-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 32420000-3 Мережеве обладнання (Мережеве обладнання для апарату управління та філій ПрАТ "Укргідроенерго")
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Завершена
30 568 082.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 305 680.00 UAH
мін. крок: 1% або 305 680.00 UAH
Номер:
b81fc46fe009492cb898badfdcff83ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-01-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 09:39 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2024 №43-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 01.11.2024 №43-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-09-27-004325-a 27.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Приватного акціонерного товариства «Укргідроенерго» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.09.2024 (протокол №586-24), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.10.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ СІНЕРДЖИ», повідомлення про подовження строку розгляду тендерної пропозиції від 15.10.2024, вимогу про усунення невідповідностей до 16.10.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.10.2024 №251/2024/1, повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2024, договір від 24.10.2024 № 867С/2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 06.11.2024.
Період усунення порушень:
12.11.2024 16:20 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 16:20
Запити/Пояснення
Номер:
98891b86f4124b418267083d1612339d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.11.2024 10:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 код 32420000-3 Мережеве обладнання (Мережеве обладнання для апарату управління та філій ПрАТ «Укргідроенерго»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-27-004325-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
41ea3a50bbb64281bc359ffaeeea674b
Назва:
Пояснення та надання інформації на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 04.11.2024, згідно моніторингу № UA-M-2024-11-01-000020
Дата опублікування:
06.11.2024 15:51
Опис:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, освітлені у Додатку № 5 тендерної документації, та обумовлені умовами експлуатації мережевого обладнання на філіях та в апараті управління ПрАТ "Укргідроенерго", а також максимальною продуктивністю роботи обладнання в виробничих умовах, економічністю та ремонтопридатністю в подальшій експлуатації. Окрім цього нове мережеве обладнання надасть можливість підключення IP-телефонів, фізичного розмежування корпоративної мережі від бездротової мережі доступу в інтернет та збільшення її покриття, підключення нових робочих місць на віддалених офісах, підвищення продуктивності та швидкодії роботи серверної інфраструктури за рахунок збільшення пропускних можливостей, а також підвищення захищеності ІТ інфраструктури підприємства.
2. Щодо обґрунтування розміру витрат і очікуваної вартості:
При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, ПрАТ «Укргідроенерго» було застосовано примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Методом порівняння ринкових цін, ПрАТ «Укргідроенерго» був проведений запит комерційних пропозицій офіційним виробникам, представникам, дилерам та постачальникам товарів, з метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
На адресу ПрАТ «Укргідроенерго» надійшли три комерційні пропозиції, а саме:
1. ТОВ «Амаінд» - 30 003 596,00 грн. без ПДВ, 36 004 315,20 грн. з ПДВ
2. ТОВ «Смарт Сінерджи» - 30 544 635,00 грн. без ПДВ, 36 653 562,00 грн. з ПДВ
3. ТОВ «Техніка для бізнесу» - 31 156 016,00 грн. без ПДВ, 37 387 219,20 грн. з ПДВ
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі як середньоарифметичне значення отриманих даних, розраховано за такою формулою:
Цов = (Ц1+Ц2+Ц3) / К , де:
Ц ов – ціна очікуваної вартості;
Ц1 – Ц3 – ціни отримані за результатом запиту комерційних пропозицій, приведені до єдиних умов;
К – кількість цін, отриманих за результатом запиту комерційних пропозицій.
(30 003 596,00 + 30 544 635,00 + 31 156 016,00 )/3 = 30 568 082,33 грн. без ПДВ, (36 681 698,80 грн. з ПДВ).
За результатом застосування методу порівняння ринкових цін (середнє арифметичне із отриманих комерційних пропозицій), очікувана вартість предмета закупівлі становить: 30 568 082,33 грн. без ПДВ, 36 681 698,80 грн. з ПДВ.
3. Посилання на сторінку веб сайту ПрАТ «Укргідроенерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://uhe.gov.ua/sites/default/files/2024-09/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96%20%E2%84%96UA-2024-09-27-004325-a.pdf
Додатки та підтверджуючі документи до пояснення:
1. Запит від 27 лютого 2024 року щодо надання комерційної пропозиції ТОВ «Амаінд»;
2. Запит від 27 лютого 2024 року щодо надання комерційної пропозиції ТОВ «Смарт Сінерджи»;
3. Запит від 27 лютого 2024 року щодо надання комерційної пропозиції ТОВ «Техніка для бізнесу»;
4. Комерційна пропозиція ТОВ «Амаінд» від 29 лютого 2024 року №29022024/1 (Вхідний №6-1794 від 01 березня 2024 року);
5. Комерційна пропозиція ТОВ «Смарт Сінерджи» від 29 лютого 2024 року №1193-24 (Вхідний №6-1772 від 29 лютого 2024 року);
6. Комерційна пропозиція ТОВ «Техніка для бізнесу» від 01 березня 2024 року №010324/4 (Вхідний №1816 від 04 березня 2024 року).