-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з врахуванням принципів інклюзивної архітектури та впровадження заходів з енергоефективності будівлі стрілецького тиру Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького з метою організації фізкультурно- спортивної реабілітації ветеранів війни та поранених військовослужбовців за адресою: вул. Пекарська, 69 у м. Львові
Завершена
19 007 772.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 190 077.72 UAH
мін. крок: 1% або 190 077.72 UAH
Номер:
8647f0421b974f52968e2de888e927f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 16:26 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.11.2024 № 256
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.11.2024 № 256.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2024-09-27-005104-a, 27.09.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Крім того, укладений договір про закупівлю не відповідає вимогам пункту 17 Постанови КМУ №668, чим порушено норми пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо приведення умов договору у відповідність до норм чинного законодавства у сфері капітального будівництва (щодо календарного графіка виконання робіт), а також вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, частини першої статті 41 Закону – при укладанні договорів підряду у капітальному будівництві.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 02 грудня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-09-27-005551-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 17.10.2024 №36/4 та від 18.10.2024 №36/5; тендерну пропозицію ТОВ «ЦИКАДА ПЛЮС» (щодо правомірності її відхилення Замовником), тендерну пропозицію ПП «БУДПРАЙМ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «БУДПРАЙМ» як переможцем тендеру документи; договір від 29.10.2024 №2810/1, додаткову угоду від 11.11.2024 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Також, у абзаці десятому пункту 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, а також що зазначені вище переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Проведеним моніторингом встановлено, що за умовами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема: документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції – згідно з Додатком 1 до тендерної документації та відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації.
Так, за умовами пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії розміром 85 000,00 гривень.
При цьому, у пункті 2 розділу 3 тендерної документації визначено, що разом із банківською гарантією учасник повинен надати у електронному форматі копію ліцензії, виданої банку; довідку, яка підтверджує внесення учасником коштів на рахунок банку в якості грошового покриття; копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, завірену підписом уповноваженої особи банку-гаранту (повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку, що повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify).
Проте, у Додатку 1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до тендерної документації вимога щодо надання учасником вищевказаних документів та інформації разом із забезпеченням тендерної пропозиції відсутня.
Слід зазначити, що за нормами у пункті 44 Особливостей №1178 відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Таким чином, з врахуванням не зазначення Замовником у додатках до тендерної документації (Додаток 1) вимог щодо надання учасниками разом із зебезпеченням тендерної пропозиції документів, перелік яких наведено у пункті 2 розділу 3 тендерної документації (копії виданої банку-гаранту ліцензії, довідки, яка підтверджує внесення учасником коштів на рахунок банку в якості грошового покриття; копії документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, завірену підписом уповноваженої особи банку-гаранту) та у разі не надання учасником таких документів у Замовника були б відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до пункту 44 Особливостей №1178.
Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Водночас, моніторингом встановлено, що укладений за результатами проведеної процедури закупівлі договір від 29.10.2024 №2810/1 містить календарний графік виконання робіт (Додаток №1 до договору), у якому зазначено лише найменування предмету закупівлі (Капітальний ремонт з врахуванням принципів інклюзивної архітектури та впровадження заходів з енергоефективності будівлі стрілецького тиру Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького з метою організації фізкультурно- спортивної реабілітації ветеранів війни та поранених військовослужбовців за адресою: вул. Пекарська, 69 у м. Львові), а також інформацію про термін виконання робіт в цілому (місяць початку та дату закінчення робіт) без зазначення переліку самих видів робіт (етапів, комплексів) з розбивкою на дати їх початку та закінчення (конкретних видів робіт які плануються виконати), чим недотримано вимоги пункту 17 Постанови КМУ № 668 та, відповідно, порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
02.12.2024 16:00 - 17.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.12.2024 16:00
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
№13/0003/2025пр
Дата відкриття провадження:
24.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
13/0003/2025пз
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, як Замовник закупівлі згідно ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт з врахуванням принципів інклюзивної архітектури та впровадження заходів з енергоефективності будівлі стрілецького тиру Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького з метою організації фізкультурно- спортивної реабілітації ветеранів війни та поранених військовослужбовців за адресою: вул. Пекарська, 69 у м. Львові) з очікуваною вартістю 19 007 772,00 грн з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-27-005104-a, відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Державною аудиторською службою України від 02.12.2024 року (моніторинг № UA-M-2024-11-12-000101) повідомляє, що нами здійснено наступні заходи щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Умови Договору № 2810/1 від 29 жовтня 2024 року приведено у відповідність до норм чинного законодавства у сфері капітального будівництва (щодо календарного графіка виконання робіт), а саме: укладено Додаткову угоду № 2 від 05.12.2024 року, якою зокрема, внесено зміни в Додаток 1 «Календарний графік виконання робіт» і викладено його в новій редакції, відповідно до вимог пункту 17 Постанови КМУ № 668.
2. З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу про недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації та пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, частини першої статті 41 Закону – при укладанні договорів підряду у капітальному будівництві.
3. Уповноважена особа відправлена на додаткові навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель.
Враховуючи вищенаведене Львівським національним медичним університетом імені Данила Галицького було усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
06.12.2024 15:03
Запити/Пояснення
Номер:
d23d1f81ee3340a091872b6ac392ccfb
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.11.2024 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби закупівлі без використання електронної системи за ІD: UA-2024-09-27-005104-a, яка проведена Львівським національним медичним університетом імені Данила Галицького (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Згідно пункту 3 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, вимоги до будівельних матеріалів (товарів), які будуть використовуватися під час виконання робіт, серед яких вінілове покриття - клас зносостійкості: не гірше 33. Крім того, на підтвердження технічних вимог учасник як у складі своєї пропозиції, так і при виконанні робіт подає сертифікат відповідності та сертифікат якості / паспорт якості в якому обов’язково зазначений клас зносостійкості.
Також, встановлено, що у пункті 4 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника зазначено вимоги до будівельних матеріалів (товарів), які будуть використовуватися під час виконання робіт, серед яких підлогове резинове покриття (спортивне), товщина покриття не менше 30 мм. Крім того, на підтвердження технічних вимог учасник як у складі своєї пропозиції, так і при виконанні робіт подає сертифікат якості / паспорт якості в якому обов’язково зазначена товщина.
1. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням) та найменування файлу у складі тендерної пропозиції про виконання учасником тендеру ПП «БУДПРАЙМ» вимог пунктів 3 та 4 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника, зокрема, щодо надання сертифікату якості / паспорту якості, в якому зазначений клас зносостійкості вінілового покриття - не гірше 33, а також щодо сертифікату якості / паспорту якості, в якому зазначений підлогове резинове покриття (спортивне), товщина покриття не менше 30 мм.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7c14fc48d9744d0897f8421a2a46784f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.11.2024 18:22
Опис:
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