-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою та влаштуванням пониження на переходах для маломобільних груп населення на вул. Чорновола - Озаркевича у м. Івано-Франківську
Завершена
528 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 6 000.00 UAH
Номер:
9fac819d36bc4b488c5c10208299122b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 11:27 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2024 №68-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.10.2024 №68-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-09-30-009576-a 30.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено недотримання вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону, частини 8 статті 12 та частини 3 статті 22 Закону, абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФІШКАРОШ" встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором від 24.10.2024 №35-24 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України та заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому при складанні тендерної документації, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, дотримання в подальшому встановленого порушення вимог абзацу 2 пункту 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 01 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 30.09.2024 зі змінами від 01.10.2024 №б/н (далі – ТД), перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ФІШКАРОШ", протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції від 09.10.2024 рішення про намір укласти договір від 09.10.2024, повідомлення про намір укласти договір від 09.10.2024 року, договір про закупівлю від 24.10.2024 №35-24 (далі - Договір), відповіді замовника на запити про надання пояснень від 18.10.2024, від 24.10.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація складена Замовником з порушенням пункту 28 Особливостей.
Зокрема, пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей ТД не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником та переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
За результатами аналізу моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» до ТД вимагає від учасників «Для підготовки розрахунку тендерної пропозиції Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається надання послуг згідно з технічною специфікацією (Додаток 3) … . За результатами відвідування об’єкта, до завершення періоду подачі пропозицій складається довідка у довільній формі про огляд об’єкта, яка підписується Замовником та уповноваженою особою Учасника, що буде підписувати тендерну пропозицію, та подається у складі тендерної пропозиції Учасника.».
Слід зазначити, що вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується Замовником відповідно до вимог частини третьої статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель.
Відповідно до положень частини 8 статті 12 Закону передбачено подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону, частини 3 статті 22 Закону, зокрема принципу відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначеними діями Замовником порушено вимоги частини 8 статті 12 Закону, зокрема порушено порядок взаємодії Замовника та учасника, адже зазначені вище положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання.
За результатами моніторингу в частині розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено, що у Додатку 2 до тендерної документації Замовником для підтвердження квалiфiкацiйного критерiю учасникiв вiдповiдно до статті 16 Закону, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається 1.1. Довідка довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при наданні послуг. Якщо учасник буде використовувати обладнання, матеріально-технічну базу та технології відповідно до договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо або інше що визначене законодавством України, то учасник у складі пропозиції для підтвердження вказаної інформації у вищезазначеній довідці та для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо надає сканкопії з оригіналів договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо або інше, що визначене законодавством України зі всіма додатками до них (нього). Інформація, яка міститься у вище вказаній довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі пропозиції.
Учасником ТОВ "ФІШКАРОШ" у складі тендерної пропозиції надано ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ ДО ЛОКАЛЬНОГО КОШТОРИСУ 1/5/1/2/5 - 02 - 1 - 1, в якій у Розділі ІІ «II.Будівельні машини та механізми» наявні, зокрема: трактори на гусеничному ходу, потужнiсть 59 кВт [80 к.с.], крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 6,3 т, навантажувачi одноковшевi, вантажопiдйомнiсть 4 т, бульдозери, потужнiсть 79 кВт [108 к.с.], котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса 16 т, нарiзувач швiв на базі бензорізів потужністю 4,5 - 5 кВт, максимальна глибина різання 145 мм, машини поливально-мийнi, мiсткiсть 6000 л, тоді як у наданій учасником інформації «Довідка про наявність про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при наданні послуг» від 02.10.2024 №3 вказані будівельні машини і механізми відсутні.
Таким чином, учасником ТОВ "ФІШКАРОШ" не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при наданні послуг.
Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ФІШКАРОШ" як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визначив ТОВ "ФІШКАРОШ" переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю від 24.10.2024 №35-24.
З метою підтвердження встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 22.10.2024 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо не підтверждення учасником ТОВ "ФІШКАРОШ" встановлених вимог ТД Замовника. Замовником 24.10.2024 року через електронну систему закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможця процедури закупівлі учасника ТОВ "ФІШКАРОШ".
Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "ФІШКАРОШ", тим самим не надано можливості учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
01.11.2024 12:01 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2024 12:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Дію договору №35-24 від 24.10.2024 р. припинено. Уповноважена особа пройшла курс навчання (сертифікат додається).
