-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Відновлювальні роботи (поточний ремонт) дороги вул. Лісна (від будинку №19 до траси С141224 Пасіки-Зубрицькі-Жирівка) в с. Кротошин Львівського району Львівської області».
Завершена
5 898 594.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 492.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 492.97 UAH
Номер:
c30016e13a3644b09c3600994b99fd1d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-27-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2024 00:00
Період моніторингу:
28.11.2024 17:02 - 20.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.11.2024 № 263
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.11.2024 № 263.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2024-09-30-002214-a, 30.09.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлюю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-09-30-002526-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 14.10.2024 №ВТ 24/10/14/02 та від 18.10.2024 №ВТ 24/10/18/01; тендерну пропозицію ТОВ «Шляховик-Т» (щодо правомірності її відхилення Замовником); опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Шляховик-Т» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; тендерну пропозицію ПП «Мегапромбудімпекс»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «Мегапромбудімпекс» як переможцем тендеру документи; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.10.2024 № ВТ 24/10/29/01; договір від 12.11.2024 №Т-9/24, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
17.12.2024 12:06 - 21.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2024 12:06
Запити/Пояснення
Номер:
3da7c02d05ec43b89a110db35789e755
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.12.2024 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-09-30-002214-a, яка проводилась Давидівською сільська рада Львівського району Львівської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a5e37fd8d60149d9a25e674f26823810
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
04.12.2024 14:39
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання інформації повідомляємо наступне:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено на підставі Рішення № 55 - 22/2023 від 27 липня 2023 року ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Львівського району Львівської області 22-га сесія VІІІ-го демократичного скликання, яким було затверджено кошторисну документацію об’єкту: «Відновлювальні роботи (поточний ремонт) дороги вул. Лісна (від будинку №19 до траси СІ41224 Пасіки-Зубрицькі-Жирівка) в с. Кротошин Львівського району Львівської області». Надаємо в складі пояснення.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено згідно Рішення № 16-32/2024 від 4 листопада 2024 року ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Львівського району Львівської області XXXII-га сесія VІІІ-го демократичного скликання Про внесення змін до місцевого бюджету Давидівської сільської ради на 2024 рік. Надаємо в складі пояснення.
Для розрахунку очікуваної вартості, визначання технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі Замовником було закуплено виготовлення кошторисної документації, складовою частиною якої є зведений кошторисний розрахунок (надаємо в складі відповіді).
Відтак за очікувану вартість замовником було взято суму визначену в зведеному кошторисному розрахунку без врахування Глав 10: Кошти на здійснення технічного нагляду та 12: Вартість проектних робіт та вартість експертизи.
Технічні, якісні та кількісні характеристики визначені дефектним актом який також є складовою частиною кошторисної документації. За результатами розгляду кошторисної документації Позитивним експертним звітом № 2191/23 від 20 червня 2023 року встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Експертний звіт надаємо в складі пояснення.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Замовником, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://davydivska-gromada.gov.ua/news/1728382462/
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Згідно п. 17 Особливостей №1178 Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Надані переможцем документи додаємо в складі пояснення.
З повагою!