-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківській ліцей №107 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Барабашова, 38-Б (45210000-2 – будівництво будівель)
Завершена
92 832 694.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 464 163.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 464 163.47 UAH
Номер:
1e7c47e8d09b4fa7a639972fc8202036
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-22-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
22.11.2024 15:51 - 14.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.11.2024 57-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 22.11.2024
№ 57-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2024-09-26-012474-a 26.09.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, правильності надання забезпечення виконання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, правильності надання забезпечення виконання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.09.2024 протокол № 313 із змінами від 30.09.2024 протокол №319, реєстр пропозицій, тендерна пропозиція учасника: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» (далі – ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.10.2024 № №344, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 18.10.2024, договір від 01.11.2024 № 2/ПРУ на суму 87 655 179,60 грн з урахуванням ПДВ, додаткові угоди №1 від 12.11.2024, №2 від 20.11.2024, відповіді замовника на запити Управління.
Період усунення порушень:
16.12.2024 20:12 - 20.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2024 20:12
Запити/Пояснення
Номер:
abea0f3029244753acb4e09c2ceda0d4
Назва:
питання для пояснень
Дата опублікування:
25.11.2024 11:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-26-012474-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Прошу надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2024-09-26-012474-a?
3. Згідно пункту 5.1 Розділу 5 укладеного договору № 2-ПРУ від 01.11.2024 – Строк виконання робіт до 31.12.2024. Період виконання робіт з 01.11.2024 по 31.12.2024. Згідно календарного графіку виконання робіт, що є Додатком №2 до договору № 2-ПРУ від 01.11.2024 зазначені строки виконання робіт у 4-му кварталі 2024 року. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажене ним в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у файлі під назвою «Платіжна інструкція.pdf» станом на 01.11.2024
Прошу зазначити, чи планується замовником вподальшоу подовження строків виконання робіт за предметом закупівлі у 2025 році, якщо, так, прошу пояснити з яких підстав?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом із тим повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c813971c1c474b64afaaef4982f26444
Назва:
Пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №107 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Барабашова, 38-Б (45210000-2 – будівництво будівель) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-26-012474-a)
Дата опублікування:
28.11.2024 14:11
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №107 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Барабашова, 38-Б (45210000-2 – будівництво будівель) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-26-012474-a)
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Керуючись діючими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, очікувана вартість закупівлі робіт, які є предметом закупівлі, а саме: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №107 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Барабашова, 38-Б (45210000-2 – будівництво будівель), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №107 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Барабашова, 38-Б (45210000-2 – будівництво будівель) визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Експертною організацією проведено експертизу проектної документації за робочим проектом: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №107 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Барабашова, 38-Б (45210000-2 – будівництво будівель), за результатами якої отримано експертний звіт (Позитивний) від 08 травня 2024 № 21-0124/01-24, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (сканована копія експертного звіту додається), ознайомитися можна за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3363359671564895730/optype=6
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №107 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Барабашова, 38-Б (45210000-2 – будівництво будівель) визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації), та його очікуваної вартості, ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-72390.html
Щодо третього питання запиту повідомляємо про таке:
Продовження строків виконання робіт за предметом закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №107 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Барабашова, 38-Б (45210000-2 – будівництво будівель) у 2025 році не виключається, у разі настання об’єктивних обставин, що є підставами для такого продовження.
Номер:
846fdd80b699406682eca9306e7e4666
Назва:
питання для пояснень
Дата опублікування:
11.12.2024 13:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-26-012474-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та/або документів):
Прошу завантажити в електронну систему закупівель: договірну ціну за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови, пояснювальну записку; локальні кошториси які складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу із зазначенням вартості матеріалів, устаткування та ін., документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови; розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат, інші підтверджувальні розрахунки витрат, включених до складу договірної ціни відповідно до Настанови.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом із тим повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
131fe8e1dfe74f069544e98003f4b186
Назва:
Пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №107 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Барабашова, 38-Б (45210000-2 – будівництво будівель) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-26-012474-a)
Дата опублікування:
16.12.2024 16:32
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №107 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Барабашова, 38-Б (45210000-2 – будівництво будівель) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-26-012474-a)
Відповідаючи на отриманий запит стосовно надання письмових пояснень з питань у межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015:452100002 – Будівництво будівель (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівлі Prozorro за номером UA-2024-09-26-012474-a), який у свою чергу не містить самих питань для надання пояснень, зазначаємо, що під час проведення закупівель, в тому числі під час складання тендерної документації, укладення договору, Замовником здійснюються заходи направлені на недопущення будь-яких порушень чинного законодавства (зокрема, діючого на момент оголошення закупівлі).
Керуючись наведеним, Замовник підтверджує виконання вимог чинного законодавства на всіх етапах проведення закупівлі за номером UA-2024-09-26-012474-а.