Дата публікації звіту:
08.11.2024 09:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Зобов'язання згідно висновку Замовником виконано.
Дата публікації:
08.11.2024 10:08
Запити/Пояснення
Номер:
e6d0e9dfdcce43a0b8049e18166845eb
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2024 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з благоустрою та влаштуванням пониження на переходах для маломобільних груп населення на вул. Чорновола - Озаркевича у м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-30-009576-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
62088c066dbb4b42a93886d9581ef922
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.10.2024 15:25
Опис:
Станом на дату оголошення закупівлі розмір бюджетних призначень на 2024 рік складав - 528 000,00 гривень. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023 р. №235-39 «Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2024 рік» (із змінами):
https://www.namvk.if.ua/dt/944367/
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість визначено відповідно до інвесторської кошторисної документації та дефектного акту по об’єкту Закупівлі (UA-2024-09-30-009576-a). Замовником на основі проведеного обстеження об’єкта складений дефектний акт та розроблена інвесторська кошторисна документація, відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року №281.
Вартість матеріалів в кошторисі розрахована відповідно до показників наведених в «Регіональній базі даних на ціни будівельних матеріалів» по західному регіоні, розробленої ПП «ССБ Електронікс» (з якими укладена угода на отримання регіональної бази даних) та рекомендована для встановлення поточних цін для визначення кошторисної вартості будівництва при складанні інвесторської кошторисної документації відповідно до п. 4.9 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»). Розпорядженням голови Івано-Франківської ОДА № 278 від 19.05.2009р. було створено «Регіональну базу даних на ціни будівельних матеріалів». За конкурсом проведеним ОДА, виконання робіт з наповнення та ведення «Регіональної бази даних на ціни будівельних матеріалів» покладено на ПП «ССБ Електронікс». Використання даних про регіональні ціни на матеріально-технічні ресурси, що містяться у Регіональній базі, є обов’язковими на будовах (об’єктах), будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів чи коштів підприємств, закладів, організацій державної та комунальної власності.
Також звертаємо увагу, що на законодавчому рівні не визначено механізму аналізу цін Замовниками закупівель. Тобто, Замовник самостійно обирає спосіб аналізу.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://www.mvk.if.ua/obgrzak/54180
Номер:
efe0ce9f5b5e46bfad2caa048911b006
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
22.10.2024 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з благоустрою та влаштуванням пониження на переходах для маломобільних груп населення на вул. Чорновола - Озаркевича у м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-30-009576-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. У Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД) Замовником для підтвердження квалiфiкацiйного критерiю учасникiв вiдповiдно до статті 16 Закону, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається 1.1. Довідка довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при наданні послуг. Якщо учасник буде використовувати обладнання, матеріально-технічну базу та технології відповідно до договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо або інше що визначене законодавством України, то учасник у складі пропозиції для підтвердження вказаної інформації у вищезазначеній довідці та для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо надає сканкопії з оригіналів договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо або інше, що визначене законодавством України зі всіма додатками до них (нього). Інформація, яка міститься у вище вказаній довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі пропозиції.
Учасником ТОВ "ФІШКАРОШ" у складі тендерної пропозиції надано ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ ДО ЛОКАЛЬНОГО КОШТОРИСУ 1/5/1/2/5 - 02 - 1 - 1, в якій у Розділі ІІ «II.Будівельні машини та механізми» наявні, зокрема: Трактори на гусеничному ходу, потужнiсть 59 кВт [80 к.с.], Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 6,3 т, Навантажувачi одноковшевi, вантажопiдйомнiсть 4 т, Бульдозери, потужнiсть 79 кВт [108 к.с.], Котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса 16 т, Нарiзувач швiв на базі бензорізів потужністю 4,5 - 5 кВт, максимальна глибина різання 145 мм, Машини поливально-мийнi, мiсткiсть 6000 л, тоді як у наданій учасником інформації «Довідка про наявність про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при наданні послуг» від 02.10.2024 №3 вказані будівельні машини і механізми відсутні.
Яким чином Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФІШКАРОШ" тоді як ним не підтверждено встановлені вимоги ТД Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
323e607a1800425db9ccbcb8677b0e12
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
24.10.2024 14:10
Опис:
Згідно зі статтею 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фішкарош» на підставі вимог тендерної документації закупівлі UA-2024-09-30-009576-a, складеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, керуючись принципами здійснення публічних закупівель.
