-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Морські контейнери 40-футові High Cube або еквівалент, Морські контейнери 20-футові або еквівалент
Завершена
1 910 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 550.00 UAH
Номер:
9bf7988171a04625b68efd143c52e965
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-01-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2024 00:00
Період моніторингу:
01.11.2024 12:07 - 23.11.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2024 №72-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.11.2024 №72-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-09-30-008826-a 30.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 встановлено порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275.
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" встановлено порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення пропозиції ТОВ "Контейнер Холдинг", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором закупівлі товарів від 18.10.2024 № 25/625 відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 21 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням уповноваженої особи/протокол від 30.09.2024 №253/2024, (далі – Оголошення), реєстр отриманих пропозицій, пропозиції ТОВ "Контейнер Холдинг" та ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" протокол розкриття пропозицій, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 11.10.2024 № 317/2024 та від 14.10.2024 № 324/2024, повідомлення про намір укласти договір від 14.10.2024 року, договір про закупівлю товарів від 18.10.2024 № 25/625, пояснення Замовника від 06.11.2024, 14.11.2024 та 20.11.2024 року.
За результатами моніторингу спрощеної закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275 до Оголошення Замовником не включено інформацію про посаду однієї чи кількох посадових осіб державного замовника, уповноважених здійснювати зв’язок щодо оприлюдненого оголошення.
Крім того, результатами моніторингу спрощеної закупівлі встановлено, що у розділі «Технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі) до предмету закупівлі: на постачання товару Контейнери ДК 021:2015 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив, що габаритні розміри морських контейнерів 20-футових мають бути, зокрема:
- внутрішня висота не менше 2 550 мм;
- утеплена підлога пінополіуретаном 50 мм.
У пропозиції учасника ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» у файлі «2 3 Додаток 2.pdf» надано «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», в яких зазначено, що внутрішня висота морських контейнерів 20-футових – 2381мм, а інформація щодо утепленої підлоги пінополіуретаном 50 мм відсутня, що суперечить вимогам розділу «Технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 до Оголошення.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 12.11.2024 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо не відповідності у технічних вимогах. Замовником 14.11.2024 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує фактів порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР".
Замовник, пояснив що, «пропозиція ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» вважається відповідною вимогам технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, зазначеним у Додатку №2 до Оголошення, за умови, що запропоновані еквіваленти забезпечують необхідний рівень функціональності та якості» в той час як еквівалент – це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати. Коли йдеться про еквівалент предмета закупівлі, то усі характеристики повинні співпадати, товар за всіма встановленими Замовником характеристиками повинні бути ідентичними. Запропонований еквівалент повинен повністю відповідати технічним, функціональни, якісним характеристикам предмета закупівель.
Одже, на порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а визначив ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" переможцем спрощеної закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю товарів від 18.10.2024 № 25/625 на суму 1 898 550,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
21.11.2024 14:00 - 06.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 14:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись з констатуючою частиною висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-09-30-008826-a, повідомляю, що уповноваженою особою замовника взято до відома та опрацьовано надану Вами інформацію щодо порушення замовником вимоги пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону, та разом з тим здійснено заходи щляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань. Тому тепер, отримавши нові знання, можна стверджувати про недопущення в майбутньому уповноваженою особою замовника порушення вищезазначених вимог. Замовником обов’язково буде враховано зауваження та вимоги Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області проте виконання її є неможливим оскільки договір №25/695 від 18.10.2024 року є повністю оплачений та товар доставлений в повному обсязі вчасно. На підтвердження надаємо додатки акти та видаткові накладні та зобов’язуємось не допускати в майбутньому уповноваженою особою замовника порушення вищезазначених вимог.
Додатки:
1. Платіжне доручення внутрішній номер №382232656 вiд "18" листопада 2024 року-1 арк.
2. Платіжне доручення внутрішній номер №382859640 вiд "20" листопада 2024 року-1 арк.
3. Платіжне_доручення внутрішній номер 382859641 вiд "20" листопада 2024 року-1 арк.
4. Платіжне_доручення внутрішній номер 382859642 вiд "20" листопада 2024 року-1 арк.
5. Платіжне_доручення внутрішній номер 382859643 вiд "20" листопада 2024 року-1 арк.
6. Платіжне_доручення внутрішній номер 382859644 вiд "20" листопада 2024 року-1 арк.
7. Платіжне_доручення внутрішній номер 382859645 вiд "20" листопада 2024 року-1 арк.
8. Платіжне_доручення внутрішній номер 382859645 вiд "20" листопада 2024 року-1 арк.
9. Акти здавання приймання до договору №25/695 від 18.10.2024 року – 3 арк.
