• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

4 649 814.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46 498.15 UAH
Номер: 1cd4d3b4ffa148669cc344ee4520abe8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-10-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.12.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 10.12.2024 14:03 - 01.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.12.2024 № 42-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 10.12.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 10.12.2024 №42-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-01-011805-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А7367 (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.10.2024 №54; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгова компанія «Будтехно плюс»» (далі – ТОВ «Будівельно-торгова компанія «Будтехно плюс») та товариства з обмеженою відповідальністю «Одесбудтрест» (далі – ТОВ «Одесбудтрест»); вимогу про усунення невідповідностей від 18.10.2024 у тендерній пропозиції ТОВ «Будівельно-торгова компанія «Будтехно плюс»; вимогу про усунення невідповідностей від 24.10.2024 у тендерній пропозиції ТОВ «Одесбудтрест»; протокольне рішення уповноваженої особи від 23.10.2024 № 71; протокольне рішення уповноваженої особи від 25.10.2024 №74; повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2024; договір підряду від 05.11.2024 № 109 на суму 4 292 550,15 гривень з ПДВ; додаткова угода від 17.12.2024 №1; пояснення Замовника надані 16.12.2024, 19.12.2024 та 20.12.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатом моніторингу установлено, відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до підпункту 5.7.2. пункту 5.7. розділу V «Виконання робіт» проекту договору підряду, який зазначено у Додатку №4 до тендерної документації (далі – Проект Договору) «Гарантійний строк експлуатації ОБ’ЄКТА становить 5 (п’ять) років від дня його прийняття Замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після затвердження Акту робочої комісії про прийняття в експлуатацію завершених капітальним ремонтом будівель, споруд, приміщень (акту готовності об’єкту), який підписується експлуатуючою організацією та Генпідрядником». Положення підпункту 5.7.2. пункту 5.7. розділу V «Виконання робіт» Проекту Договору без змін в остаточній редакції були включені в укладений між Замовником та учасником/переможцем ТОВ «Одесбудтрест» договір підряду від 05.11.2024 № 109 (далі – Договір). Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Загальних умов гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Відповідно до пункту 5 Загальних умов, істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Тобто, нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об`єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Окрім цього, відповідно до статті 875 ЦКУ за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Відповідно до частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, мінімально можливий гарантійний строк якості капітального ремонту будівель становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначити законодавчо термін в 10 років або більший ніж 10 років. Таким чином, положення підпункту 5.7.2. пункту 5.7. розділу V «Виконання робіт» Проекту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації та укладеного Договору, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Загальних умов та частини першої статті 884 ЦКУ. Отже, в порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. В ході проведення моніторингу Замовник усунув встановлене порушення шляхом укладання додаткової угоди від 17.12.2024 №1 до Договору №109 від 05.11.2024, якою внесено зміни у підпункт 5.7.2. пункту 5.7. розділу V «Виконання робіт» укладеного Договору.
Період усунення порушень: 23.12.2024 13:40 - 07.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2024 13:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог Висновку про результати моніторингу від 23.11.2024 року процедури закупівлі UA-2024-10-01-011805-a щодо встановленого Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області порушення законодавства у сфері публічних закупівель, військова частина А7367 (надалі – Замовник) здійснила заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому. Станом на даний час Замовником було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель та необхідності дотримання під час проведення публічних закупівель чинного законодавства, що підтверджується Наказом командира військової частини А7367 від 25.12.2024 № 325 «Про проведення роз’яснювальної роботи та підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель уповноваженої особи військової частини А7367» (Додається). Також уповноваженою особою зі здійснення публічних закупівель заплановано підвищити кваліфікацію в сфері здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 25.12.2024 15:33

Запити/Пояснення