-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
4 649 814.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46 498.15 UAH
мін. крок: 1% або 46 498.15 UAH
Номер:
1cd4d3b4ffa148669cc344ee4520abe8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-10-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.12.2024 00:00
Період моніторингу:
10.12.2024 14:03 - 01.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.12.2024 № 42-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 10.12.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
10.12.2024 №42-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-01-011805-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А7367 (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.10.2024 №54; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгова компанія «Будтехно плюс»» (далі – ТОВ «Будівельно-торгова компанія «Будтехно плюс») та товариства з обмеженою відповідальністю «Одесбудтрест» (далі – ТОВ «Одесбудтрест»); вимогу про усунення невідповідностей від 18.10.2024 у тендерній пропозиції ТОВ «Будівельно-торгова компанія «Будтехно плюс»; вимогу про усунення невідповідностей від 24.10.2024 у тендерній пропозиції ТОВ «Одесбудтрест»; протокольне рішення уповноваженої особи від 23.10.2024 № 71; протокольне рішення уповноваженої особи від 25.10.2024 №74; повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2024; договір підряду від 05.11.2024 № 109 на суму 4 292 550,15 гривень з ПДВ; додаткова угода від 17.12.2024 №1; пояснення Замовника надані 16.12.2024, 19.12.2024 та 20.12.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатом моніторингу установлено, відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до підпункту 5.7.2. пункту 5.7. розділу V «Виконання робіт» проекту договору підряду, який зазначено у Додатку №4 до тендерної документації (далі – Проект Договору) «Гарантійний строк експлуатації ОБ’ЄКТА становить 5 (п’ять) років від дня його прийняття Замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після затвердження Акту робочої комісії про прийняття в експлуатацію завершених капітальним ремонтом будівель, споруд, приміщень (акту готовності об’єкту), який підписується експлуатуючою організацією та Генпідрядником».
Положення підпункту 5.7.2. пункту 5.7. розділу V «Виконання робіт» Проекту Договору без змін в остаточній редакції були включені в укладений між Замовником та учасником/переможцем ТОВ «Одесбудтрест» договір підряду від 05.11.2024 № 109 (далі – Договір).
Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Загальних умов гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості).
Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Відповідно до пункту 5 Загальних умов, істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Тобто, нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об`єкта будівництва» для договорів будівельного підряду.
Окрім цього, відповідно до статті 875 ЦКУ за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Відповідно до частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Таким чином, мінімально можливий гарантійний строк якості капітального ремонту будівель становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначити законодавчо термін в 10 років або більший ніж 10 років.
Таким чином, положення підпункту 5.7.2. пункту 5.7. розділу V «Виконання робіт» Проекту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації та укладеного Договору, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Загальних умов та частини першої статті 884 ЦКУ.
Отже, в порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
В ході проведення моніторингу Замовник усунув встановлене порушення шляхом укладання додаткової угоди від 17.12.2024 №1 до Договору №109 від 05.11.2024, якою внесено зміни у підпункт 5.7.2. пункту 5.7. розділу V «Виконання робіт» укладеного Договору.
Період усунення порушень:
23.12.2024 13:40 - 07.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2024 13:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу від 23.11.2024 року процедури закупівлі UA-2024-10-01-011805-a щодо встановленого Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області порушення законодавства у сфері публічних закупівель, військова частина А7367 (надалі – Замовник) здійснила заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому. Станом на даний час Замовником було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель та необхідності дотримання під час проведення публічних закупівель чинного законодавства, що підтверджується Наказом командира військової частини А7367 від 25.12.2024 № 325 «Про проведення роз’яснювальної роботи та підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель
уповноваженої особи військової частини А7367» (Додається). Також уповноваженою особою зі здійснення публічних закупівель заплановано підвищити кваліфікацію в сфері здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
25.12.2024 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
5295c664f05b401295a549fd98e903d5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.12.2024 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-011805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8d073a3273944aff9e6261a32e96ef73
Назва:
Відповідь замовника
Дата опублікування:
16.12.2024 14:33
Опис:
Військовою частиною А7367 (далі – Замовник) було уважно розглянуто запитання Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області в рамках моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-01-011805-a (далі – Закупівля) та за результатами опрацювання повідомляємо наступне.
26.08.2024 року Замовником було отримано Експертний звіт (позитивний) №EX01:3309-7853-0951-2892 щодо розгляду проектної документації №PD01:3919-9755-2859-7029 (Капітальний ремонт будівлі за ГП № 10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко № 287) на загальну суму 75733,681 тис. грн.
Станом на 2024 рік у Замовника на капітальні видатки (КЕКВ 3132) виділено: - з державного бюджету України – 3000,000 тис. грн.; - з місцевого бюджету (обласна комплексна цільова програма “Безпечна Одещина” на 2022 -2024 роки, затверджена розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 11.08.2022 № 471/А-2022, зі змінами розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 31.07.2024 № 716/А-2024) – 2000,000 тис. грн.
