• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Благоустрій населеного пункту в с.Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Калнишевського

Завершена

8 787 370.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 000.00 UAH
Номер: f5dd491b737b4a3ba027ccba2178fb8a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-21-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 22.11.2024 11:08 - 14.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 21.11.2024 № 172 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.11.2024 № 172 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2024-09-27-010559-a 27.09.2024 Зимноводівська сільська рада Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушенням пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922. За результатами оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Постанови КМУ № 710 встановлено порушенням пункту 4¹ постанови КМУ № 710. За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення пункту 84 Постанови КМУ № 668 в частині складеного плану фінансування будівництва на поточний рік за місяцями, та відповідно, не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922. За результатами обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова № 710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи 25.09.2024 за № 200, тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» (ІН 40452418) (далі – Учасник), протокол уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 30.10.2024 № 214, протокол уповноваженої особи про визнання переможцем учасника від 01.11.2024 № 216, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 01.11.2024, договір від 15.11.2024 № 173-11/2024 з додатками та додаткова угода від 20.11.2024 № 1 до договору, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що Замовником у пункті 1.1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено перелік формальних (несуттєвих) помилок без прикладів, що є порушенням пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922. Моніторингом оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Постанови КМУ № 710 встановлено. На запит Східного офісу Держаудитслужби щодо надання пояснення (інформацію, документи) з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 22.11.2024, Замовником 25.11.2024 опубліковано посилання на власний веб-сайт на якому оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2024-09-06-010840-a (https://zvg.gov.ua/news/1725874631/), який відрізняється від предмету закупівлі моніторингу (ID: UA-2024-10-17-004425-a). Вищевказане не забезпечення обґрунтування та не оприлюднення Замовником з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів є порушенням пункту 4¹ постанови КМУ № 710. За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону № 922 та цих Особливостей. Згідно з частиною першою статті 41 Закону № 922 договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до пункту 83 постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668 (із змінами) (далі - Постанова КМУ № 668) визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. За нормою пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Однак, за результатами моніторингу встановлено, що додатком до укладеного договору підряду від 15.11.2024 № 173-11/2024 є графік фінансування робіт за два місяці разом без розбивки за листопад-грудень 2024 рік та 2025 роки, що не відповідає вимогам пунктів 84 Постанови КМУ № 668 в частині складеного плану фінансування будівництва на поточний рік за місяцями, та відповідно, не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922.
Період усунення порушень: 29.11.2024 14:50 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2024 14:50

Запити/Пояснення