-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Система збереження електроенергії (ESS) з акумуляторними батареями (АКБ) та комплектом для монтажу
Під строком поставки слід розуміти: протягом 7 днів з моменту заявки замовника
Завершена
2 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 250.00 UAH
Номер:
72e77042657a4194b5af9b0edce1bb96
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-15-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2025 00:00
Період моніторингу:
15.01.2025 11:00 - 06.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2025 № 4-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.01.2025 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-09-26-012302-a 26.09.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПЛАЙМТЕКС", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору вимогам законодавства, дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно-правових актів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.10.2024 б/н (далі – ТД), перелік змін до тендерної документації, скарга до процедури UA-2024-09-26-012302-a.a1, UA-2024-09-26-012302-a.c2, Рішення Органу оскарження від 10.10.2024 № 16658, від 07.11.2024 № 18068, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "ПЛАЙМТЕКС", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ" (далі – ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ"), протокольні рішення уповноваженої особи від 24.10.2024 б/н, від 25.10.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2024 року, договір про закупівлю від 15.11.2024 №34/24, звіт про виконання договору про закупівлю, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 27.01.2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
04.02.2025 10:51 - 08.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2025 10:51
Запити/Пояснення
Номер:
547590671d544e68be5f21c0f3b063e9
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
24.01.2025 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Система збереження електроенергії (ESS) з акумуляторними батареями (АКБ) та комплектом для монтажу» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-26-012302-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0e20e39bcfbe4fb49d614eda274d8b5c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.01.2025 14:55
Опис:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Закупівлю було проведено з метою забезпечення закладу системою збереження електроенергії (ESS) з акумуляторними батареями (АКБ) та комплектом для монтажу в кабінеті КТ для забезпечення резервним живленням, як це джерелом електроенергії, яке використовується для підтримки нормальної роботи електроустаткування та пристроїв у разі вимкнення електрики. Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі, що містяться в складі тендерної документації, визначені та затверджені завідувачем відділення променевої діагностики Закали – Горшко І.І. (додається до цієї відповіді).
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувану вартість здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну. В результаті отримання трьох комерційних пропозицій визначено середнє значення цін, що взяте за основу при визначенні очікуваної вартості.
1) Цінова пропозиція – ТОВ «М-ІНФО» становить – 59 210.00 євро (2 741 423.00 грн.)
2) Цінова пропозиція – ТОВ «ЕлектроПолюс - ІФ» - 2 650 000.00 грн.
3) Цінова пропозиція – ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС» - 2 558 577.00
Таким чином, Замовником визначено очікувану вартість, як середньоарифметичне значення усіх комерційних пропозиції (пропозиції додаються до цієї відповіді).