-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дрова паливні твердих порід (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина)
Торги відмінено
1 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 500.00 UAH
Номер:
9419e8312f2a4a8387807a65a20d4517
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-22-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2024 00:00
Період моніторингу:
22.10.2024 13:32 - 12.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.10.2024 № 58-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 22.10.2024 № 58-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-09-30-003693-a 30.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення встановлено порушення абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови №710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій ФОП «ХІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОСТАПОВИЧ» та Філії "УЖГОРОДСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції, зокрема, шляхом відміни процедури закупівлі за ID: UA-2024-09-30-003693-a, у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а у разі укладання договору з ФОП «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ» станом на час публікації висновку – шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань), з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту, культури й туризму Ставненської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27 вересня 2024 року; тендерні пропозиції фізичних осіб – підприємців «ХІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОСТАПОВИЧ» , «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ» (далі – ФОП «ХІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОСТАПОВИЧ» та ФОП «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ») та Філії "УЖГОРОДСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"; протокольні рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозиції ФОП «ХІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОСТАПОВИЧ» та Філії "УЖГОРОДСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" від 14.10.2024 № 14/01 та від 17.10.2024 № 16/2; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ» від 21.10.2024 року № 21/3; повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2024 року; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 24 та 28 жовтня 2024 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до абзацу третього пункту 54 Особливостей - Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону № 922-VIII, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, у відповідності до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей - зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції.
Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Так, під час аналізу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 02.10.2024 оприлюднено тендерну документацю у новій редакції, проте окремого документу з переліком змін, що внесені до тендерної документації в електронній системі закупівель не оприлюднено.
З приводу зазначеного, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 22.10.2024 через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання пояснень, проте пояснення, надані уповноваженою особою Замовника, не обґрунтовують не оприлюднення в електронній системі закупівель окремого документу з переліком змін, що внесені до тендерної документації.
Таким чином, за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення встановлено, що Замовником в порушення абзацу четвертого пункту 54 Особливостей в електронній системі закупівель не оприлюднено перелік змін, що внесені до тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ» та визначення його переможцем встановлено наступне.
Замовником в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 1до тендерної документації.
Так, у пункті 9 розділу 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку 1 тендерної документації установлена умова: «З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару.».
На виконання зазначеної вимоги учасником ФОП «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ» у складі тендерної пропозиції надано договір укладений з приватним підприємством «Максимум-2007» (файл: «15. ДОГОВІР_МАКСИМУМ_фоп_шутко.pdf» та файл: «4.ДОГОВІР_МАКСИМУМ_ фоп_шутко.pdf», поданий на усунення невідповідностей) та договір між приватним підприємством «Максимум-2007» та постійним лісокористувачем договір купівлі – продажу деревини (архівний файл: «Contract_UUB_15780_2.docx (2).zip»).
Проте, надані у складі тендерної пропозиції ФОП «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ», договір укладений з приватним підприємством «Максимум-2007» (файл: «15. ДОГОВІР_МАКСИМУМ_фоп_шутко.pdf» та файл: «4.ДОГОВІР_МАКСИМУМ_ фоп_шутко.pdf», поданий на усунення невідповідностей) не є договором укладеним з тимчасовим лісокористувачем в розумінні Лісового Кодексу України, оскільки укладений договір між приватним підприємством «Максимум-2007» та постійним лісокористувачем є договором купівлі – продажу деревини (архівний файл: «Contract_UUB_15780_2.docx (2).zip») та не може підтверджувати правовідносини тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем в розумінні цього Кодексу та не можуть вважатися належним підтвердженням правовідносин в розумінні лісового законодавства.
Так, згідно зі статтею 18 ЛІСОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ від 21.01.1994 № 3852-XII (далі – ЛК України) тимчасове користування лісами може бути: довгостроковим - терміном від одного до п'ятдесяти років і короткостроковим - терміном до одного року.
Водночас, статтею 18 ЛК України чітко визначено, що довгострокове тимчасове користування лісами приватної власності здійснюється без вилучення земельних ділянок шляхом укладення між власником лісів та тимчасовим лісокористувачем договору, який підлягає реєстрації в органі виконавчої влади з питань лісового господарства Автономної Республіки Крим, центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства, а короткострокове тимчасове користування лісами для заготівлі другорядних лісових матеріалів, побічних лісових користувань та інших потреб, передбачених цим Кодексом, здійснюється без вилучення земельних ділянок у власника лісів, постійного лісокористувача на підставі спеціального дозволу, що видається власником лісів, постійним лісокористувачем підприємствам, установам, організаціям, громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам.
Окрім того, згідно статей 20 та 21 ЛК України, зокрема передбачено, що тимчасові лісокористувачі на умовах довгострокового користування мають право:
- здійснювати господарську діяльність у лісах з дотриманням умов договору;
- отримувати продукцію і доходи від її реалізації
• тимчасові лісокористувачі на умовах короткострокового користування мають право:
- здійснювати використання лісових ресурсів з додержанням вимог спеціального дозволу;
- власності на заготовлену ними в результаті використання лісових ресурсів продукцію та доходи від її реалізації.
Враховуючи зазначене, документи, подані у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ» не підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у спосіб, встановлений Замовником у Додатку 1, позаяк у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ» не підтверджено легальне походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, шляхом подання учасником в складі тендерної пропозиції копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем).
