• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт приміщень будівлі Олишівської селищної ради, розташованої за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, смт. Олишівка, вул. Чернігівська, 3 (коригування кошторисної частини проєктної документації) (СРV за ДК 021:2015: 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація))

Завершена

1 007 832.06 UAH без ПДВ
Номер: 2465d3f0de524a27be96945e7edb7361
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-13-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 13.11.2024 16:22 - 05.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.11.2024 № 61-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 24. UA-2024-10-01-004574-a 01.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 93) 541-86-55, s.p.lukianenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Олишівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію опубліковану в електронній системі закупівель про предмет закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.09.2024 № 92, договір від 01.10.2024 № 02/09-24, укладений Замовником з ФОП Ременець Олександром Васильовичем, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 19.11.2024. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено наступне. Відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі, закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно з вимогами пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація, зокрема: код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). Проте, в оприлюдненому в електронній системі річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2024-09-30-005574-a, Замовником не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів), при тому, що оплата товару запланована за кошти місцевого бюджету, чим порушено вимогу пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
Період усунення порушень: 27.11.2024 17:50 - 12.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2024 17:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень будівлі Олишівської селищної ради, розташованої за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, смт. Олишівка, вул. Чернігівська, 3 (коригування кошторисної частини проєктної документації) (СРV за ДК 021:2015: 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)) річного плану закупівель за номером ID: UA-P-2024-09-30-005574-a були вжиті наступні заходи: - уповноважена особа пройшла підвищення кваліфікації на тему "Публічні закупівлі в період воєнного стану"; - було проведено самонавчання по наказу Міністерства фінансів України № 333 від 12.03.2012 р. "Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету" зі змінами, Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (безпосередньо статті 4). Також повідомляємо, що договір від 01.10.2024 № 02/09-24 був укладений з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБЛІНВЕСТБУД"
Дата публікації звіту: 28.11.2024 14:45

Запити/Пояснення