-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Благоустрій населеного пункту в с.Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Калнишевського
Завершена
8 787 370.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 000.00 UAH
Номер:
f5dd491b737b4a3ba027ccba2178fb8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-21-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2024 00:00
Період моніторингу:
22.11.2024 11:08 - 14.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
21.11.2024 № 172
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.11.2024 № 172
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2024-09-27-010559-a 27.09.2024 Зимноводівська сільська рада Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушенням пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922.
За результатами оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Постанови КМУ № 710 встановлено порушенням пункту 4¹ постанови КМУ
№ 710.
За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення пункту 84 Постанови КМУ № 668 в частині складеного плану фінансування будівництва на поточний рік за місяцями, та відповідно, не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922.
За результатами обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова № 710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи 25.09.2024 за № 200, тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» (ІН 40452418) (далі – Учасник), протокол уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 30.10.2024 № 214, протокол уповноваженої особи про визнання переможцем учасника від 01.11.2024 № 216, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 01.11.2024, договір від 15.11.2024 № 173-11/2024 з додатками та додаткова угода від 20.11.2024 № 1 до договору, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що Замовником у пункті 1.1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено перелік формальних (несуттєвих) помилок без прикладів, що є порушенням пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922.
Моніторингом оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Постанови КМУ № 710 встановлено. На запит Східного офісу Держаудитслужби щодо надання пояснення (інформацію, документи) з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 22.11.2024, Замовником 25.11.2024 опубліковано посилання на власний веб-сайт на якому оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2024-09-06-010840-a (https://zvg.gov.ua/news/1725874631/), який відрізняється від предмету закупівлі моніторингу (ID: UA-2024-10-17-004425-a).
Вищевказане не забезпечення обґрунтування та не оприлюднення Замовником з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів є порушенням пункту 4¹ постанови КМУ № 710.
За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону № 922 та цих Особливостей.
Згідно з частиною першою статті 41 Закону № 922 договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Відповідно до пункту 83 постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668 (із змінами) (далі -
Постанова КМУ № 668) визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи.
За нормою пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що додатком до укладеного договору підряду від 15.11.2024 № 173-11/2024 є графік фінансування робіт за два місяці разом без розбивки за листопад-грудень 2024 рік та 2025 роки, що не відповідає вимогам пунктів 84 Постанови КМУ № 668 в частині складеного плану фінансування будівництва на поточний рік за місяцями, та відповідно, не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922.
Період усунення порушень:
29.11.2024 14:50 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 14:50
Запити/Пояснення
Номер:
062226e2910c4983a86eb0f5abfc0a45
Назва:
запит на пояснення
Дата опублікування:
22.11.2024 13:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
3eca309f752641d5b7817b4a2cac63f0
Назва:
Щодо запиту
Дата опублікування:
25.11.2024 14:52
Опис:
На запит ДАСУ від 22.11.2024 щодо моніторингу ID UA-2024-09-27-010559-a , подаємо наступну інформацію:
- визначення очікуваної вартості предмету закупівлі «Благоустрій населеного пункту в с.Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Калнишевського» проводилась з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанова з визначення вартості будівництва» (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») та обумовлено проектно-кошторисною документацією щодо предмета закупівлі – «Благоустрій населеного пункту в с.Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Калнишевського», відповідно до рішеннь виконавчого комітету Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області № 186 від 20.06.2024 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації по проекту «Благоустрій населеного пункту в с.Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Калнишевського», №121 від 16.04.2024 «Про виготовлення проектно-кошторисної документації по проекту «Благоустрій населеного пункту в с.Зимна Вода (капітальний ремонт) вул.Калнишевського» та експертним звітом №04-04/174 від 18.06.2024, виконаним ТОВ «ВЕСТ БУД ЕКСПЕРТИЗА»;
-посилання на оприлюднення інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-27-010559-a
-посилання на власний веб-сайт на якому оприлюднено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://zvg.gov.ua/news/1725874631/
Скан-копії підтверджуючих документів надаються: 22 аркушах.
Уповноважена особа з питань публічних закупівель
Назар Гнатишин
Номер:
66ef128b357146459771cd261840d4ef
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
25.11.2024 15:16
Опис:
Пояснення
Номер:
5de7f91cdfc5431ab27138ee733cb706
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
28.11.2024 12:51
Опис:
На запит ДАСУ від 26.11.2024 щодо моніторингу ID UA-2024-09-27-010559-a , подаємо наступну інформацію:
1). У відповідності до пункту 2 Розділу 3 тендерної документації Учасник надав забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з грошовим покриттям у сумі 43 936,85 грн. ( 42548 ТОВ БК ЗАХІД НЕО БУД p7s.7z - Додаток до листа № 1)
2). У відповідності до Додатку 12 до тендерної документації Учасник - переможець надав копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору у розмірі 2% (два відсотки) від суми договору про закупівлю.