Окрім того, у складі тендерної пропозиції «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ» подано сертифікат якості та протокол випробувань (файл: «27. Сертифікат_Протокол.pdf») від 01.07.2024 року підписаний учасником, що не відповідає Додатку 1 «Технічні вимоги» розділу - вимоги до предмета закупівлі тендерної документації, в частині подання сертифікату якості та протоколу випробування на партію товару, видані не раніше 2023 року на ім’я учасника, оскільки згідно частини першої статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124-VIII) визначено, що сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
З приводу зазначеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, під час моніторингу через електронну систему закупівель було направлено Замовнику запит 24 жовтня 2024 року, про надання пояснень щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем учасника ФОП «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ», тендерна пропозиція якого підлягала відхиленню як така, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним у Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі».
Проте надані Замовником пояснення від 28 жовтня 2024 року не спростовують не відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Внаслідок вказаних дій та прийнятих рішень Замовника виникли обставини, передбачені абзацом другим підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ», а визначено його переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 21 жовтня 2024 року.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
01.11.2024 09:12 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2024 09:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Закупівлю скасовано у звязку з не можливістю усунути порушення
Дата публікації звіту:
04.11.2024 10:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації:
06.11.2024 15:04
Запити/Пояснення
Номер:
143e4912ae424bc3bb5334b147f0544a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.10.2024 14:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Дрова паливні твердих порід (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-30-003693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Які зміни були внесені уповноваженою особою ВідділУ освіти, сім'ї, молоді та спорту, культури й туризму Ставненської сільської ради в тендерну документацію на закупівлю «Дрова паливні твердих порід (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина)»?
Чому уповноваженою особою не опубліковано перелік змін відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
01792498897d4f10b49cea594bfe2462
Назва:
На виконання запиту від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
24.10.2024 11:17
Опис:
«У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Дрова паливні твердих порід (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-30-003693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». 2. Які зміни були внесені уповноваженою особою ВідділУ освіти, сім'ї, молоді та спорту, культури й туризму Ставненської сільської ради в тендерну документацію на закупівлю «Дрова паливні твердих порід (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина)»? Чому уповноваженою особою не опубліковано перелік змін відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.»
Номер:
03d640142e064c25b6db1feea1470595
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.10.2024 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Дрова паливні твердих порід (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-30-003693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином Уповноваженою особою - Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту, культури й туризму Ставненської сільської ради (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ, якого визначено переможцем процедури закупівлі, якщо:
Замовником у пункті 9 розділу 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку 1 тендерної документації установлена умова: «З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару.».
Проте, надані учасником ФОП ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ документи, а саме: договір, укладений з Приватним підприємством «Максимум-2007» (файл: «15. ДОГОВІР_МАКСИМУМ_фоп_шутко.pdf» та файл: «4.ДОГОВІР_МАКСИМУМ_ фоп_шутко.pdf», поданий на усунення невідповідностей) не є договором укладеним з тимчасовим лісокористувачем в розумінні Лісового Кодексу України, а укладений договір між Приватним підприємством «Максимум-2007» та постійним лісокористувачем є договором купівлі – продажу деревини (архівний файл: «Contract_UUB_15780_2.docx (2).zip») та не може підтверджувати правовідносини тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем в розумінні цього Кодексу, а отже, не можуть вважатися належним підтвердженням правовідносин в розумінні лісового законодавства.
Так, згідно зі статі 18 ЛІСОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ від 21.01.1994 № 3852-XII (в редакції від 04.01.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – ЛК України) тимчасове користування лісами може бути: довгостроковим - терміном від одного до п'ятдесяти років і короткостроковим - терміном до одного року.
Водночас, статтею 18 ЛК України чітко визначено, що довгострокове тимчасове користування лісами приватної власності здійснюється без вилучення земельних ділянок шляхом укладення між власником лісів та тимчасовим лісокористувачем договору, який підлягає реєстрації в органі виконавчої влади з питань лісового господарства Автономної Республіки Крим, центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства, а короткострокове тимчасове користування лісами для заготівлі другорядних лісових матеріалів, побічних лісових користувань та інших потреб, передбачених цим Кодексом, здійснюється без вилучення земельних ділянок у власника лісів, постійного лісокористувача на підставі спеціального дозволу, що видається власником лісів, постійним лісокористувачем підприємствам, установам, організаціям, громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам.
Окрім того, у складі тендерної пропозиції ФОП ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ подано сертифікат якості та протокол випробувань (файл: «27. Сертифікат_Протокол.pdf») від 01.07.2024 року, які підписані самим учасником, що не відповідає пункту 9 розділу 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку 1 тендерної документації, в частині подання сертифікату якості та протоколу випробування на партію товару, видані не раніше 2023 року на ім’я учасника, оскільки згідно частини першої статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124) визначено, що сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Враховуючи зазначене, поясніть, чому Уповноваженою особою не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП ШУТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ, як таку, що не відповідає технічним, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначеним у розділі 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку 1 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b74647e0a2b149518e3e601da4b52a79
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на Запит Держаудитслужби України - 24.10.2024 о 16:17 У закупівлі UA-2024-09-30-003693-a: Дрова паливні твердих порід (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина)
Дата опублікування:
28.10.2024 11:35
Опис:
ПОЯСНЕННЯ на Запит Держаудитслужби України - 24.10.2024 о 16:17 У закупівлі UA-2024-09-30-003693-a: Дрова паливні твердих порід (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливнадеревина)