчується підписаним сторонами актом передачі транспортного засобу в оренду, що є невід’ємним додатком договору.
Однак, акт передачі транспортного засобу в оренду до Договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року у пропозиції Приватного підприємства «Рем Буд» відсутній.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області 10.01.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо надання інформації та її документів, які підтверджують факт передачі Приватним підприємством «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ» вантажного автомобіля Рено Маскот, державний реєстраційний № AC9426BK, в оренду Приватному підприємству «РЕМ БУД».
На зазначений запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.01.2025 Замовник 15.01.2025 оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «Замовник вважав, надану у складі пропозиції УЧАСНИКА, копію Договору-оренди №04/01/2021 від 04.01.2021 року між ПП «Рем Буд» та ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ», на вантажний автомобіль Рено Маскот, державний реєстраційний № АС9426ВК, що містить підписи сторін, печатку ,технічний паспорт що підписані електронним підписом, документами що підтверджують відповідність УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям. Згідно запиту, додаємо документи що підтверджують фак передачі транспортного засобу».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ПП «РЕМ БУД» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.10.2024 № 82), при цьому невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «РЕМ БУД» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією не виявив.
Таким чином Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ПП «РЕМ БУД» невідповідностей та наданням відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Період усунення порушень:
17.01.2025 10:21 - 01.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.01.2025 10:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку Західного офісу ДАСУ від 17.01.2025 року, щодо моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-02-005339-a.Відділ капітального будівництва та інвестиційної діяльності Підгайцівської сільської ради (далі – Замовник) повідомляє, з уповноваженою особою було проведено бесіду з метою недопущення в подальшому порушень Закон України «Про закупівлі» та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій в подальшому. Також, Замовником будуть вжиті заходи щодо додаткового навчання уповноваженої особи в сфері організації та проведення публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень, так і з метою по недопущенню таких порушень в подальшій роботі.
Копія наказу додається.
Дата публікації звіту:
23.01.2025 11:32
Запити/Пояснення
Номер:
2966e1dc0bd54e6abcd89510a6d1dcf4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.01.2025 11:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-02-005339-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ff85d6feff2d4efc907644aadd48db70
Назва:
На запит від ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) про надання пояснень в рамках моніторингу від 26 груд 2024 00:00р. UA-M-2024-12-26-000023 процедури закупівлі
Дата опублікування:
06.01.2025 11:58
Опис:
На запит від ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 26 груд 2024 00:00р. UA-M-2024-12-26-000023 процедури закупівлі : Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-005339-a, у відповідь на питання ,повідомляємо наступне:
1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення(витрат),технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ,здійснено на основі розробленої проектно-кошторисної документації, дозвіл на розроблення якої надано Рішенням сесії Підгайцівської сільської ради №37/49 від 05 квітня 2024 року (додається).
2. Інформація щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Розміщено за посиланням : https://pidgayci-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-08-47-20-27-06-2024/
Номер:
54670a96a1eb47ddb395c4216a7b4178
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.01.2025 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-02-005339-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 «1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога, що у випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими або залученими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди та/або надання послуг та/або договору (-ів) оренди/послуг з екіпажем на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми.
У складі пропозиції Приватного підприємства «Рем Буд» надана довідка від 04.10.2024 №8 про наявність машин, механізмів, транспортних засобів (файл – «1. ДОВІДКА машини.pdf»), де у позиції за номером 7 заначено, що учасником на виконання робіт буде залучено вантажний автомобіль Рено Маскот, який орендований відповідно Договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року. Також, у складі пропозиції Приватного підприємства «Рем Буд» надано Договір оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року (файл – «3. Підтвердження машини.pdf», сторінка 17) вантажного автомобіля Рено Маскот, державний реєстраційний № AC9426BK, у Приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ».
Пунктом 3.1 Договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року визначено, що факт передачі транспортного засобу засвідчується підписаним сторонами актом передачі транспортного засобу в оренду, що є невід’ємним додатком договору.
Однак, акт передачі транспортного засобу в оренду до Договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року у пропозиції Приватного підприємства «Рем Буд» відсутній.
Надати інформацію та документи, які підтверджують факт передачі Приватним підприємством «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ» вантажного автомобіля Рено Маскот, державний реєстраційний № AC9426BK, в оренду Приватному підприємству «Рем Буд».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9b9b4ad1b1674f4eaeba2c1f524525a6
Назва:
На запит від ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) про надання пояснень в рамках моніторингу
Дата опублікування:
15.01.2025 16:49
Опис:
На запит від ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 26 груд 2024 00:00р. UA-M-2024-12-26-000023 процедури закупівлі : Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-005339-a, у відповідь на питання ,повідомляємо наступне: Замовник вважав, надану у складі пропозиції УЧАСНИКА, копію Договору-оренди №04/01/2021 від 04.01.2021 року між ПП «Рем Буд» та ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ», на вантажний автомобіль Рено Маскот, державний реєстраційний № АС9426ВК, що містить підписи сторін, печатку ,технічний паспорт що підписані електронним підписом, документами що підтверджують відповідність УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям. Згідно запиту, додаємо документи що підтверджують фак передачі транспортного засобу.