В межах виділених видатків Замовником по об'єкту: "Капітальний ремонт будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287)" було підписано договори на: виготовлення проектно-кошторисної документації (робочого проекту) (UA-2024-05-02-007501-a) на загальну суму - 299 762,00 грн. (Двісті дев`яносто дев`ять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 00 копійок), а також на експертизу проєктно-кошторисної документації (UA-2024-07-09-007513-a), вартість якої складає - 50 423,10 грн. (п’ятдесят тисяч чотириста двадцять три грн. 10 коп.).
З огляду на необхідність створення належних умов перебування та лікування пацієнтів, що проходять лікувально-відновлювальну реабілітацію, Замовником з урахуванням Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2021 року № 374 (зі змінами) та абзацу 3 пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275 із «Зведеного кошторисного розрахунку», що пройшов будівельну експертизу було складено «Відомість обсягів робіт» на суму 4649,81490 тис. грн. (що відповідає бюджетним видаткам Замовника на 2024 рік за КЕКВ 3132) та оголошено про проведення Закупівлі.
Номер:
12294d6e36de4485b2ebc00a9c183700
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2024 19:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-011805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Відповідно до пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном.
У разі надання інформації по орендованій (найманій) техніці, учасником надаються договори на право користування такою технікою та акти приймання-передачі такої техніки.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Одесбудтрест» (далі – ТОВ «Одесбудтрест») у складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл під назвою «03 Одесбудтрест - довідка про наявність техніки» у форматі pdf), в якій вказано найменування наступного обладнання, матеріально-технічної бази під порядковими номерами, а саме: під №7 – Caмохідна кранова установка KOBELCO RK250-6; під № 8 – Кран самохідний KOBELCO RK160-5; під № 9 – Самохідна підіймальна установка TADANO TR-300E-2-00201 та під № 10 – Самохідна підіймальна установка KATO KR- 10H-L , право володіння яких вказано – договір про надання послуг.
Прошу Вас надати посилання на файл у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Одесбудтрест» щодо наявності договору(-ів) на право користування вищевказаної техніки та актів приймання-передачі даної техніки.
2. Також прошу Вас надати посилання на файл у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Одесбудтрест» щодо наявності актів приймання-передачі техніки, перелік якої, відповідно до наданого договору про надання послуг спеціалізованою технікою від 01.10.2024 №01/10/24 з Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-БУД-ТЕХНІКА», зазначена у Додатку №1 до договору надання послуг спеціалізованою технікою №01/10/24 від 01.10.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9e79da14ee414ce3bb5c88aa0bc4e116
Назва:
Відповідь замовника
Дата опублікування:
19.12.2024 15:18
Опис:
16.12.2024 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-10-01-011805-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-01-011805-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит Замовнику про надання інформації від 16.12.2024 року наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-011805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Відповідно до пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном.
У разі надання інформації по орендованій (найманій) техніці, учасником надаються договори на право користування такою технікою та акти приймання-передачі такої техніки.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Одесбудтрест» (далі – ТОВ «Одесбудтрест») у складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл під назвою «03 Одесбудтрест - довідка про наявність техніки» у форматі pdf), в якій вказано найменування наступного обладнання, матеріально-технічної бази під порядковими номерами, а саме: під №7 – Caмохідна кранова установка KOBELCO RK250-6; під № 8 – Кран самохідний KOBELCO RK160-5; під № 9 – Самохідна підіймальна установка TADANO TR-300E-2-00201 та під № 10 – Самохідна підіймальна установка KATO KR- 10H-L , право володіння яких вказано – договір про надання послуг.
Прошу Вас надати посилання на файл у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Одесбудтрест» щодо наявності договору(-ів) на право користування вищевказаної техніки та актів приймання-передачі даної техніки.
2. Також прошу Вас надати посилання на файл у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Одесбудтрест» щодо наявності актів приймання-передачі техніки, перелік якої, відповідно до наданого договору про надання послуг спеціалізованою технікою від 01.10.2024 №01/10/24 з Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-БУД-ТЕХНІКА», зазначена у Додатку №1 до договору надання послуг спеціалізованою технікою №01/10/24 від 01.10.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа військової частини А7367 надає наступні пояснення.
Військовою частиною А7367 (далі – Замовник) було уважно розглянуто запитання Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області в рамках моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-01-011805-a (далі – Закупівля) та за результатами опрацювання повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном. У разі надання інформації по орендованій (найманій) техніці, учасником надаються договори на право користування такою технікою та акти приймання-передачі такої техніки.
Учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «Одесбудтрест» (далі – ТОВ «Одесбудтрест») у складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл під назвою «03 Одесбудтрест - довідка про наявність техніки» у форматі pdf), в якій вказано найменування наступного обладнання, матеріально-технічної бази під порядковими номерами, а саме: під №7 – Caмохідна кранова установка KOBELCO RK250-6; під № 8 – Кран самохідний KOBELCO RK160-5; під № 9 – Самохідна підіймальна установка TADANO TR-300E-2-00201 та під № 10 – Самохідна підіймальна установка KATO KR- 10H-L , право володіння яких вказано – договір про надання послуг.
24.10.2024 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей у порядку пункту 43 Особливостей, де зокрема заначено:
«1.2. з метою підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасниками по закупівлі необхідно було надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння /користування та надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном. З метою наявності у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ТОВ "Одесбудтрест" було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.10.2024 року вих.№002/24 та документи на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном. Ознайомившись із наданими ТОВ "Одесбудтрест" документами, Замовником було встановлено наступне: - ТОВ "Одесбудтрест" не було надано в повному обсязі документи на підтвердження права власності/володіння/користування технікою, яка вказана у довідці від 14.10.2024 року вих.№002/24, а саме на : - «Самохідна кранова установка KOBELCO RK250-6» у кількості 1 шт.; - «Кран самохідний KOBELCO RK160-5» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка TADANO TR-300E-2-00201» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка KATO KR-10H-L» у кількості 1 шт………….»
«3.2. документи щодо підтвердження факту володіння/користування наступною технікою: - «Самохідна кранова установка KOBELCO RK250-6» у кількості 1 шт.; - «Кран самохідний KOBELCO RK160-5» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка TADANO TR-300E-2-00201» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка KATO KR-10H-L» у кількості 1 шт АБО УТОЧНЕНУ ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ….».
25.10.2024 року Товариством з обмеженою відповідальністю «ОДЕСБУДТРЕСТ» було надано файл: «Одесбудтрест - документ невідповідностей.pdf» у якому міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (оновлена) від 25.10.2024 року вих.№017/24, де відповідні позиції (самохідна кранова установка KOBELCO RK250-6» у кількості 1 шт.; - «Кран самохідний KOBELCO RK160-5» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка TADANO TR-300E-2-00201» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка KATO KR-10H-L» у кількості 1 шт) – відсутні.
Тобто, Товариством з обмеженою відповідальністю «ОДЕСБУДТРЕСТ», У СПОСІБ, ВСТАНОВЛЕНИЙ У ПОВІДОМЛЕННІ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, було забрано з довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (оновлена) від 25.10.2024 року вих.№017/24 перелік техніки (Самохідна кранова установка KOBELCO RK250-6» у кількості 1 шт.; - «Кран самохідний KOBELCO RK160-5» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка TADANO TR-300E-2-00201» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка KATO KR-10H-L» у кількості 1 шт.) та на відповідну техніку і не потрібно було надавати документи, щодо підстав їх права власності чи володіння/користування/розпорядження.
При цьому зазначаємо, що вимогами тендерної документації Замовником не було встановлено як переліку необхідного обладнання, так і мінімальної його кількості.
2. Відповідно до пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном. У разі надання інформації по орендованій (найманій) техніці, учасником надаються договори на право користування такою технікою та акти приймання-передачі такої техніки.
Учасником, Товариство з обмеженою відповідальністю «Одесбудтрест» (далі – ТОВ «Одесбудтрест») у складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл під назвою «03 Одесбудтрест - довідка про наявність техніки» у форматі pdf), в якій вказано найменування наступного обладнання, матеріально-технічної бази під порядковими номерами, а саме: 11. Спеціалізований вантажний самоскид Mercedes-Benz Actros 4140, 2000 року випуску; 12. Спеціалізований вантажний самоскид Mercedes-Benz Actros 4140K, 2007 року випуску; 13. Спеціалізований вантажний самоскид SHACMAN SX3258DT384, 2020 року випуску. 14. Екскаватор колісний LЕBHER A914В, 2006 року випуску; 15. Екскаватор гусеничний DOOSAN SOLAR 255LC-V, 2007 року випуску; 15. Гідромолот на базі екскаватора LEBHER A914В, 2006 року випуску16. Гідравлічні ножиці на базі екскаватора LEBHER A94B, 2008 року випуску (у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (оновлена) від 25.10.2024 року вих.№017/24 це позиції 7.-13. відповідно).
У графі «Правова підстава володіння/користування» вказано – «Договір про надання послуг».
На підтвердження факту наявності відповідної техніки Товариством з обмеженою відповідальністю «ОДЕСБУДТРЕСТ» було надано договір про надання послуг спеціалізованою технікою від 01.10.2024 №01/10/24 з Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-БУД-ТЕХНІКА».
