-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту(протирадіаційного укриття) за адресою : Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна.37
Завершена
32 382 992.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161 914.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 161 914.96 UAH
Номер:
c061d6326f564f8fbd91ac3b4a6efa6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 15:02 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2024-09-26-008325-a 26.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 05 жовтня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СМУ7» (далі – ТОВ «СМУ7»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ» (далі – ТОВ «СПЕЦ-КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ») та товариства з обмеженою відповідальністю «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – ТОВ «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол (протокольне рішення уповноваженої особи) від 18 жовтня 2024 року № 18/10, протокол (протокольне рішення уповноваженої особи) від 18 жовтня 2024 року № 18/10-1, протокол (протокольне рішення уповноваженої особи) від 24 жовтня 2024 року № 24/10, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24 жовтня 2024 року, договір від 31 жовтня 2024 року № 375/24 на суму 32 196 518,28 грн (далі – Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 19 листопада 2024 року та 25 листопада 2024 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту десятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 15 Договору, додатками до Договору є: Додаток 1. План фінансування робіт; Додаток 2. Календарний графік виконання робіт; Додаток 3. Договірна ціна.
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником не оприлюднено Додаток № 1 «План фінансування робіт» та Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 21 листопада 2024 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та пояснення щодо підстав не оприлюднення Додатку № 1 «План фінансування робіт» та Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору.
Замовник у відповіді на запит Держаудитслужби 25 листопада 2024 року зазначив, що «При скануванні Договору № 375/24 від 31.10.2024 року на пристрої brother із функцією автоматичної подачі аркушів, пристроєм було пропущено аркуші із Додатком №1 та Додатком № 2 до договору, загальний обсяг аркушів сканованого файлу – 154 арк.»
Отже, Замовником не оприлюднено Додаток № 1 «План фінансування робіт» та Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору, чим не дотримано вимогу пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
У ході проведення моніторингу Замовник опублікував Додаток № 1 «План фінансування робіт» та Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору.
Період усунення порушень:
29.11.2024 16:42 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 16:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі: "Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна, 37" (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі), ідентифікатор UA-2024-09-26-008325-a, органом державного фінансового контролю встановлено зобов’язання для Замовника: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ НЕРУБАЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє про виконання заходів, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, а саме: притягнення до відповідальності уповноваженої особи замовника – начальника відділу централізованого господарського забезпечення Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області Гордієнко Ірини Леонідівни, та позбавлення премії 20 % від посадового окладу.
Додаємо копію Клопотання начальника Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області Гапоненко Л.Ф. від 06 грудня 2024 року про притягнення до відповідальності уповноваженої особи замовника – начальника відділу централізованого господарського забезпечення Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області Гордієнко І.Л.
З урахуванням внутрішньої структури виконавчих органів Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області розпорядження щодо кадрових питань приймаються сільським головою, тому відповідне розпорядження сільського голови буде додатково оприлюднено.
Дата публікації звіту:
06.12.2024 13:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
10.12.2024 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
4949e6d482fe4e4ba5f34648ada02189
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2024 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою : Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна.37 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-008325-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
598974a81e42458f85264ce5868e5d78
Назва:
Пояснення Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області на запит Південного офісу Держаудитслужби при проведенні моніторингу за процедурою UA-2024-09-26-008325-a
Дата опублікування:
19.11.2024 15:19
Опис:
Розглянувши запит на пояснення від 14.11.2024 року, надаємо наступну інформацію.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону.
З урахуванням наведених вище положень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником заплановано процедуру закупівлі робіт за предметом: "Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту(протирадіаційного укриття) за адресою : Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна, 37" (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі) та оголошено процедуру закупівлі – відриті торги (з особливостями) за ідентифікатором в електронній системі закупівель UA-2024-09-26-008325-a.
При плануванні та проведені закупівлі, Замовником забезпечено дотримання принципів публічних закупівель, зокрема, принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Інформація щодо визначення розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості робіт за предметом закупівлі.
Рішенням сесії Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області від 30 серпня 2024 року № 689-VIII «Про внесення змін та доповнень до рішення сесії сільської ради від 21.12.2023 року №550-VІІІ «Про бюджет Нерубайської сільської територіальної громади на 2024 рік»» передбачено кошторисні призначення на здійснення робіт Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту(протирадіаційного укриття) за адресою : Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна.37 (Витяг з пояснювальної записки додається).
