• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо (вугілля кам’яне марки Г(Г1) (13-100), брикети вугільні, брикети торф`яні, дрова)

Завершена

1 203 507.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 035.07 UAH
Номер: 5fe587e585194dc29b74b7b412978084
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-03-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 04.12.2024 09:54 - 26.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.12.2024 № 89-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.12.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 03.12.2024 № 89-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 4 UA-2024-10-01-003405-a 01.10.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства «Арбузинська центральна лікарня» Арбузинської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена на підставі рішення уповноваженої особи від 30.09.2024 (протокол № 31); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МІКС СЕРВІС ГРУП» та товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД»; скарга до Комісії АМКУ, оприлюднена в електронній системі закупівель за № UA-2024-10-01-003405-a.c1; рішення Комісії АМКУ від 31.10.2024 № 17728-р/пк-пз; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 17.10.2024 № 32, від 18.10.2024 № 33, від 11.11.2024 № 36 та № 37; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товару від 20.11.2024 № 97/24; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону в річному плані закупівель (UA-P-2024-10-01-004035-a) для бюджетних коштів не зазначив код економічної класифікації видатків бюджету.
Період усунення порушень: 19.12.2024 12:16 - 03.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.12.2024 12:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (вугілля кам’яне марки Г(Г1) (13-100), брикети вугільні, брикети торф’яні, дрова)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-10-01-003405-a) та відповідно до опублікованого висновку щодо порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону, встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: в річному плані закупівель (UA-P-2024-10-01-004035-a) для бюджетних коштів не зазначив код економічної класифікації видатків бюджет. З огляду на зазначене порушення повідомляємо, що у Замовника відсутня технічна можливість вносити зміни або іншим чином редагувати річний план закупівель після проведення відповідної закупівлі.
Дата публікації звіту: 25.12.2024 14:48

Запити/Пояснення