• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт будівлі Пальченського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Вишенька Підгайцівської сільської ради (з облаштуванням найпростішого укриття) за адресою: вул. Перемоги, будинок 9 с Пальче Луцький р-н, Волинська обл. ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

1 298 733.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 493.67 UAH
Номер: 5b0dce557c4f4551833a2f5a7cd99883
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-26-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 26.12.2024 15:04 - 17.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 26.12.2024 № 57-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 26.12.2024 № 57-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-02-005339-a від 02.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі –інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 036-53-96, tanamishuk84@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує вжити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Відділу капітального будівництва та інвестиційної діяльності Підгайцівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.10.2024 №79 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Приватного підприємства «РЕМ БУД» (далі – ПП «РЕМ БУД»); вимога про усунення невідповідностей; протокол уповноваженої особи Замовника від 16.10.2024 №82; повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2024; договір підряду від 25.10.2024 №91 на суму 1 277 912,81 гривень; додаткова угода №1 від 23.12.2024 до договору підряду від 25.10.2024 №91; відповіді Замовника від 06.01.2025 та від 15.01.2025 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель. Моніторингом розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «РЕМ БУД» вимогам тендерної документації встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив кваліфікаційні критерії до учасників згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. Так, пунктом 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації на відповідний об’єкт будівництва. Також, пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, якщо техніка не є власністю учасника, то на такі машин, механізми, транспортні засоби наведені у довідці згідно таблиці 1, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди та/або надання послуг та/або договору (-ів) оренди/послуг з екіпажем на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми. На виконання зазначених вимог учасник ПП «РЕМ БУД» надав довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів від 04.10.2024 №8 (файл «1. ДОВІДКА машини.pdf» від 10.10.2024), яка відповідає Додатку 1 до тендерної документації, та в якій зокрема зазначено, що учасником орендований вантажний автомобіль Рено Маскот згідно договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 (позиція 7 довідки про наявність машин, механізмів, транспортних засобів від 04.10.2024 №8). Також, учасником ПП «РЕМ БУД» у складі пропозиції надано договір оренди транспортних засобів від 04.01.2021 № 04/01/2021 у Приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ», а саме: вантажного автомобіля Рено Маскот, державний реєстраційний № AC9426BK. Пунктом 3.1 Договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року визначено, що факт передачі транспортного засобу засвідчується підписаним сторонами актом передачі транспортного засобу в оренду, що є невід’ємним додатком договору. Однак, акт передачі транспортного засобу в оренду до Договору оренди № 04/01/2021 від 04.01.2021 року у пропозиції Приватного підприємства «Рем Буд» відсутній. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області 10.01.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо надання інформації та її документів, які підтверджують факт передачі Приватним підприємством «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ» вантажного автомобіля Рено Маскот, державний реєстраційний № AC9426BK, в оренду Приватному підприємству «РЕМ БУД». На зазначений запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.01.2025 Замовник 15.01.2025 оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «Замовник вважав, надану у складі пропозиції УЧАСНИКА, копію Договору-оренди №04/01/2021 від 04.01.2021 року між ПП «Рем Буд» та ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЖЕ РОСТ», на вантажний автомобіль Рено Маскот, державний реєстраційний № АС9426ВК, що містить підписи сторін, печатку ,технічний паспорт що підписані електронним підписом, документами що підтверджують відповідність УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям. Згідно запиту, додаємо документи що підтверджують фак передачі транспортного засобу». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ПП «РЕМ БУД» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.10.2024 № 82), при цьому невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «РЕМ БУД» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією не виявив. Таким чином Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ПП «РЕМ БУД» невідповідностей та наданням відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Період усунення порушень: 17.01.2025 10:21 - 01.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.01.2025 10:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку Західного офісу ДАСУ від 17.01.2025 року, щодо моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-02-005339-a.Відділ капітального будівництва та інвестиційної діяльності Підгайцівської сільської ради (далі – Замовник) повідомляє, з уповноваженою особою було проведено бесіду з метою недопущення в подальшому порушень Закон України «Про закупівлі» та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій в подальшому. Також, Замовником будуть вжиті заходи щодо додаткового навчання уповноваженої особи в сфері організації та проведення публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень, так і з метою по недопущенню таких порушень в подальшій роботі. Копія наказу додається.
Дата публікації звіту: 23.01.2025 11:32

Запити/Пояснення