-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
За кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 Меблі медичного призначення, НК 024:2023 – 45635 - Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів)
Завершена
910 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 550.00 UAH
Номер:
24a452b20aba484ab5d7251a833d2bc0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-02-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2024 00:00
Період моніторингу:
02.12.2024 17:51 - 24.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2024 Одеса № 243
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби від 02.12.2024 № 243
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
9 UA-2024-10-02-004321-a 02.10.2024
Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 23 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Дитяча міська клінічна лікарня № 3» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.10.2024 № 110, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Віола Медтехніка» (далі – ТОВ «Віола Медтехніка») та товариства з обмеженою відповідальністю «Левентон» (далі – ТОВ «Левентон»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 18.10.2024 № 114 та від 23.10.2024 № 115, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Віола Медтехніка», у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «Віола Медтехніка», виявлених Замовником невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.10.2024, договір про закупівлю від 31.10.2024 № 67, пояснення Замовника, отримані 10.12.2024 та 18.12.2024 через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
До участі у процедурі закупівлі подали свої тендерні пропозиції два учасники, а саме: ТОВ «Віола Медтехніка» з ціновою пропозицією 682 000,00 грн з ПДВ та ТОВ «Левентон» з ціновою пропозицією 899 977,00 грн з ПДВ.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.10.2024 № 114 тендерну пропозицію учасника ТОВ «Віола Медтехніка» відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у зв’язку із не виправленням виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У вказаному протоколі Замовником зазначено, що «16 жовтня 2024 року під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА» на відповідність вимогам тендерної документації виявлено невідповідності та надано учаснику 24 години на їх усунення на підставі пункту 43 Особливостей: Під час повторного розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА» на відповідність вимогам тендерної документації виявлено, що Учасник не усунув невідповідності. Таким чином, наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей».
Аналізом підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віола Медтехніка», зазначеної у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.10.2024 № 114, встановлено.
У пункті 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (у тому числі згідно Додатку № 4 даної тендерної документації).
Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Додатка 4 «Кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі» до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам цього додатку до тендерної документації у вигляді таблиці із зазначенням основних характеристик та технічними документами виробника (експлуатаційною документацією: настановою з експлуатації, або інструкцією, або технічним описом чи технічними умовами, або іншими документами), в яких міститься надана інформація з наданням копій таких документів.
Учасник ТОВ «Віола Медтехніка» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 03.10.2024 № 15 про кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, в якій міститься інформація у вигляді таблиці із зазначенням основних характеристик запропонованого товару та посилання на інструкцію з використання.
Також у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віола Медтехніка» міститься інструкція з використання (файл «Технічна частина.pdf», стор. 26-35), в якій міститься вся вказана у довідці учасника від 03.10.2024 № 15 інформація про кількісні та якісні характеристики запропонованого товару.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник відповідно до вимог пункту 43 Особливостей розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Віола Медтехніка» процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині виправлення не вірно зазначених у довідці учасника від 03.10.2024 № 15 сторінок інструкції з використання.
Водночас, учасник ТОВ «Віола Медтехніка» у складі тендерної пропозиції надав усі документи, які вимагались Замовником у ТД, тобто відсутні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника та Замовник не повинен був звертатись до нього на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 16.12.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Віола Медтехніка» згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 особливостей, Замовник 18.12.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що «Відповідно до підпункту 3.2 пункту 1.3 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагалося надання учасником документального підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Додатку № 4 до тендерної документації у вигляді таблиці із зазначенням основних характеристик та технічними документами виробника (експлуатаційною документацією: настановою з експлуатації, або інструкцією, або технічним описом чи технічними умовами, або іншими документами), в яких містилася надана інформація з наданням копій таких документів. У Додатку № 4 тендерної документації була надана вищевказана таблиця з основними характеристиками для заповнення учасником відповідності (так/ні) з посиланням на документацію. Під посиланням слід вважати частину, витяг з якого-небудь документу, на який посилаються, з точною назвою джерела й вказівкою на відповідну сторінку, що учасником і було вірно трактовано. У наданій таблиці із зазначенням основних характеристик Вих.№15 від «03» жовтня 2024 р. від ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА» за посиланнями, які надає учасник на вимоги Замовника № 1.13; 1.28; 1.31; 1.37 не містилася інформація, яка підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам Додатку № 4 до тендерної документації. В зв’язку з чим виникла необхідність виправити невірно вказані сторінки у наданих учасником посиланнях. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки виправлення наданих учасником посилань у таблиці Вих.№ 15 від «03» жовтня 2024 р. від ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА» не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовником було прийнято рішення надати можливість виправити виявлені невідповідності. Під час повторного розгляду пропозиції учасника ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА» на відповідність вимогам тендерної документації було виявлено, що учасник не усунув виявлені невідповідності. Таким чином, у Замовника були наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки вимогами ТД та Додатками до ТД не передбачено вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції довідки із зазначенням основних характеристик запропонованого товару, в якій має бути посилання на сторінки технічних документів виробника.
Отже, на порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Віола Медтехніка» із зазначених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.10.2024 № 114 підстав.
Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Віола Медтехніка» остаточна цінова пропозиція якого є меншою на 217 977,00 грн, ніж пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «Левентон», якого визначено переможцем процедури закупівлі, то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, договір, укладений за результатами вищезазначеної процедури закупівлі, виконано на суму 899 977,00 грн, про що свідчить оприлюднений в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
23.12.2024 17:13 - 07.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2024 17:13
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
15-0016/2025/пр
Дата відкриття провадження:
12.02.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
3/523/1187/25
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку з виявленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель, на основі висновку моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ уповноважену особу було притягнуто до відповідальності. На підтвердження додається наказ №349-к від 24 грудня 2024 р.