10. Акти здавання приймання до договору №25/695 від 18.10.2024 року – 1 арк.
11. Видаткова накладна №115 від 12.11.2024 року -1арк.
12. Видаткова накладна №116 від 12.11.2024 року -1арк.
13. Видаткова накладна №117 від 12.11.2024 року -1арк.
14. Видаткова накладна №118 від 12.11.2024 року -1арк.
15. Видаткова накладна №119 від 12.11.2024 року -1арк.
16. Видаткова накладна №123 від 12.11.2024 року -1арк.
17. Видаткова накладна №124 від 12.11.2024 року -1арк.
18. Видаткова накладна №128 від 12.11.2024 року -1арк.
Дата публікації звіту:
26.11.2024 14:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом припинення зобов’язань за договором закупівлі товарів від 18.10.2024 № 25/625.
Дата публікації:
02.10.2025 15:55
Запити/Пояснення
Номер:
da612d83a6e14ae18be30f9a04faf2ce
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
05.11.2024 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі предмету «Морські контейнери 40-футові High Cube або еквівалент, Морські контейнери 20-футові або еквівалент» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-30-008826-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Чому оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відповідає вимогам Закону, а саме: не містить інформації щодо періоду уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) (пункт 8 частини третьої статті 14 Закону) та щодо кінцевого строку подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю) (пункт 9 частини третьої статті 14 Закону)?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
92086dbce4a1440581d9afc058ff89b6
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
06.11.2024 15:48
Опис:
1 . 28 вересня 2024 року Замовник розмістив оголошення про закупівлю відповідно до статті 30 Закону України "Про оборонні закупівлі". Очікувану вартість та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено шляхом надсилання запитів комерційних пропозицій до таких постачальників: ТзОВ "Дека Контейнер", ТОВ "Булава Транс" та ТОВ "Контрейд Логістік". та отримано три комерційні пропозиції від зазначених постачальників, на основі яких сформовано очікувану вартість предмета закупівлі.
2. В оголошенні про проведення закупівлі у пункті 7 "Період уточнення інформації про закупівлю" та пункті 8 "Кінцевий строк подання пропозицій" міститься наступна інформація щодо термінів:
Відповідно до інформації, розміщеної в електронних полях спрощеної закупівлі, період уточнень зазначено з 30 вересня 2024 року о 16:11 до 4 жовтня 2024 року о 00:00, що відповідає пункту 8 частини третьої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Період подачі пропозицій триває з 4 жовтня 2024 року о 00:00 до 9 жовтня 2024 року о 00:00, що відповідає вимогам пункту 9 частини третьої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, наведені терміни в електронних полях спрощеної закупівлі повністю відповідають законодавчим вимогам щодо періоду уточнення інформації про закупівлю та кінцевого строку подання пропозицій.
Номер:
604ed3fde20f42979a11c2ba8200fa25
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
12.11.2024 11:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі предмету «Морські контейнери 40-футові High Cube або еквівалент, Морські контейнери 20-футові або еквівалент» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-30-008826-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. У додатку №1 форма «Тендерна пропозиція» до Оголошення Замовник зазначив вимоги на відповідність технічним умовам морських контейнерів 20-футових, зокрема:
- зовнішня ширина не менше 2 430 мм;
- зовнішня висота не більше 2 600 мм;
- внутрішня довжина не менше 5 900 мм;
- внутрішня висота не менше 2 350 мм.
Водночас, у додатку №1 форма «Тендерна пропозиція» до Оголошення відсутня інформація, щодо утепленої підлоги пінополіуретаном 50 мм.
Тоді як, Замовником у Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до Оголошення, вказано габаритні розміри морських контейнерів 20-футових, а саме:
- зовнішня ширина не менше 2 438 мм;
- зовнішня висота не більше 2 900 мм;
- внутрішня довжина не менше 5 750 мм;
- внутрішня висота не менше 2 550 мм;
- утеплена підлога пінополіуретаном 50 мм.
Яка з них відповідає фактичній потребі Замовника?
2. У Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив, що габаритні розміри морських контейнерів 20-футових мають бути, зокрема:
- внутрішня висота не менше 2 550 мм;
- утеплена підлога пінополіуретаном 50 мм.
У пропозиції учасника ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» у файлі «2 3 Додаток 2.pdf» надано «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», в яких зазначено, що внутрішня висота морських контейнерів 20-футових – 2381мм, а інформація щодо утепленої підлоги пінополіуретаном 50 мм відсутня.
Яким чином учасником ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» виконано вимоги, зазначені Замовником у розділі «Технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі (морські контейнери 20-футові)» Додатку №2 до Оголошення?
