-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №725 міста Києва, вул. Кримська, 1 у Голосіївському районі» код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація).
Завершена
3 218 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 188.60 UAH
мін. крок: 1% або 32 188.60 UAH
Номер:
0b7dd3e58b91428ba02a689006ab28da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-20-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2024 00:00
Період моніторингу:
21.11.2024 10:46 - 13.12.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
НАКАЗ
20.11.2024 214
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Кононенко Ю.С. від 18.11.2024 року
В.о.начальника Антон ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.11.2024 № 214
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2024-09-30-011275-a 30.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та вимог пункту 28 Особливостей, пункту 83 Постанови КМУ №668.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення, пункту 17 Постанови КМУ №668.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує привести договір та календарний графік виконання робіт у відповідності вимог пункту 17, пункту 83 Постанови КМУ №668 та здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації на 2024 рік, тендерну документацію зі змінами, яка затверджена протоколом уповноваженої особи протокол від 09.10.2024 №130-КР, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.10.2024, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ»), протокол розкриття тендерних пропозиції від 15.10.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 22.10.2024 № 130/2-КП, повідомлення про намір укласти договір від 22.10.2024, укладений договір від 05.11.2024 року №29-Д (далі – Договір), додаткова угода від 10.12.2024 року №1 до Договору, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 29.11.2024, 02.12.2024 та 10.12.2024.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Одночасно, пунктом 83 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова КМУ № 668), передбачено що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
Однак, на порушення пункту 83 Постанови №668 проектом договору, що міститься у складі тендерної документації не передбачений план фінансування робіт, що як наслідок спричинило порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» встановлено наступне.
Згідно з пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) встановлена вимога надання Довідки в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів (в т.ч. електроінструмент), будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування.
Поряд з цим, пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі) передбачено перевезення сміття до 30 км.
Однак, Довідка яка надана в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів (в т.ч. електроінструмент), будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування, (файл P1_1/1.довідка МТБ.pdf) не містить інформації щодо наявності техніки, необхідної для перевезення будівельного сміття, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ», тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону 27.11.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. Замовник на зазначений запит оприлюднив пояснення наступного змісту: « В складі тендерної пропозиції надано копію договору на транспортні послуги №01/01-2024/3 від 02 січня 2024 року із ФОП Шипельов А.В. на транспортні послуги з перевезення вантажу та вивезення будівельного сміття. А отже дотриманого вимог Замовника».
Однак, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення в частині відсутності в Довідці про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів (в т.ч. електроінструмент), будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, інформації про наявність техніки для перевезення будівельного сміття .
За результатами моніторингу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено наступне.
Згідно з пунктом 17 Постанови КМУ № 668, передбачено, що Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Водночас, моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 13.1 договору від 05.11.2024 р. № 29-Д цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє по 31 грудня 2024 року (включно).
Поряд з цим, пунктом 4.1. Строки виконання робіт за цим Договором визначені календарним графіком виконання робіт (Додаток № 3), де зазначено початок робіт з IV жовтня 2024 року, тобто ПОЧАТОК РОБІТ ВСТАНОВЛЕНО раніше моменту підписання договору.
Також календарний графік виконання робіт не містить етапи та строки виконання робіт тиждень, день, чисельність залучених працівників, одиницю виміру (т., м2, м3, шт. тощо) та кількість одиниць, що не відповідає пункту 5.1 договору №29-Д від 05.11.2024 року.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону 04.12.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. Замовник на зазначений запит оприлюднив пояснення наступного змісту: «В зв’язку з технічною помилкою співробітників, було опубліковано орієнтовний календарний графік (з орієнтовною датою початку виконання робіт та орієнтовними термінами виконання окремих видів робіт), який був частиною тендерної пропозиції, на даний час вживаються заходи щодо заміни календарного графіку шляхом укладання додатковї угоди».
На запит щодо вищезазначеного питання Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, яке не спростовує факту недотримання вимог законодавства.