Відповідно до пункту 1.1. договору про надання послуг спеціалізованою технікою від 01.10.2024 №01/10/24: «Виконавець за умовами цьому Договору зобов'язується власними чи орендованими будівельними машинами (екскаваторами), механiзмами чи автотранспортом (далi за текстом - Технiка) надати послуги на об’єктах Замовника, а Замовник зобов’язується сплачувати Виконавцю плату за наданi послуги у розмiрi та порядку, визначеному даним Договором».
Відповідно до частини 1 статті 759 ЦК України, за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк.
Частиною 1 статті 901 ЦК України, за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, за своєю правовою суттю договір про надання послуг спеціалізованою технікою від 01.10.2024 №01/10/24 з Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-БУД-ТЕХНІКА» є не договором оренди (найму), а договором надання послуг.
Наявність акту приймання-передачі техніки у разі укладення договору про надання послуг не передбачається, послуги техніки в такому випадку надають за умовами самого договору.
Можливість надання іншого документу, що підтверджує наявність матеріальної технічної бази визначається в пункті 2 Додатку 5 до тендерної документації де Замовником вказано, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування ТОЩО відповідним майном.
При цьому, надання актів приймання передачі стосувалося ЛИШЕ випадку надання орендованої техніки, що документально визначено у тендерній документації: У разі надання інформації по орендованій (найманій) техніці, учасником надаються договори на право користування такою технікою та акти приймання-передачі такої техніки.
У зв’язку із чим Замовником не порушено вимоги тендерної документації при оголошенні переможцем – Товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСБУДТРЕСТ».
При цьому звертаємо увагу органу фінансового контролю, що договір по критично важливому для замовника об’єкту виконується підрядником належно, у встановлені строки, без жодних зауважень та порушень».
Номер:
34731523a2a745bd9f59a8e8e912e549
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2024 17:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-011805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Просимо надати посилання на нормативно-правові документи, на підставі яких вами встановлені гарантійні строки експлуатації ОБ’ЄКТА (Будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287)) від дня його прийняття Замовником, у пункті 5.7.2 Розділу V проекту Договору підряду (Додаток 4 до тендерної документації») та у пункті 5.7.2 відповідно, в укладеному договорі підряду від 05.11.2024 № 109?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
95da4dcfbf56471eb06ac493699e63c1
Назва:
Відповідь замовника
Дата опублікування:
20.12.2024 16:57
Опис:
17.12.2024 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-10-01-011805-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-01-011805-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит Замовнику про надання інформації від 17.12.2024 року наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-011805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Просимо надати посилання на нормативно-правові документи, на підставі яких вами встановлені гарантійні строки експлуатації ОБ’ЄКТА (Будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287)) від дня його прийняття Замовником, у пункті 5.7.2 Розділу V проекту Договору підряду (Додаток 4 до тендерної документації») та у пункті 5.7.2 відповідно, в укладеному договорі підряду від 05.11.2024 № 109?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа військової частини А7367 надає наступні пояснення.
Військовою частиною А7367 (далі – Замовник) було уважно розглянуто запитання Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області в рамках моніторингу закупівлі за предметом “Капітальний ремонт будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287)” Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-01-011805-a (далі – Закупівля) та за результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Частиною 1 статті 884 ЦК України визначено, що підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Відповідно до абзацу 3 пункту 103 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 року №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», встановлено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації).
17.12.2024 року керуючись положеннями підпункту 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування з урахуванням частини 1 статті 884 ЦК України та абзацу 3 пункту 103 постанови КМУ від 01.08.2005 року №668, між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю “ОДЕСБУДТРЕСТ” було укладено додаткову угоду №1 до договору від 05.11.2024 року №109 відповідно до якої було внесено зміни до підпункту 5.7.2. та викладено його у наступній редакції: “Гарантійний строк експлуатації ОБ’ЄКТА становить 10 (десять) років від дня його прийняття Замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після затвердження Акту робочої комісії про прийняття в експлуатацію завершених капітальним ремонтом будівель, споруд, приміщень (акту готовності об’єкту), який підписується експлуатуючою організацією та Генпідрядником”.
Замовник також додатково повідомляє, що на момент підписання додаткової угоди від 17.12.2024 року №1, перебіг обчислення гарантійного строку не розпочався так як між сторонами не підписано акт робочої комісії про прийняття в експлуатацію завершених капітальним ремонтом будівель, споруд, приміщень (акту готовності об’єкту).
При цьому, вкотре звертаємо увагу органу фінансового контролю, що договір по критично важливому для Замовника об’єкту виконується Товариством з обмеженою відповідальністю “ОДЕСБУДТРЕСТ” належно, у встановлені строки, без жодних зауважень та порушень.