У п.1 Додатку 2 тендерної документації (ТД) для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» передбачено вимогу замовника надати довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при наданні послуг (далі - Довідка).
Якщо учасник буде використовувати обладнання, матеріально-технічну базу та технології відповідно до договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо або інше що визначене законодавством України, то учасник у складі пропозиції для підтвердження вказаної інформації у вищезазначеній довідці та для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо надає сканкопії з оригіналів договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо або інше, що визначене законодавством України зі всіма додатками до них (нього). Інформація, яка міститься у вище вказаній довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі пропозиції.
Тобто, Замовником встановлено, що інформація у довідці довільної форми повинна бути в цілому ВЗАЄМОПОВ’ЯЗАНОЮ із документами, що містяться в тендерній пропозиції Учасника, а НЕ ВИЧЕРПНО вся інформація про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, що будуть використовуватися Учасником, повинні бути зазначені у довідці. Такої вимоги, замовником не встановлено у тендерній документації закупівлі UA-2024-09-30-009576-a.
Замовником вказано, що Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій складається Учасником ДОВІЛЬНОЇ форми, на його розсуд.
Водночас, Учасником для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано сканокопію договір про надання послуг від 01.02.2023 року, у пп.2.1.1-2.1.8 якого зазначено, що на вимогу ТОВ «ФІШКАРОШ» йому будуть надані наступні автопослуги: екскаватора, маніпулятора, автогрейдера, автомобіля бортового, самоскида, бульдозера, котка (8т, 13т, 16т), асфальтоукладальника.
У п.2 довідки довільної форми від 02.10.2024 року №3 Учасником вказано, що у його власності перебуває електроперфоратор Bosch GBH 2-4DF; кутова шліфмашинка; бетонозмішувач БРЗ 0,25 куб м; електродриль Bosch; вібропила Bomag; компресор високого тиску Makita; відбійний молоток пневматичний; електрогенератор бензиновий; ножиці для монтажу бордюрів; інший інвентар (молотки, лопати, свердла, зубила, круги відрізні тощо); інвентар та засоби індивідуального захисту працівників.
Тобто, у складі тендерної пропозиції Учасник надав документи, аналіз змісту яких свідчить, що даний, єдиний Учасник закупівлі UA-2024-09-30-009576-a належно підтвердив для Замовника наявність у ТОВ «ФІШКАРОШ» кваліфікаційного критерію: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» для надання послуг з благоустрою та влаштуванням пониження на переходах для маломобільних груп населення на вул.Чорновола - Озаркевича у м. Івано-Франківську.
Водночас, звертаємо увагу, що відповідно до Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінка тендерних пропозиції із зазначенням питомої ваги критерії», Замовником визначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100%. Оцінка тендерної пропозиції здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
ТОВ «Фішкарош» - єдиний учасник, котрий подав тендерну пропозицію у закупівлі UA-2024-09-30-009576-a.
Варто зауважити, що норми підпункт 36 Особливостей свідчать про те, що для того, щоб відкриті торги відбулися, достатньо участі в них одного учасника. При цьому в силу норми ч. 1 ст. 5 Закону № 922 передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема за такими принципами як: максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Тобто, у разі участі у відкритих торгах кількох учасників дотримання замовником принципів економії та ефективності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі має розглядатися саме через призму участі в тендері цих кількох учасників і виборі замовником переможцем конкретного одного з таких учасників.
Разом з тим, у випадку, коли в тендері бере участь один єдиний учасник, що дозволено Особливостями, то дотримання замовником принципів економії та ефективності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі має розглядатися саме через призму участі в тендері цього одного єдиного учасника, адже будь-які дії (бездіяльність) та рішення замовника, прийняті по такому одному єдиному учаснику тендера, не можуть вплинути на інших осіб, оскільки вони не є учасниками тендеру. Тобто, дії та рішення замовника по тендеру в даному випадку мають розглядатися через призму того, чи були вони економними, ефективними, об’єктивними та неупередженими щодо такого одного єдиного учасника.
Враховуючи викладене, системний аналіз наведених норм чинного законодавства та аналіз наданих документів у складі тендерної пропозиції одним єдиним учасником Закупівлі дає правові підстави вважати, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Фішкарош» повністю відповідає вимогам чинного законодавства та умовам тендерної документації Замовника.