-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з закриття віконних отворів та покрівель; тимчасова консервація несучих стін та покрівель на об'єктах житлового фонду, соціальної інфраструктури, на підприємствах, у комунальних закладах, установах та організаціях, засновником яких є Херсонська міська рада
Завершена
3 000 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
dc18594e79c1455fa87980be5b96e619
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
25.11.2024 12:12 - 17.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.11.2024 № 317
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2024-10-01-006171-a 01.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Парки Херсона» Херсонської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель від 01.10.2024 (відповідно до підпунктів 2, 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про надання послуг від 30.09.2024 № 15дв на суму 3 000 000,00 грн без ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 29.11.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
09.12.2024 11:22 - 13.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2024 11:22
Запити/Пояснення
Номер:
9e3d6868d2a74e84a539699f3f7f7482
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.11.2024 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з закриття віконних отворів та покрівель; тимчасова консервація несучих стін та покрівель на об'єктах житлового фонду, соціальної інфраструктури, на підприємствах, у комунальних закладах, установах та організаціях, засновником яких є Херсонська міська рада» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-006171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для постачання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельник.21», з яким укладений договір про надання послуг від 30.09.2024 № 15дв без використання електронної системи закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3defa1f0c2fe44c6b9813047ec03e9e1
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
29.11.2024 23:56
Опис:
Щодо першого питання вашого запиту, стосовно надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика), зокрема визначення потреби в послугах згідно предмету закупівлі (номенклатура, технічні, якісні та кількісні показники тощо) здійснено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника щодо необхідності забезпечення захисту населення від наслідків воєнних дій, аварій (руйнувань), відновлення об’єктів, що постраждали внаслідок бойових дій, ліквідації наслідків ворожих обстрілів на території Херсонської міської територіальної громади, а також з метою забезпечення безперебійної роботи у сфері благоустрою населених пунктів та відповідно до розпорядження начальника обласної військової адміністрації № 539 від 25.09.2024 року, яким з метою забезпечення дієздатності сектору безпеки та оборони в Херсонській області введено в дію рішення № 30 Ради оборони Херсонської області від 20 вересня 2024 року, а також згідно окремого доручення директора Департаменту міського господарства Херсонської міської ради № 274 від 27.09.2024 року визначена необхідність здійснення закупівлі послуг з монтажних, столярних робіт для закриття віконних отворів, ремонту покрівель, тимчасової консервації несучих стін об’єктів житлового фонду, соціальної і виробничої інфраструктури.
В свою чергу, розпорядження начальника Херсонської обласної військової адміністрації є обов’язковим для виконання, оскільки відповідно до статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території. А також, відповідно до ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
Зазначені послуги за своїми технічними та якісними характеристиками відповідають виробничим потребам замовника, забезпечують можливість виконання поставлених перед замовником завдань, відповідають нормам чинного законодавства України та, в цілому, вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням, в тому числі, необхідності забезпечення
оперативного виконання визначених обсягів (номенклатури) робіт та послуг перед початком опалювального сезону осінньо-зимового періоду з урахуванням відповідних технічних рішень.
Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі і запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання, Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в тому числі методом порівняння ринкових цін. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було використано, зокрема, інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Для отримання відповідних комерційних пропозицій від учасників ринку замовником було направлено письмовий запит цінових пропозицій та отримано комерційні пропозиції (дані цінові (комерційні) пропозиції додаються у вигляді прикріплених файлів) та, як наслідок, визначено відповідний ціновий діапазон.
Крім того, згідно Методики замовник під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врахував умови оплати, строки та місце надання послуг (територія активних бойових дій).
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оприлюдненням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Щодо другого питання вашого запиту, стосовно того яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для постачання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельник.21», з яким укладений договір про надання послуг від 30.09.2024 № 15дв без використання електронної системи закупівель
Враховуючи ту обставину, що у відповідь на запити замовника щодо цінових пропозицій, замовником було отримано обмежену кількість комерційних пропозицій від трьох потенційних постачальників (надавачів послуг), та отримане відповідне підтвердження можливості здійснення вказаних робіт (послуг) у скорочені строки (що є визначальним при нагальній потребі), із визначеними умовами виконання та строками оплати за надані послуги саме від ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК.21" (код ЄДРПОУ 44560691). Беручи до уваги, що пропозиція даного суб’єкта господарювання за результатом розрахунку очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін визначена найбільш економічно вигідною, замовником було здійснено розгляд отриманої пропозиції від потенційного постачальника щодо можливості виконання визначеного обсягу послуг (враховуючи існуючу нагальну потребу у здійсненні закупівлі, яка пов’язана з ліквідацією наслідків ворожих обстрілів) на території Херсонської міської територіальної громади), та було прийнято відповідне рішення щодо укладення договору саме з ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК.21" (код ЄДРПОУ 44560691).