Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо своєчасного надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Волочиського ліцею №1 Волочиської міської ради Хмельницького району Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.09.2024 №2, вимога про усунення порушення від 26.10.2024 за номером ID: UA-2024-09-30-010349-a.c1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.10.2024, тендерні пропозиції: товариства з обмеженої відповідальністю "Тепломодерн" та фізичної особи-підприємця "ГРИГОРЕЦЬ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" (далі – ФОП "ГРИГОРЕЦЬ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції від 21.10.2024 №1, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП "ГРИГОРЕЦЬ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ", документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ФОП "ГРИГОРЕЦЬ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 23.10.2024 №3, повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2024, договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 31.10.2024 №174 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 27.11.2024 та 28.11.2024 надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Згідно частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 21.11.2024 направлено через електронну систему закупівель запит про надання відповідних пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Однак Замовник оприлюднив відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель на четвертий робочий день з дня оприлюднення запиту (27.11.2024) чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень:
05.12.2024 15:55 - 20.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.12.2024 15:55
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення згідно висновку УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 05 грудня 2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі: ID: UA-2024-09-30-010349-a.
На виконання встановленого зобов’язання органу державного фінансового контролю, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, уповноважена особа звітує про виконання:
- Інформуємо про проведення роз’яснювальної роботи уповноваженої особи щодо надання своєчасних пояснень (інформації, документів) на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, та рекомендовано здійснювати щоденну перевірку електронного майданчика на наявність повідомлень щодо початку моніторингів закупівель та запитів посадових осіб органу державного фінансового контролю.
- Інформуємо про те, що наразі уповноважена особа Замовника підвищує кваліфікацію у сфері публічних закупівель та проходить онлайн відповідне навчання на навчальній платформі Прометеус тощо.
Долучено файл "Інформація про усунення порушення.pdf"
Дата публікації звіту:
09.12.2024 16:02