Період усунення порушень:
11.12.2024 17:50 - 26.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2024 17:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунено, відповідні зміни внесено та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель
Дата публікації звіту:
16.12.2024 23:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунено, відповідні зміни внесено та оприлюднено на веб-портал
Дата публікації:
19.02.2025 12:28
Запити/Пояснення
Номер:
00b8119f2b2d4223a9f46b10760da7a3
Назва:
НАКАЗ
Дата опублікування:
22.11.2024 10:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
НАКАЗ
20.11.2024 № 214
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 19.11.2024 № 003100-18/14401-2024 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Кононенко Ю.С. від 20.11.2024 року
В.о. начальника Антон ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.11.2024 № 214
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2024-09-30-011275-a 30.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Номер:
05e720f5d9434adabc0e67f95e527fb5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.11.2024 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю оприлюднено відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-09-30-011275-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено об-ґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fa93116080ea4ab6aaf93564769384af
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
29.11.2024 17:48
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, у зв’язку з необхідністю виконання робіт з капітального ремонту найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №725 міста Києва, вул. Кримська, 1 у Голосіївському районі.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета визначені у відповідному додатку до тендерної документації
Очікувана вартість (визначена за договірною ціною без урахування Глави 10 ЗКР) предмета закупівлі відповідає розміру бюджетного призначення згідно рішення Київської міської ради від 14.12.2023 № 7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» та розпорядження Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Голосіївській районній в місті Києві державній адміністрації» та становить 3 218 860,00 грн з ПДВ.
2. Посиалання на офіційну стторінку https://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8
Номер:
5684c9db261c4e78801712f0449cf8bf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.11.2024 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю оприлюднено відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-09-30-011275-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому тендерна документація складена без врахування змін, внесених до Постанови Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 №782 , якими передбачено, що Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
2. Згідно з пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тенде-рної пропозиції встановлена вимога надання Довідки в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів (в т.ч. електроінструмент), будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування. Поряд з цим, пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі до переліку пункту 3 Найменування, обсяг виконання робіт, включено перевезення сміття до 30 км.
Однак, Довідка яка надана в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів (в т.ч. електроінструмент), будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування. Не містить інформації щодо наявності техніки, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Чому Замовником не виявлено вищезазначену невідповідність під час розгляду Тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c4a8ce265ae64c1f964dffc2789c0f5b
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
02.12.2024 22:59
Опис:
1. замовником враховано зміни та викладено як окремі додатки : ДОДАТОК 1.5 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі" та ДОДАТОК 1.1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції"
2. В складі тендерної пропозиції надано копію договору на транспортні послуги №01/01-2024/3 від 02 січня 2024 року із ФОП Шипельов А.В. на транспортні послуги з перевезення вантажу та вивезення будівельного сміття. А отже дотриманого вимог Замовника.
Номер:
7e16621d0d8c4d94a83ef3650290dd66
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2024 12:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю оприлюднено відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-09-30-011275-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно підпункту 13.1 договору від 05.11.2024 р. № 29-Д цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє по 31 грудня 2024 року (включно).
Поряд з цим, пунктом 4.1. Строки виконання робіт за цим Договором визначені календарним графіком виконання робіт (Додаток № 3), де зазначено початок робіт з IV жовтня 2024 року, тобто раніше моменту підписання договору.
2. Чому Додаток №3 до договору №29-Д від 05.11.2024 року календарний графік виконання робіт не відповідає пункту 5.1., який має включати в себе: етапи та строки виконання робіт (рік, квартал, місяць, тиждень, день), наймену-вання видів робіт та чисельність залучених працівників. Крім того, Графік може включати в себе одиницю виміру (т., м2, м3, шт. тощо) та кількість одиниць.
Просимо надати пояснення стосовно вищевикладених невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c29dafd35c214f99a9cee24161d2e9a4
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
10.12.2024 23:11
Опис:
В звязку з технічною помилкою співробітників, було опубліковано орієнтовний календарний графік (з орієнтовною датою початку виконання робіт та орієнтовними термінами виконання окремих видів робіт), який був частиною тендерної пропозиції, на даний час вживаються заходи щодо заміни календарного графіку шляхом укладання додатковї угоди.
Стосовно того, що замовником невчасно надано відповідь на питаня, яке необхідно було надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, прошу взяти до уваги періодичні відключення електроенергії, які призвели до відсутності публікації відповіді у визначений час