Дата публікації звіту:
27.12.2024 08:06
Запити/Пояснення
Номер:
cff123445e7e44f18ebf7f925df06d6c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.12.2024 17:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9683ae5f50144403874fd219f3dcb351
Назва:
Пояснення по моніторингу
Дата опублікування:
10.12.2024 09:53
Опис:
Надання пояснень по моніторингу до закупівлі «За кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 Меблі медичного призначення, НК 024:2023 – 45635 - Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів).» (UA-2024-10-02-004321-a).
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення
Закупівля визначеного товару була проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), та з урахуванням Постанови КМУ від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» в рамках реалізації заходів, передбачених пунктом 8.1. «Капітальний ремонт та оснащення закладів охорони здоров’я міста Одеси сучасним медичним обладнанням, виробами медичного призначення, меблями та технікою» за Міською цільовою програмою «Здоров’я» на 2024-2026 роки, згідно реєстра змін Департаменту охорони здоров’я ОМР №856 від 27.06.2024 р., бюджетні призначення за яким визначені у розмірі 3 950 тис.грн.
Щодо визначення очікуваної вартості
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено на підставі рекомендацій визначених у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Наказ № 275), а саме проведено аналіз ринку, використано загальнодоступну інформацію щодо цін в електронній системі закупівель "Prozorro" та отримано комерційні пропозиції від постачальників відповідного товару. Очікувана вартість закупівлі становила загалом за предмет закупівлі 910 000,00 грн та була визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, на підтвердження до пояснення додається аналітична записка, складена уповноваженою особою та три комерційні пропозиції.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб комунального некомерційного підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості, відповідно до Наказу МОЗ України «Про затвердження табелів оснащення медичною технікою та виробами медичного призначення структурних підрозділів лікарні планового лікування». З метою забезпечення структурних підрозділів лікарні у предметі закупівлі, для належного забезпечення та функціонування підприємства та надання медичної допомоги дітям, визначено технічні характеристики предмета закупівлі для потреб замовника уповноваженою особою на підставі засідання робочої групи замовника. На підтвердження надається копія наказу про затвердження робочої групи замовника.
Щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї Постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки, які використовують кошти державного бюджету.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, інформацію з якого можна перевірити на вебсайті Державної казначейської служби України за посиланням: https://www.treasury.gov.ua/ Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча міська клінічна лікарня № 3" Одеської міської ради є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами) не поширюється на нас.
Перелік документів що додається:
1. Пояснення по моніторингу
2. Аналітична записка
3. Комерційна пропозиція 1
4. Комерційна пропозиція 2
5. Комерційна пропозиція 3
6. Наказ на затвердження робочої групи замовника
Номер:
48bef2bdb0d6457481f2daa6e9ca21c7
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.12.2024 09:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Віола Медтехніка» (далі – ТОВ «Віола Медтехніка») згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), у зв’язку з не виправленням учасником невідповідностей виявлених замовником після розкриття тендерної пропозиції учасника в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, в частині невірно зазначених сторінок у пунктах 1.13, 1.28, 1.31 та 1.37 довідки учасника від 03.10.2024 № Вих.№15 «Кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі», тоді як у додатках тендерної документації відсутня вимога щодо зазначення учасником у такій довідці сторінок технічних документів виробника, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого товару таким вимогам Замовника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b31faeecf3db43a9969593c0247afeea
Назва:
Пояснення по моніторингу
Дата опублікування:
18.12.2024 15:53
Опис:
Надання пояснень по моніторингу до закупівлі «За кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 Меблі медичного призначення, НК 024:2023 – 45635 - Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів).» (UA-2024-10-02-004321-a)
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВІОЛА МЕДТЕХНІКА" у процедурі закупівлі № UA-2024-10-02-004321-a було виявлено наступне:
Відповідно до підпункту 3.2 пункту 1.3 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагалося надання учасником документального підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Додатку №4 до тендерної документації у вигляді таблиці із зазначенням основних характеристик та технічними документами виробника (експлуатаційною документацією: настановою з експлуатації, або інструкцією, або технічним описом чи технічними умовами, або іншими документами), в яких містилася надана інформація з наданням копій таких документів. У Додатку №4 тендерної документації була надана вищевказана таблиця з основними характеристиками для заповнення учасником відповідності (так/ні) з посиланням на документацію. Під посиланням слід вважати частину, витяг з якого-небудь документу, на який посилаються, з точною назвою джерела й вказівкою на відповідну сторінку, що учасником і було вірно трактовано. У наданій таблиці із зазначенням основних характеристик Вих.№15 від «03» жовтня 2024 р. від ТОВ "ВІОЛА МЕДТЕХНІКА" за посиланнями, які надає учасник на вимоги Замовника №1.13; 1.28; 1.31; 1.37 не містилася інформація, яка підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам Додатку №4 до тендерної документації. В зв’язку з чим виникла необхідність виправити невірно вказані сторінки у наданих учасником посиланнях.
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки виправлення наданих учасником посилань у таблиці Вих.№15 від «03» жовтня 2024 р. від ТОВ "ВІОЛА МЕДТЕХНІКА" не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовником було прийнято рішення надати можливість виправити виявлені невідповідності.
Під час повторного розгляду пропозиції учасника ТОВ "ВІОЛА МЕДТЕХНІКА" на відповідність вимогам тендерної документації було виявлено, що учасник не усунув виявлені невідповідності.
Таким чином, у Замовника були наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Перелік документів що додається:
1. Пояснення по моніторингу