3. У пункті 11 Оголошення Замовник вимагає від учасника надати: довідку, в довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
– реквізити (адреса – юридична та фактична, поштовий індекс, телефон, факс, телефон для контактів);
– керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб;
– форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб);
– інформація про те, що дане підприємство є (чи не є) платником податку на додану вартість;
– дані про особу яка має право підпису договору.
Чи враховано Замовником, при розгляді пропозиції Учасника ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР», що учасником всупереч вимог замовника у файлі «13 Відомості.pdf» надано довідку про вiдомостi Учасника торгiв, в якій відсутня інформація про те, що дане підприємство є (чи не є) платником податку на додану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e84bc8b6de834831b65bf1e8f0a9ecd4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 16:43
Опис:
1- Беручи до уваги право надання еквівалентів, Замовник підтверджує, що надані учасником технічні умови можуть бути прийняті за умови забезпечення необхідної функціональності та якості контейнерів.
Обидва набори вимог, зазначені у Додатку №1 і Додатку №2, мають важливе значення. Проте незначні відхилення у розмірах можуть бути прийнятними, якщо вони не впливають суттєво на використання контейнерів за призначенням.
Зовнішні та внутрішні розміри контейнерів, а також параметри утеплення підлоги, вказані у Додатку №2, є бажаними для забезпечення належної експлуатації. Проте, при розгляді еквівалентів оцінювали технічні параметри учасників на предмет їх відповідності функціональним вимогам і загальній якості.
Таким чином, фактична потреба Замовника може бути задоволена як параметрами, наведеними в Додатку №1, так і в Додатку №2, за умови, що запропоновані еквіваленти забезпечують необхідний рівень функціональності та якості.
2- Вимоги, зазначені у Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до Оголошення, є бажаними для забезпечення належної експлуатації контейнерів. Незначні відхилення у розмірах, такі як внутрішня висота 2 381 мм замість 2 550 мм, можуть бути прийнятними, якщо вони не впливають суттєво на функціональність контейнерів за призначенням.
Щодо утепленої підлоги пінополіуретаном товщиною 50 мм, відсутність цієї інформації в пропозиції учасника також розглядається, і якщо інші параметри контейнера забезпечують необхідну якість та експлуатацію, це може бути враховано при оцінці еквівалентів.
Отже, пропозиція ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» вважається відповідною вимогам технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, зазначеним у Додатку №2 до Оголошення, за умови, що запропоновані еквіваленти забезпечують необхідний рівень функціональності та якості.
3- Згідно з пунктом 11 Оголошення, учасники повинні надати довідку в довільній формі, яка містить певні відомості про підприємство. Учасник ТОВ «ДЕКА КОНТЕЙНЕР» надав Витяг з реєстру ПДВ.pdf, який підтверджує інформацію про статус підприємства як платника податку на додану вартість. Хоча ця інформація не була включена у файлі «13 Відомості.pdf», надана інформація вважається достатньою для задоволення вимог Замовника.
Замовник визнає, що довідка, яка надається в довільній формі, дозволяє учасникам представити необхідні відомості у зручний для них спосіб. Відсутність конкретної інформації у вказаній довідці не є суттєвим порушенням, оскільки надані документи все ж містять усі необхідні дані для оцінки пропозиції.
Номер:
5df3922bc5244cee85c8d9acc4ff2816
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
18.11.2024 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі предмету «Морські контейнери 40-футові High Cube або еквівалент, Морські контейнери 20-футові або еквівалент» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-30-008826-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до пункту 4 частини першої статті 10 Закону зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
Чому Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - 04 жовтня 2024 року, затверджене рішенням уповноваженої особи/протокол від 30.09.2024 №253/2024?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ea0a3b66536b4b4fabfb165c5c632f0e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.11.2024 16:48
Опис:
Зміни, внесені до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та оприлюднені 4 жовтня 2024 року, були зроблені для приведення у відповідність таблиці ДОДАТОКу №1. Це дозволяє учасникам правильно вносити потрібну інформацію. Жодних змін до предмету закупівлі чи додаткових вимог не було введено – лише технічні коригування для забезпечення правильного заповнення даних відповідно до рішення від 30 вересня 2024 року.
Важливо зазначити, що зміни були виключно технічного характеру і не стосувалися самого предмету закупівлі чи додаткових умов. Це дозволяє учасникам точно і коректно заповнювати форми, що сприяє прозорості та рівності умов участі для всіх постачальників.
Ці зміни були потрібні для покращення процесу збору та обробки інформації, відповідаючи високим стандартам відкритості та доступності. Жодних додаткових умов не було встановлено, і зміни торкнулися лише технічних аспектів для забезпечення правильного процесу закупівлі.