-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Крісла для актової зали
Завершена
475 852.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 379.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 379.26 UAH
Номер:
7a6de14b9cd7450d9e2f61156847ad3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 11:28 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2024 №68-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.10.2024 №68-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-09-30-010306-a 30.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону, абзацу восьмого підпункту 1 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Волобуєва Т.С. – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 17 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу культури Долинської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 30.09.2024 №91 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Волобуєва Тетяна Сергіївна (далі – ФОП Волобуєва Т.С.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.10.2024 №102, повідомлення про намір укласти договір від 10.10.2024 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 17.10.2024 року.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
На порушення вимог абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону в пункті 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 ТД Замовника не передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі:
- є громадянином Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран.
Отже, Замовником при складанні тендерної документації не враховано зміни, внесені Постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 №131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», чим порушено вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону.
Крім того, Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова №382) було внесено зміни до Особливостей, які набули чинності 09.04.2024, зокрема, в абзаці третьому підпункту 3 пункту 44 слова “та в абзаці чотирнадцятому” виключити.
Таким чином, у пункті 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 ТД Замовником передбачено підставу для відхилення тендерних пропозицій, яка не відповідає абзацу третьому підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовником при складанні тендерної документації не враховано зміни, внесені Постановою №382, чим порушено вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
17.10.2024 11:57 - 31.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2024 11:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області за результатами моніторингу закупівлі за предметом «Крісла для актової зали» ( ідентифікатор в ЕСЗ UA-2024-09-30-010306-a) Відділ культури Долинської міської ради повідомляє про те, що всі зауваження прийнято до уваги та з огляду на встановлені порушення Уповноважену особу зобов’язано, з метою недопущення подібних помилок у подальшому:
1) врахувати при складанні тендерної документації всі зміни прийняті постановами Кабінету міністрів України до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
2) пройти онлайн навчання для підвищення кваліфікації уповноважених осіб у сфері публічних закупівель.
Дякуємо за проведену перевірку задля уникнення порушень законодавства у сфері публічних закупівель!
Дата публікації звіту:
18.10.2024 15:19
Запити/Пояснення
Номер:
b035102a165844d5af6fd0164776591d
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2024 11:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Крісла для актової зали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-30-010306-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
321b53fe58e6446686d4188939d66f3a
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
17.10.2024 09:51
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення повідомляємо наступне:
Рішенням сесії Долинської міської ради від 28.08.2024 №2825-47/2024 було виділено кошти в сумі 500 000,00 грн для забезпечення діяльності клубних установ та будинків культури Долинської ТГ. Замовником було прийнято рішення направити ці кошти на придбання крісел для доукомплектації актової зали Міського будинку культури.
Технічні вимоги до предмету закупівлі розроблені у відповідності до вимог діючих в Україні нормативно-правових актів та інших нормативних документів, якими встановлюються вимоги до технічних характеристик таких товарів, а також відповідно до потреб замовника.
Вимоги до технічних та якісних характеристики предмета закупівлі обумовлені особливостями актової зали. Посадкові місця знаходяться на сходах, при цьому необхідно було враховати висоту, довжину і ширину сходинки. Таким чином розраховано розмір крісла та відповідно формування секцій.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Замовником було проведено аналіз ринку та здійснено переговори з потенційними постачальниками за допомогою засобів телефонного зв’язку та електронного листування (листи-запити комерційної пропозиції з описом технічних та якісних характеристик предмета закупівлі). Надано чотири комерційні пропозиції, згідно яких розраховувалась очікувана вартість закупівлі (додаються). Частина запитів залишилась без розгляду.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://rada-dolyna.gov.ua/sites/rada-dolyna.gov.ua/files/inline-files/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-_krisla-dlya-aktovoi-zali.docx