- 
                    Відкриті торги з особливостями
 - 
                        Однолотова
 - 
                        КЕП
 
"Нове будівництво модульної котельні на об'єкті Ляшківського ліцею Ляшківської сільської ради за адресою: вул. Центральна, 3 село Ляшківка, Дніпровського району, Дніпропетровської області"
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                6 782 719.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 33 913.60 UAH
        мін. крок: 0.5% або 33 913.60 UAH
                    Номер:
                    3695a749698a452598ba6720f7340f40
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-11-21-000031
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    21.11.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    22.11.2024 16:58 - 14.12.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    Н А К А З
21.11.2024		№	100-З
			
	             Запоріжжя	
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В.о. начальника управління                                                            Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби 
в Запорізькій області
від 21.11.2024 № 100-З    
Перелік процедур закупівель, 
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-09-30-010047-a, яка проведена 	ГУМАНІТАРНИМ ВІДДІЛОМ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛЯШКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей в частині невідповідності умов підписаного договору умовам проекту договору, які зазначені у Додатку № 5 до ТД.  
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення -  порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: «06» грудня 2024 року. 
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій,  укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. 
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу виконавчого комітету Ляшківської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженою особою від 30.09.2024 (далі – ТД); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АРІНА ЛТД» (далі – ТОВ «АРІНА ЛТД»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.10.2024 № 15 (далі – протокол № 15); повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.10.2024; договір від 29.10.2024 № 2110 (далі - договір) та Додаткову угоду від 29.11.2024 № 1 до договору.
Аналізом процедури закупівлі встановлено наступне.
Згідно протоколу № 15, учасника процедури закупівлі ТОВ «АРІНА ЛТД» було визнано переможцем вищевказаної процедури закупівлі.
Пунктом 4.2. розділу 4 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» ТД, визначено, що відкриті торги проводяться із застосування електронного  аукціону.
У пункті 6.3. розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД, Замовником було вказано, що «Проект договору подається в окремому файлі та наведений у Додатку № 5 до даної тендерної документації».
Додатком № 5 до ТД, Замовником визначено, які саме умови проекту договору підлягають укладенню з переможцем процедури закупівлі (проект договору). 
Учасником ТОВ «АРІНА ЛТД» у складі тендерної пропозиції був наданий лист-погодження від 11.10.2024 № 10/11-04, яким надавалося згода з проектом договору та його істотними умовами (Додаток № 5 до ТД). 
29.10.2024 між Замовником та учасником/переможцем процедури закупівлі ТОВ «АРІНА ЛТД» був підписаний договір.   
Проаналізувавши в ході моніторингу умови підписаного договору встановлено, що вони відрізняються від умов проекту договору (Додаток № 5 до ТД), а саме у пункті 1.2. розділу І «Предмет договору» та у розділі VII «Порядок здійснення оплати». 
1.	У пункті 1.2. розділу І «Предмет договору» проекту договору (Додаток № 5 до ТД) зазначались такі умови «Перелік, обсяги робіт визначаються в кошторисі, а вартість робіт – договірною ціною, що затверджуються Замовником після проведення в установленому порядку і отримання висновку експертизи кошторисної документації (Додаток № 1), розробленим Підрядником згідно Настанови 281».
У пункті 1.2. розділу І «Предмет договору» підписаного договору вказані такі умови «Перелік, обсяги робіт визначаються в кошторисі, а вартість робіт – договірною ціною (Додаток № 1), розробленим Підрядником згідно Настанови 281 від 01.11.2021 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво)».
2.	У розділі VII «Порядок здійснення оплати» проекту договору (Додаток № 5 до ТД), пункт 7.4. відсутній.
Розділ VII «Порядок здійснення оплати» підписаного договору доповнено пунктом 7.4 такого змісту «Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною згідно ПКМУ 1764 від 27.12.2001р. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором (контрактом) робіт та реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг».
Частиною 1 статті 180 Господарського кодексу України визначено, що зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Відповідно до пункту 18 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Підпунктом 2 пункту 21 Особливостей, визначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Таким чином, враховуючи, те, що умови підписаного договору з переможцем процедури закупівлі ТОВ «АРІНА ЛТД» відрізняються від умов проекту договору, які визначені у Додатку № 5 до ТД, Замовником було порушено вимоги пункту 18 Особливостей. 
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей, підписаний договір між Замовником та переможцем процедури закупівлі ТОВ «АРІНА ЛТД» є нікчемним з моменту його укладання.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    06.12.2024 16:31 - 21.12.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    06.12.2024 16:31
                
                        Оскарження висновку в суді
                    Опис:
                    Направлено позовну заяву від 19.12.2024р. до Дніпровського окружного адміністративного суду.
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    20.12.2024 10:40
                
                                                                        
                    Дата відкриття провадження:
                    15.01.2025 00:00
                
                                                                        
                    Номер відкриття провадження:
                    160/33963/24
                
                                                                        
                    Законодавче обгрунтування:
                    Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-30-010047-a
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    13.12.2024 08:40