• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №725 міста Києва, вул. Кримська, 1 у Голосіївському районі» код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація).

Завершена

3 218 860.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 188.60 UAH
Номер: 0b7dd3e58b91428ba02a689006ab28da
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-20-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 21.11.2024 10:46 - 13.12.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: НАКАЗ 20.11.2024 214 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Кононенко Ю.С. від 18.11.2024 року В.о.начальника Антон ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.11.2024 № 214 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2024-09-30-011275-a 30.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків В.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, Vvlogvv7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та вимог пункту 28 Особливостей, пункту 83 Постанови КМУ №668. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення, пункту 17 Постанови КМУ №668. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує привести договір та календарний графік виконання робіт у відповідності вимог пункту 17, пункту 83 Постанови КМУ №668 та здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації на 2024 рік, тендерну документацію зі змінами, яка затверджена протоколом уповноваженої особи протокол від 09.10.2024 №130-КР, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.10.2024, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ»), протокол розкриття тендерних пропозиції від 15.10.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 22.10.2024 № 130/2-КП, повідомлення про намір укласти договір від 22.10.2024, укладений договір від 05.11.2024 року №29-Д (далі – Договір), додаткова угода від 10.12.2024 року №1 до Договору, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 29.11.2024, 02.12.2024 та 10.12.2024. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Одночасно, пунктом 83 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова КМУ № 668), передбачено що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Однак, на порушення пункту 83 Постанови №668 проектом договору, що міститься у складі тендерної документації не передбачений план фінансування робіт, що як наслідок спричинило порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та вимог пункту 28 Особливостей. За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» встановлено наступне. Згідно з пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) встановлена вимога надання Довідки в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів (в т.ч. електроінструмент), будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування. Поряд з цим, пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі) передбачено перевезення сміття до 30 км. Однак, Довідка яка надана в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів (в т.ч. електроінструмент), будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування, (файл P1_1/1.довідка МТБ.pdf) не містить інформації щодо наявності техніки, необхідної для перевезення будівельного сміття, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ», тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону 27.11.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. Замовник на зазначений запит оприлюднив пояснення наступного змісту: « В складі тендерної пропозиції надано копію договору на транспортні послуги №01/01-2024/3 від 02 січня 2024 року із ФОП Шипельов А.В. на транспортні послуги з перевезення вантажу та вивезення будівельного сміття. А отже дотриманого вимог Замовника». Однак, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення в частині відсутності в Довідці про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів (в т.ч. електроінструмент), будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, інформації про наявність техніки для перевезення будівельного сміття . За результатами моніторингу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено наступне. Згідно з пунктом 17 Постанови КМУ № 668, передбачено, що Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Водночас, моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 13.1 договору від 05.11.2024 р. № 29-Д цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє по 31 грудня 2024 року (включно). Поряд з цим, пунктом 4.1. Строки виконання робіт за цим Договором визначені календарним графіком виконання робіт (Додаток № 3), де зазначено початок робіт з IV жовтня 2024 року, тобто ПОЧАТОК РОБІТ ВСТАНОВЛЕНО раніше моменту підписання договору. Також календарний графік виконання робіт не містить етапи та строки виконання робіт тиждень, день, чисельність залучених працівників, одиницю виміру (т., м2, м3, шт. тощо) та кількість одиниць, що не відповідає пункту 5.1 договору №29-Д від 05.11.2024 року. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону 04.12.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. Замовник на зазначений запит оприлюднив пояснення наступного змісту: «В зв’язку з технічною помилкою співробітників, було опубліковано орієнтовний календарний графік (з орієнтовною датою початку виконання робіт та орієнтовними термінами виконання окремих видів робіт), який був частиною тендерної пропозиції, на даний час вживаються заходи щодо заміни календарного графіку шляхом укладання додатковї угоди». На запит щодо вищезазначеного питання Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, яке не спростовує факту недотримання вимог законодавства.
Період усунення порушень: 11.12.2024 17:50 - 26.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.12.2024 17:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено, відповідні зміни внесено та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель
Дата публікації звіту: 16.12.2024 23:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунено, відповідні зміни внесено та оприлюднено на веб-портал
Дата публікації: 19.02.2025 12:28

Запити/Пояснення