• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту(протирадіаційного укриття) за адресою : Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна.37

Завершена

32 382 992.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161 914.96 UAH
Номер: c061d6326f564f8fbd91ac3b4a6efa6a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-12-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 12.11.2024 15:02 - 04.12.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.11.2024 № 308 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 22 UA-2024-09-26-008325-a 26.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.v.porfilenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 05 жовтня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ7» (далі – ТОВ «СМУ7»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ» (далі – ТОВ «СПЕЦ-КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ») та товариства з обмеженою відповідальністю «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – ТОВ «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол (протокольне рішення уповноваженої особи) від 18 жовтня 2024 року № 18/10, протокол (протокольне рішення уповноваженої особи) від 18 жовтня 2024 року № 18/10-1, протокол (протокольне рішення уповноваженої особи) від 24 жовтня 2024 року № 24/10, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24 жовтня 2024 року, договір від 31 жовтня 2024 року № 375/24 на суму 32 196 518,28 грн (далі – Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 19 листопада 2024 року та 25 листопада 2024 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту десятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до пункту 15 Договору, додатками до Договору є: Додаток 1. План фінансування робіт; Додаток 2. Календарний графік виконання робіт; Додаток 3. Договірна ціна. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником не оприлюднено Додаток № 1 «План фінансування робіт» та Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 21 листопада 2024 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та пояснення щодо підстав не оприлюднення Додатку № 1 «План фінансування робіт» та Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору. Замовник у відповіді на запит Держаудитслужби 25 листопада 2024 року зазначив, що «При скануванні Договору № 375/24 від 31.10.2024 року на пристрої brother із функцією автоматичної подачі аркушів, пристроєм було пропущено аркуші із Додатком №1 та Додатком № 2 до договору, загальний обсяг аркушів сканованого файлу – 154 арк.» Отже, Замовником не оприлюднено Додаток № 1 «План фінансування робіт» та Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору, чим не дотримано вимогу пункту 10 частини першої статті 10 Закону. У ході проведення моніторингу Замовник опублікував Додаток № 1 «План фінансування робіт» та Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору.
Період усунення порушень: 29.11.2024 16:42 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2024 16:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі: "Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна, 37" (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі), ідентифікатор UA-2024-09-26-008325-a, органом державного фінансового контролю встановлено зобов’язання для Замовника: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ НЕРУБАЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє про виконання заходів, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, а саме: притягнення до відповідальності уповноваженої особи замовника – начальника відділу централізованого господарського забезпечення Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області Гордієнко Ірини Леонідівни, та позбавлення премії 20 % від посадового окладу. Додаємо копію Клопотання начальника Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області Гапоненко Л.Ф. від 06 грудня 2024 року про притягнення до відповідальності уповноваженої особи замовника – начальника відділу централізованого господарського забезпечення Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області Гордієнко І.Л. З урахуванням внутрішньої структури виконавчих органів Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області розпорядження щодо кадрових питань приймаються сільським головою, тому відповідне розпорядження сільського голови буде додатково оприлюднено.
Дата публікації звіту: 06.12.2024 13:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 10.12.2024 16:39

Запити/Пояснення