• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення концертного залу комунального закладу "Луцька музична школа №1 імені Фридерика Шопена" на вулиці Кривий Вал,13 в м.Луцьку

Завершена

3 656 752.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 283.76 UAH
Номер: b79bf02555174a9bb1d8dae882552668
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-12-27-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2018 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 28.12.2018 14:33 - 24.01.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.12.2018 Львів № 301 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-4, що додаються. 2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу. 3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток 3 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.12.2018 № 301 Перелік процедур закупівель для моніторингу № оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. UA-2018-07-09-000914-a 09.07.2018. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено порушення вимог абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язуємо здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовані такі документи: річний план, додаток до річного плану замовника на 2018 рік та зміни до них, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління капітального будівництва Луцької міської ради (далі – Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Ефект», протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.08.2018, звіт про результати проведення процедури, договір від 14.08.2018 № 20/08, додаткова угода від 12.10.2018 №1/1 до договору від 14.08.2018 № 20/08, додаткова угода від 20.12.2018 №2 до договору від 14.08.2018 № 20/08, додаткова угода від 22.12.2018 №3 до договору від 14.08.2018 № 20/08, пояснення замовника від 10.01.2019 та від 10.01.2019, надані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником до договору закупівлі від 14.08.2018 № 20/08 додатковою угодою від 12.10.2018 №1/1 унесено зміни. При цьому повідомлення про внесення змін до договору оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 01.11.2018, чим порушено вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 22.01.2019 15:36 - 06.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 22.01.2019 15:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління капітального будівництва надає інформацію стосовно виявлених порушень за результатами моніторингу закупівлі робіт по обєкту "Капітальний ремонт приміщення концертного залу комунального закладу "Луцька музична школа №1 імені Фридерика Шопена" на вулиці Кривий Вал,13 в м.Луцьку" UA-2018-07-09-000914-a, яке опубліковано в електронній системі закупівель. Вчинене порушення законодавства у процедурі держзакупівлі, а саме-несвоєчасність оприлюднення змін до договору не призвело до змін виконання умов договору. Зважаючи на відсутність законодавчо встановленого механізму усунення зазначеного порушення, членам тендерного комітету вказано на більш відповідальне виконання покладених на них обовязків при організації та проведення процедур закупівель надалі.
Дата публікації звіту: 24.01.2019 17:25

Запити/Пояснення