Копія платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору розміщена на сторінці №10 у Додатках до Контракту (Додаток до листа № 2).
Також Учасник окремо подав Гарантійний лист щодо надання забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави (Гарантійний лист про надання забезпечен викон договору.pdf - Додаток до листа № 3)
Посилання на її розміщення:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-27-010559-a
https://www.dzo.com.ua/tenders/24390086
Скан-копії підтверджуючих документів надаються на 4 аркушах.
Додатки № 1,2,3
Уповноважена особа з питань публічних закупівель
Назар Гнатишин
Номер:
cf2a28f7f5b0466c845e2b5d14a0ad30
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
24.12.2024 11:15
Опис:
Про надання пояснень
На лист Східного офісу Держаудитслужби № 040431-13/7190-2024 від 16.12.2024 щодо моніторингу ID UA-2024-09-27-010559-a, повідомляємо,
що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 року №922-VІІІ Зимноводівською сільською радою укладено Договір з Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЗО» Договір №0437228213052016-45 «Приєднання до Регламенту авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» від 01вересня 2024 року. Відповідно до ч. 4 ст. 12 Закону електронний майданчик повинен забезпечити:
• рівний доступ до організації закупівель;
• підтвердження особи користувача за допомогою кваліфікованого
електронного підпису під час розміщення документів в
електронній системі закупівель;
• автоматичну реєстрацію усіх дій користувачів на Електронному
майданчику у спеціальному журналі подій;
• перевірку достовірності своїх реєстраційних даних, що надаються
під час реєстрації в електронній системі закупівель, українською
та англійською мовами та у разі зміни таких даних;
• можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі
та виконання інших вимог, встановлених Законом України “Про
публічні закупівлі”;
• надсилання повідомлень замовнику та відображення їх у його
кабінеті на Електронному майданчику;
• надання можливості замовнику управляти документами, які були
створені на одному авторизованому/попередньо авторизованому
електронному майданчику, у разі перереєстрації замовника на
іншому авторизованому/попередньо авторизованому
електронному майданчику.
Станом на момент розгляду звернення інформація про наявність висновку Держаудитслужби щодо моніторингу в електронній системі електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» не відображається. Про що надаємо відповідні скріншоти зроблені 23.12.2024 року.
Відповідно до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ІD: UA-2024-09-27-010559-a, інформуємо що Замовником 28.11.2024 року було розміщено в електронній системі закупівель пояснення з власної ініціативи щодо запиту на пояснення від 26.11.2024 Державної аудиторської служби України. Водночас, у вищевказаному поясненні Замовником було допущено технічну помилку та надано помилкове посилання на веб-сайт, щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке стосується іншого предмету закупівлі. Водночас, хочемо зазначити та уточнити, що Замовником було оприлюднено належне обгрунтування з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів згідно пункту 4¹ постанови КМУ № 710, щодо відповідного предмета закупівлі, за посиланням:
https://zvg.gov.ua/news/1728455259/.
Щодо фінансування, повідомляємо що відповідно до ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовником встановлено вимогу у Додатку 4.1 щодо надання Учасником орієнтовного графіку виконання робіт відповідно до видів та етапів виконання робіт та – орієнтовного графіку фінансування робіт відповідно до видів та етапів виконання робіт. Зазначимо, що Учасник надав усі необхідні документи у відповідності до зазначених вимог Тендерної документації в частині складеного плану фінансування та плану виконання будівництва у Додатку. Тендерною документацією не було перебачено обов’язку учасника відображення у плані фінансування та плані виконання поділ за окремими місяцями (листопад / грудень), а лише поділ за видами та етапами будівництва з врахуванням плану фінансування на 2024 та 2025 роки з урахуванням кінцевої дати виконання робіт.
Вважаємо, що учасником було подано належну інформацію щодо графіку фінансування робіт, що відповідає вимогам Тендерної документації.
Відсутність відображеного (в тому числі станом на час написання цього листа) на електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» (яким користується відповідно до договору приєднання замовник) висновку Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-27-010559-a. створює умови за якими як замовник, не можемо підтвердити отримання такого висновку через офіційні засоби комунікації при проведення закупівлі та відповідним чином відреагувати на нього.
Проте, замовником оглянуто висновок через інші електронні майданчики, та вжито заходів щодо недопущення викладених неточностей з зобов’язанням недопущення їх при проведенні інших закупівель.
Уповноважена особа Назар Степанович Гнатишин