• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з врахуванням принципів інклюзивної архітектури та впровадження заходів з енергоефективності будівлі стрілецького тиру Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького з метою організації фізкультурно- спортивної реабілітації ветеранів війни та поранених військовослужбовців за адресою: вул. Пекарська, 69 у м. Львові

Завершена

19 007 772.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 190 077.72 UAH
Номер: 8647f0421b974f52968e2de888e927f4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-12-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 12.11.2024 16:26 - 04.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.11.2024 № 256 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.11.2024 № 256. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2024-09-27-005104-a, 27.09.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Крім того, укладений договір про закупівлю не відповідає вимогам пункту 17 Постанови КМУ №668, чим порушено норми пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо приведення умов договору у відповідність до норм чинного законодавства у сфері капітального будівництва (щодо календарного графіка виконання робіт), а також вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, частини першої статті 41 Закону – при укладанні договорів підряду у капітальному будівництві. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 02 грудня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-09-27-005551-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 17.10.2024 №36/4 та від 18.10.2024 №36/5; тендерну пропозицію ТОВ «ЦИКАДА ПЛЮС» (щодо правомірності її відхилення Замовником), тендерну пропозицію ПП «БУДПРАЙМ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «БУДПРАЙМ» як переможцем тендеру документи; договір від 29.10.2024 №2810/1, додаткову угоду від 11.11.2024 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також, у абзаці десятому пункту 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, а також що зазначені вище переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Проведеним моніторингом встановлено, що за умовами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема: документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції – згідно з Додатком 1 до тендерної документації та відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації. Так, за умовами пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії розміром 85 000,00 гривень. При цьому, у пункті 2 розділу 3 тендерної документації визначено, що разом із банківською гарантією учасник повинен надати у електронному форматі копію ліцензії, виданої банку; довідку, яка підтверджує внесення учасником коштів на рахунок банку в якості грошового покриття; копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, завірену підписом уповноваженої особи банку-гаранту (повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку, що повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify). Проте, у Додатку 1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до тендерної документації вимога щодо надання учасником вищевказаних документів та інформації разом із забезпеченням тендерної пропозиції відсутня. Слід зазначити, що за нормами у пункті 44 Особливостей №1178 відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Таким чином, з врахуванням не зазначення Замовником у додатках до тендерної документації (Додаток 1) вимог щодо надання учасниками разом із зебезпеченням тендерної пропозиції документів, перелік яких наведено у пункті 2 розділу 3 тендерної документації (копії виданої банку-гаранту ліцензії, довідки, яка підтверджує внесення учасником коштів на рахунок банку в якості грошового покриття; копії документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, завірену підписом уповноваженої особи банку-гаранту) та у разі не надання учасником таких документів у Замовника були б відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до пункту 44 Особливостей №1178. Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Водночас, моніторингом встановлено, що укладений за результатами проведеної процедури закупівлі договір від 29.10.2024 №2810/1 містить календарний графік виконання робіт (Додаток №1 до договору), у якому зазначено лише найменування предмету закупівлі (Капітальний ремонт з врахуванням принципів інклюзивної архітектури та впровадження заходів з енергоефективності будівлі стрілецького тиру Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького з метою організації фізкультурно- спортивної реабілітації ветеранів війни та поранених військовослужбовців за адресою: вул. Пекарська, 69 у м. Львові), а також інформацію про термін виконання робіт в цілому (місяць початку та дату закінчення робіт) без зазначення переліку самих видів робіт (етапів, комплексів) з розбивкою на дати їх початку та закінчення (конкретних видів робіт які плануються виконати), чим недотримано вимоги пункту 17 Постанови КМУ № 668 та, відповідно, порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 02.12.2024 16:00 - 17.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.12.2024 16:00

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: №13/0003/2025пр
Дата відкриття провадження: 24.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 13/0003/2025пз

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, як Замовник закупівлі згідно ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт з врахуванням принципів інклюзивної архітектури та впровадження заходів з енергоефективності будівлі стрілецького тиру Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького з метою організації фізкультурно- спортивної реабілітації ветеранів війни та поранених військовослужбовців за адресою: вул. Пекарська, 69 у м. Львові) з очікуваною вартістю 19 007 772,00 грн з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-27-005104-a, відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Державною аудиторською службою України від 02.12.2024 року (моніторинг № UA-M-2024-11-12-000101) повідомляє, що нами здійснено наступні заходи щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Умови Договору № 2810/1 від 29 жовтня 2024 року приведено у відповідність до норм чинного законодавства у сфері капітального будівництва (щодо календарного графіка виконання робіт), а саме: укладено Додаткову угоду № 2 від 05.12.2024 року, якою зокрема, внесено зміни в Додаток 1 «Календарний графік виконання робіт» і викладено його в новій редакції, відповідно до вимог пункту 17 Постанови КМУ № 668. 2. З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу про недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації та пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, частини першої статті 41 Закону – при укладанні договорів підряду у капітальному будівництві. 3. Уповноважена особа відправлена на додаткові навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель. Враховуючи вищенаведене Львівським національним медичним університетом імені Данила Галицького було усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 06.12.2024 15:03

Запити/Пояснення