-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні за технологічною моделлю організації харчування «опорна кухня» в Новоодеському ліцеї №1 Новоодеської міської ради Миколаївського району Миколаївської області за адресою: м. Нова Одеса, вул. Центральна, 220 за кодом ДК 021:2015 -45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
9 518 199.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 95 181.99 UAH
мін. крок: 1% або 95 181.99 UAH
Номер:
b93387a5faf74b7ab60aa94eef17288d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-27-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.12.2024 00:00
Період моніторингу:
27.12.2024 10:02 - 18.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.12.2024 № 71-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 19.11.2024 № 003100-18/14401-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 27.12.2024 № 71-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-10-01-009698-a 01.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявність підстав для оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації зі змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявність підстав для оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Новоодеської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.10.2024 р. № 30; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Скакун Ігор Опанасович» (далі - ФОП «Скакун Ігор Опанасович»); вимогу про усунення невідповідностей ФОП «Скакун Ігор Опанасович» до 30 жовтня 2024; протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 23.10.2024 № 36-2024; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «Скакун Ігор Опанасович» від 30.10.2024 №44-2024; повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2024 року; договір від 08.11.2024 № 559; додаткова угода від 26.12.2024 №1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27 грудня 2024 року.
Період усунення порушень:
15.01.2025 13:42 - 21.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.01.2025 13:42
Запити/Пояснення
Номер:
1be8f9eccbd6464a8a09abdb45281a48
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.12.2024 10:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні за технологічною моделлю організації харчування «опорна кухня» в Новоодеському ліцеї №1 Новоодеської міської ради Миколаївського району Миколаївської області за адресою: м. Нова Одеса, вул. Центральна, 220 за кодом ДК 021:2015 -45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-009698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d93ae4c7b81a41d098df31bb023c18c2
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
31.12.2024 16:56
Опис:
Управління освіти Новоодеської міської ради у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27.12.2024 року, у межах проведення моніторингу до закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні за технологічною моделлю організації харчування «опорна кухня» в Новоодеському ліцеї №1 Новоодеської міської ради Миколаївського району Миколаївської області за адресою: м. Нова Одеса, вул. Центральна, 220 за кодом ДК 021:2015 -45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-01-009698-a), надає пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до чинних вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», на підставі кошторисної документації, експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 21.08.2024 № 48088 та відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, ґрунтуючись на висновку позитивного експертного звіту.
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі попередніх розрахунків до кошторису управління освіти Новоодеської міської ради, виходячи з потреб закладів освіти та відповідно до рішення № 15 від 27 червня 2024 року XXХVII сесії 8 скликання Новоодеської міської ради "Про внесення змін до бюджету Новоодеської міської територіальної громади на 2024 рік» (посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено рішення https://nodmr.gov.ua/index.php/rishennya-radi/163-8-sklikannya/2699-khkhxv-sesiya-8-sklikannya-27-chervnya-2024-roku), відповідно до рішення № 9 від 13 вересня 2024 року XXХVII сесії 8 скликання Новоодеської міської ради "Про внесення змін до бюджету Новоодеської міської територіальної громади на 2024 рік» (посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено рішення https://nodmr.gov.ua/index.php/rishennya-radi/163-8-sklikannya/2817-khkhxvii-sesiya-8-sklikannya-13-veresnya-2024-roku ) та рішення виконавчого комітету Новоодеської міської ради № 433 від 27 серпня 2024 року.
Управління освіти Новоодеської міської ради надає посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://nodmr.gov.ua/index.php/osvita/zakupivli-do-dnz/325-zakupivli-za-2024-rik3/2658-zakupivli-za-2024 (UA-2024-10-01-009698-a).
Додаток:
- Завдання на проектування;
- Експертний звіт (позитивний);
- Розрахунок класу наслідків;
- Технічне завдання;
- Дефектний акт та відомість обсягів робіт;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису (загальнобудівельні роботи);
- Локальний кошторис на будівельні роботи;
- Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю;
- Рішення виконавчого комітету Новоодеської міської ради № 433 від 27 серпня 2024 року.