-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області
Завершена
11 481 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 405.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 405.75 UAH
Номер:
8ed75494e075423485507c9d9df13042
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-09-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2024 00:00
Період моніторингу:
10.12.2024 11:38 - 01.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.12.2024 № 103-з
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.12.2024 № 103-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-09-27-011358-a 27.09.2024 Опрацьовано в межах аналізу індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Здолбунівський ліцей
№ 6 Здолбунівської міської ради Рівненської області (далі – Замовник) UA-P-2024-09-27-013363-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.09.2024 №1-27/09), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ВВС-ЛТД» (в частині правомірності відхилення); тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ-ФІРМА «КОРТАКОЗ»; протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій (протокол від 18.10.2024 № 34); протокол від 21.10.2024 № 35 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2024; Договір підряду № 189 від 29.10.2024 (далі – Договір); Додаткова угода № 1 від 29.10.2024 до Договору та Додаткова угода № 2 від 20.12.2024 до Договору; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 16.12.2024 та 26.12.2024.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 10.12.2024 оприлюднений запит щодо надання Замовником пояснень. Замовником надані пояснення на даний запит 16.12.2024, тобто з порушенням термінів визначених частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
01.01.2025 14:39 - 16.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.01.2025 14:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь надаємо не у встановлені Законом строки (5 робочих днів) у зв’язку із перебуванням уповноваженої особи у щорічній основній відпустці з 30.12.2024 по 12.01.2025. Виконувача обов’язків уповноваженої особи із публічних закупівель на час відсутності основної особи у закладі немає.
Дата публікації звіту:
16.01.2025 12:01
Запити/Пояснення
Номер:
a2f3c916b06742bc848c4352a41213f5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.12.2024 14:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-27-011358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9d8fc776ba0b44888b02e0eeb3b2334b
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
16.12.2024 18:08
Опис:
Західний офіс Держаудитслужби
Наказом Західного офісу офісу Держаудитслужби у Рівненській області від 09.12.2024 № 103-з року розпочато моніторинг закупівлі UA-2024-09-27-011358-a.
На запит інформації щодо підстав здійснення обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Капітальний ремонт харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-27-011358-a, повідомляємо наступне.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт харчоблоку в Здолбунівському ліцеї № 6 Здолбунівської міської ради». Експертний звіт № 24/2324-09/24 від 24 вересня 2024.
Розмір бюджетного призначення визначений, відповідно до кошторисних призначень на 2024 рік та рішення Здолбунівської міської ради № 2319 від 18.09.2024, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та становить 11 481 150,00 грн, з ПДВ.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використані дані телефонних консультацій з надавачами даного виду робіт у Рівненській області, моніторингу цін на даний вид робіт, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема на майданчику Прозорро.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби у забезпеченні Стратегії реформування системи шкільного харчування на 2023-2027 року, затвердженої Кабінетом Міністрів України.
Технічна специфікація містить заплановану кількість предмета закупівлі, перелік складових робіт, вимоги щодо якості предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 4 та абзацу третього пункту 41 Постанови № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у разі оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (перелік визначений у частині першій статті 13 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон)) або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів за посиланням - https://zdolbuniv-school6.e-schools.info/pages/2024
Номер:
f5846bbb940148ef8ca4100ea637b4ae
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.12.2024 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-27-011358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
В оголошені про проведення відкритих торгів та в Договорі підряду № 189 від 29.10.2024, який укладений з переможцем торгів ТОВ-ФІРМА «КОРТАКОЗ» зазначено строк виконання робіт 20.12.2024.
З огляду на зазначене, надати інформацію та документальне підтвердження щодо обсягу і вартості виконаних робіт (форми № КБ-2в, форми КБ-3).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c5ba3415a5b14426bcb994e6f630a900
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
26.12.2024 12:44
Опис:
Західний офіс Держаудитслужби
Наказом Західного офісу Держаудитслужби у Рівненській області від 09.12.2024 № 103-з року розпочато моніторинг закупівлі UA-2024-09-27-011358-a.
23 грудня 2024 року в ЕСЗ оприлюднений запит замовнику про надання пояснення.
А саме, про надання інформації та документального підтвердження щодо обсягу і вартості виконаних робіт (форми № КБ-2в, форми КБ-3).
На запит про надання інформації повідомляємо наступне.
Підпунктом 4 пункту 10.2 Договору передбачено, що строк виконання робіт до 20 грудня 2024 року.
Положенням підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи несприятливі погодні умови для виконання умов договору та вимоги ДСТУ-Н Б А.3.2- 1:2007, ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010, ДСТУ Б В.2.8-8-96, на підставі пп 4 п 19 Особливостей сторони уклали додаткову угоду від 20 грудня 2024 року про продовження строку виконання робіт до 31 грудня 2024 року. Дана додаткова угода оприлюднена в системі ЕЗС.
Замовник надає документальне підтвердження щодо обсягу і вартості виконаних робіт станом на дату надання відповіді.
Номер:
5ecad59b60914df080d5eea3a21c6b97
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
26.12.2024 12:40
Опис:
Західний офіс Держаудитслужби
Наказом Західного офісу Держаудитслужби у Рівненській області від 09.12.2024 № 103-з року розпочато моніторинг закупівлі UA-2024-09-27-011358-a.
23 грудня 2024 року в ЕСЗ оприлюднений запит замовнику про надання пояснення.
А саме, про надання інформації та документального підтвердження щодо обсягу і вартості виконаних робіт (форми № КБ-2в, форми КБ-3).
На запит про надання інформації повідомляємо наступне.
Підпунктом 4 пункту 10.2 Договору передбачено, що строк виконання робіт до 20 грудня 2024 року.
Положенням підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи несприятливі погодні умови для виконання умов договору та вимоги ДСТУ-Н Б А.3.2- 1:2007, ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010, ДСТУ Б В.2.8-8-96, на підставі пп 4 п 19 Особливостей сторони уклали додаткову угоду від 20 грудня 2024 року про продовження строку виконання робіт до 31 грудня 2024 року. Дана додаткова угода оприлюднена в системі ЕЗС.
Замовник надає документальне підтвердження щодо обсягу і вартості виконаних робіт станом на дату надання відповіді.