• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Хліб з пшеничного борошна, в упаковці, згідно ДСТУ 7517; хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці, згідно ДСТУ 4583 (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)

Хліб з пшеничного борошна, в упаковці, згідно ДСТУ 7517 кількість - 4 300 кг Інформація про товар: Хліб з пшеничного борошна, в упаковці, ДСТУ 7517, 1 кг Вид: хліб Вид борошна: пшеничне Нарізаний: Ні Упаковка: Так Відповідність ДСТУ: ДСТУ 7517 Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці, згідно ДСТУ 4583 кількість - 4300 кг Інформація про товар: Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці, ДСТУ 4583, 1 кг Вид: хліб Вид борошна: житнє, пшеничне Нарізаний: Ні Упаковка: Так Відповідність ДСТУ: ДСТУ 4583 У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96, щодня. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями щоденно (з понеділка по неділю) не пізніше 9-ої години без мінімальної кількості замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. Термін придатності предмету закупівлі повинен складати на момент поставки не менше 90% від строку зберігання, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару та/або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення Товару. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору. Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару. У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.

Завершена

227 900.00 UAH з ПДВ