-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин А 92)
Завершена
5 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 58 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 58 000.00 UAH
Номер:
5967080cce9840938df8a10cc3e54010
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-14-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
14.01.2025 16:21 - 05.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2025 № 10
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-10-02-003149-a 02.10.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.10.2024 № 48/1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.10.2024, тендерну пропозицію ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 11.10.2024 № 48/2 та повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024, договір від 23.10.2024 №УПЦ(О)-110/2024, додаткову угоду від 02.12.2024 №1 та додаткову угоду від 27.12.2024 №2, пояснення та документи надані Замовником від 16.01.2025 та від 17.01.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» з остаточною ціновою пропозицією 5 204 000,00 гривень, ТОВ « АПСТАРТ ПЛЮС» з остаточною ціновою пропозицією 5 210 000,00 гривень, ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС» з остаточною ціновою пропозицією 5 284 800,00 гривень та ТОВ «ОЙЛТЕХСЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 5 327 200,00 гривень.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» та укладено договір від 23.10.2024 №УПЦ(О)-110/2024 на суму 5 204 000,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
04.02.2025 16:32 - 08.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2025 16:32
Запити/Пояснення
Номер:
ba281b3302b34bb49901fffe6351bfd7
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.01.2025 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2025 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ea24767626904042a8bb7957bd285693
Назва:
Відповідь замовника на запит від 15.01.2025 року по закупівлі UA-2024-10-02-003149-a
Дата опублікування:
16.01.2025 13:06
Опис:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA UA-2024-10-02-003149-a за ДК 021:2015 ЄЗС 09130000-9 – нафта і дистиляти ( дизельне паливо та бензин А-92) органом державного фінансового контролю було опубліковано рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2025-01-14-000039.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
15.01.2025 року через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі – Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
«Запит про надання пояснень: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Визначення потреби здійснено на підставі виробничо-фінансового плану на 2024 рік, для потреб господарство на підставі технологічних карт вирощування сільськогосподарських культур та середньої потреби пального для обслуговування МТФ на підставі службової записки головного інженера .
2. Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до державних стандартів ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 7688:2015 та Технічного регламенту (або еквівалент) щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 1 вересня 2013 року № 927. Для підтвердження якосісних характеристик при поданні пропозицій від учасників були надані сертифікати та паспорти (посвідчення) якості .
3. Очікувану вартість проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів зокрема : ps://index.minfin.com.ua/markets/fuel/detail/ та https://finance.i.ua/fuel/ на дату проведення відкритих торгів з особливостями, та інформації на порталі ProZorro де вже здійснені закупівлі в прозоро маркет та визначена орієнтовна ціна.
4. Господарсво немає власної сторінку власного веб-сайту, тому обґрунтовування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було опубліковано через систему прозоро одночасно з публікацією плану за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-10-02-003866-a.
Номер:
e045f801e7fa4a508f8f690099391cdb
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.01.2025 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2025 00:00
Опис:
Просимо надати підтверджуючі документи щодо збільшення ціни за одиницю товару, на підставі яких було укладено додаткову угоду від 02.12.2024 №1 до договору від 23.10.2024 №УПЦ(О)-110/2024.
Номер:
2a239579d01b4ebc91ab6e70eec1b123
Назва:
Відповідь замовника на запит від 17.01.2025 року по закупівлі UA-2024-10-02-003149-a
Дата опублікування:
17.01.2025 15:51
Опис:
Запит: Запит замовнику на пояснення
Просимо надати підтверджуючі документи щодо збільшення ціни за одиницю товару, на підставі яких було укладено додаткову угоду від 02.12.2024 №1 до договору від 23.10.2024 №УПЦ(О)-110/2024.
Відповідь:
Підпунктом 2 пункту 19 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися у разі погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
На підтвердження коливання ціни на пальне, на підставі чого були внесені зміни до договору про закупівлю UA-2024-10-02-003149-a 02.10.2024 по якій був заключений договір від 23.10.2024 №УПЦ(О)-110/2024. , надаємо лист ТОВ «Укрпетролцентр" від 27 11 2024 року № 2904/15 п та експертного висновку Запоріжської торгово-економвчної палати серія ЕВ №002375 за номером ОИ-2713.
Зазначаємо, що додаткова угода до договору про закупівлю від 02.12.2024 №1 до договору від 23.10.2024 №УПЦ(О)-110/2024 вона опублікована в електронній системі закупівель