-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (запасні частини до ліфтів)
Завершена
2 460 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 300.00 UAH
Номер:
848378881fd34b979a12f7ba2e78f231
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-11-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
11.11.2024 19:27 - 03.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.11.2024 № 210
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 11.11.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 11.11.2024 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2024-09-27-010638-a 27.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей, пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; внесення змін до тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ЛІ-КОМ 2017"; розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ "ОБСЛУГОВУЮЧА КОМПАНІЯ - ДОБРОБУТ"; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 26.10.2024 Протокол №1-ТОЛ, Перелік змін щодо тендерної документації , тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 07.10.2024 Протокол №2-ТОЛ, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІ-КОМ 2017" (далі – ТОВ "ЛІ-КОМ 2017"), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБСЛУГОВУЮЧА КОМПАНІЯ - ДОБРОБУТ" (далі – ТОВ "ОБСЛУГОВУЮЧА КОМПАНІЯ - ДОБРОБУТ"), вимога про усунення невідповідностей до 17 жовтня 2024, вимога про усунення невідповідностей до 22 жовтня 2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.10.2024, протокол Замовника від 17.10.2024 № В-05, яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЛІ-КОМ 2017" , протокол Замовника від 23.10.2024 № УН-19, яким визначено учасника ТОВ "ОБСЛУГОВУЮЧА КОМПАНІЯ - ДОБРОБУТ" переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2024, договір від 29.10.2024 № 168 (далі – Договір), додаткова угода від 01.11.2024 № 1 до Договору, додаткова угода від 14.11.2024 № 2 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 15.11.2024 (далі – Пояснення).
Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що пункт 3.6. «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, встановлені пунктом 47 Особливостей» Розділ 3. Підготовка тендерних пропозицій Тендерної документаціі, пункт 2 «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до Тендерної документації затверджено без врахування змін, внесених: у абзац п'ятнадцятий пункту 47 Особливостей із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №382 від 02.04.2024, у абзац шістнадцятий пункту 47 Особливостей із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024, у абзац сімнадцятий пункту 47 Особливостей із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель, направлено Замовнику запит про надання пояснень від 12.11.2024 з приводу вищевказаного, на який отримано відповідь від 15.11.2024, в якій Замовник зазначив, що пункт 3.6. «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, встановлені пунктом 47 Особливостей» Розділ 3. Підготовка тендерних пропозицій Тендерної документаціі, пункт 2 «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до Тендерної документації затверджено без врахування відповідних змін у зв'язку із механічною помилкою, а саме не видалено посилання на абзац чотирнадцятий.
Отже, пункт 3.6. Розділ 3. Тендерної документаціі, пункт 2 Додатку 2 до Тендерної документації затверджено без врахування змін, внесених: у абзац п'ятнадцятий пункту 47 Особливостей, у абзац шістнадцятий пункту 47 Особливостей, у абзац сімнадцятий пункту 47 Особливостей із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024, в результаті чого порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2024-09-27-010638-a визначено, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 15 грудня 2024, тоді як згідно пункту 3.4 «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» Тендерної документації визначено, що протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання Договору у повному обсязі однією партією.
Отже, виникли вищевказані розбіжності щодо строку поставки товарів, згідно оголошення про проведення відкритих торгів та згідно Тендерної документації.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель, направлено Замовнику запит про надання пояснень від 12.11.2024 з приводу вищевказаного, на який отримано відповідь від 15.11.2024, в якій Замовник, зокрема, зазначив: « На момент проведення тендерної процедури не відомо скільки потенційних учасників прийме участь у відкритих торгах та. як наслідок, скільки часу займе процес розгляду тендерних пропозиції, чи скористається замовник правом продовження строку розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів, у який строк переможець процедури закупівлі завантажить документи переможця (строки визначені п 46 Особливостей), у яким строк буде укладено договір (строки визначені абз.4 п.49 Особливостей), чи скористається замовник правом продовжити строк укладення договору до 60 днів (згідно абз.4 и.49 Особливостей). Враховуючи вищевикладене, Замовником КСП «Харківміськліфт» було обрано оптимальну дату строку поставки товару, а саме до 15.12.2024 року з урахуванням строкових норм, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, беручи до уваги той факт, що при заповнені графи в Оголошенні «період постачання» треба вказати конкретний період постачання товару, зазначити в графі Оголошення «період постачання» - «поставка товару здійснюється Постачальником протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання договору у повному обсязі однією партією» технічно неможливо».
В той же час, відповідно пункту 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Отже, на порушення пункту 54 Особливостей, Замовником не внесено зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів щодо строку поставки товарів.
Період усунення порушень:
20.11.2024 08:15 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 08:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
27.11.2024 11:14
Запити/Пояснення
Номер:
922a5c65417e4d8fb7ffa91a39167f18
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.11.2024 12:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (запасні частини до ліфтів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-09-27-010638-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких причин пункт 3.6. «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, встановлені пунктом 47 Особливостей» Розділ 3. Підготовка тендерних пропозицій Тендерної документаціі, пункт 2 «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до Тендерної документації затверджено без врахування змін, внесених: у абзац п'ятнадцятий пункту 47 Особливостей із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №382 від 02.04.2024, у абзац шістнадцятий пункту 47 Особливостей із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024, у абзац сімнадцятий пункту 47 Особливостей із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024?
3. Згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2024-09-27-010638-a визначено, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 15 грудня 2024.
Згідно пункту 3.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Тендерної документації визначено, що протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання Договору у повному обсязі однією партією.
Чому строк поставки товарів згідно Оголошення та Тендерної документації різняться?
4. Згідно пункту 5.1 Договору від 29.10.2024 №168: Поставка товару здійснюється Постачальником протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання договору у повному обсязі однією партією .
В Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Тендерної документації вказано: Поставка товару здійснюється однїєю партією у повному обсязі протягом 3-ох робочих днів з дня підписання договору про закупівлю.
Просимо надати інформацію та документальне підтвердження виконання пункту 5.1 Договору від 29.10.2024 №168.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3bb71deeb00a40bcb21657738d3f15c1
Назва:
Пояснення на запит №922a5c65417e4d8fb7ffa91a39167f18
Дата опублікування:
15.11.2024 15:41
Опис:
Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт» надає пояснення з питань, зазначених у запиті №922a5c65417e4d8fb7ffa91a39167f18, за процедурою закупівлі код ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання (запасні частини до ліфтів), ідентифікаційний номер закупівлі UA-2024-09-27-010638-a.