• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Консерви м’ясні

Завершена

2 342 515.14 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 712.58 UAH
Номер: 73ececd8722d4979a128ddd8150f9385
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-22-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 22.01.2025 15:52 - 13.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.01.2025 № 5-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 22.01.2025 № 5-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-09-30-001576-a 30.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі ТОВ «Спарта 2015», ТОВ «АБСОЛЮТ МАРКЕТ», ТзОВ «Мяснов», ТОВ «М`ЯСОКОМБІНАТ ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ», ТОВ «РЕГІОН-ПРОДУКТ», ТОВ «ФУДГРАНТ», ТОВ «ОХТИРКА М`ЯСОПРОДУКТ», своєчасності укладання державного контракту (договору) та його оприлюднення, відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця, внесення змін до державного контракту (договору) та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі, своєчасності укладання державного контракту (договору) та його оприлюднення, відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця, внесення змін до державного контракту (договору) та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протоколом уповноваженої особи військової частини Т0920 (далі – Замовник) від 27.09.2024 б/н, пропозиції учасників спрощеної закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Спарта 2015» (далі – ТОВ «Спарта 2015»), товариства з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ МАРКЕТ» (далі – ТОВ «АБСОЛЮТ МАРКЕТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Мяснов» (далі – ТзОВ «Мяснов»), товариства з обмеженою відповідальністю «М`ЯСОКОМБІНАТ ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ» (далі – ТОВ «М`ЯСОКОМБІНАТ ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ»), товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГІОН-ПРОДУКТ» (далі – ТОВ «РЕГІОН-ПРОДУКТ»), товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНТ» (далі – ТОВ «ФУДГРАНТ»), товариство з обмеженою відповідальністю «ОХТИРКА М`ЯСОПРОДУКТ» (далі – ТОВ «ОХТИРКА М`ЯСОПРОДУКТ»), вимога про усунення невідповідностей до 18.10.2024, протоколи уповноваженої особи Замовника від 21.10.2024 № 21/10/24-01, від 26.10.2024 № 26/10/24-04, від 29.10.2024 № 29/10/24-11, від 05.11.2024 № 05/11/24-02, від 08.11.2024 № 08/11/24-08, від 15.11.2024 № 15/11/24-03, від 04.12.2024 № 04/12/24-27, від 09.12.2024 № 09/12/24-11, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.12.2024, договір поставки від 11.12.2024 № 1058 на суму 2 131 885,98 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ОХТИРКА М`ЯСОПРОДУКТ» (далі – Договір), додаткова угода від 28.12.2024 № 1 до Договору, пояснення надані 28.01.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 03.02.2025 16:00 - 07.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2025 16:00

Запити/Пояснення