Таким чином, розмір бюджетного призначення становить 33 000 000,00 грн., КЕКВ 3142.
Визначення очікуваної вартості робіт з реконструкції за предметом закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затв. наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика).
Так, пунктом 4 Методики визначено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
За завданням Замовника, відповідно до Договору № 65-03-24 ПКД від 04.04.2024, проектувальником ФОП Євченко Тамара Тамазівна розроблено проектно-кошторисну документацію за об’єктом: "Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка,вул. Центральна, 37".
Щодо вказаної проектно-кошторисної документації отримано Позитивний Експертний Звіт, виданий 23 липня 2024 року, № ЕК-5661/06-24. Згідно вказаного звіту, кошторисна вартість будівництва становить: 34 043 675,00 грн.
Інформація щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик робіт за предметом закупівлі.
Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Управління), відповідно до покладених на нього завдань згідно Положення про Управління, затвердженого в новій редакції Рішенням Нерубайської сільської ради від 14 лютого 2023 року №358-VIII, реалізує пріоритети державної політики та повноваження органів місцевого самоврядування у сферах освіти, культури, молоді та спорту; створює рівні та доступні умови для здобуття громадянами дошкільної, повної загальної середньої та позашкільної освіти, забезпечує соціальний захист учасників навчально-виховного процесу, надає населенню якісні послуги в сфері освіти, культури, фізичної культури і спорту.
З урахуванням відсутності в будівлі Великобалківської гімназії найпростішого укриття або іншої захисної споруди, в Замовника відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, включення об’єктів до складу та виключення таких об’єктів з фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затв. Постановою КМУ №138 від 10.03.2017 (із змінами і доповненнями), та інших супутніх нормативно-правових актів в галузі цивільного захисту, існує потреба в будівництві (реконструкції існуючої будівлі) для облаштування споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття).
Технічні, якісні та кількісні характеристики робіт за предметом закупівлі визначено згідно проектно-кошторисної документації за об’єктом: "Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна, 37", яка розроблена проектувальником ФОП Євченко Т.М. (номер в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва PD01:7742-5047-9399-8395).
Замовник в прикріплених файлах додає узагальнену інформацію про проектну документацію, яка розміщена в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва. Водночас, проектна документація за даним об’єктом будівництва має великий обсяг, у зв’язку із чим Замовник не має технічної можливості завантажити повну скановану версію проектної документації до електронної системи закупівель.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Нерубайської сільської ради (режим доступу: https://nerubayska-gromada.gov.ua/), в розділі «УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ» - «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (режим доступу: https://nerubayska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zaku-13-02-10-23-11-2023/), а саме за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/04377753/91ace84a2a1fa333819228fe414bdeeb.pdf (роздруківки з сайту додаються).
Номер:
83c0303f84424271a958e096980ec2af
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2024 16:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою : Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна.37 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-008325-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо підстав не оприлюднення додатку № 1 «План фінансування робіт» та додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору від 31 жовтня 2024 року № 375/24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8db2332176cf409493e9c48c7773492d
Назва:
Надання пояснень на запит Південного офісу Держаудитслужби при проведенні моніторингу за процедурою UA-2024-09-26-008325-a.
Дата опублікування:
25.11.2024 15:13
Опис:
За результатами опрацювання запиту Держаудитслужби про надання пояснень від 21.11.2024 року при проведенні моніторингу закупівлі UA-2024-09-26-008325-a, уповноваженою особою встановлено, що при завантаженні до електронної системи закупівель через майданчик «Zakupivli.pro» Договору №375/24 від 31.10.2024 року, укладеного із переможцем процедури закупівлі: "Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна, 37" (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі) ТОВ «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ», допущено технічну помилку, а саме: - при скануванні Договору № 375/24 від 31.10.2024 року на пристрої brother із функцією автоматичної подачі аркушів, пристроєм було пропущено аркуші із Додатком №1 та Додатком № 2 до договору, загальний обсяг аркушів сканованого файлу – 154 арк.
Згідно п. 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Згідно п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю: 10) договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
З метою усунення допущеної технічної помилки, Додаток № 1 (План фінансування робіт) та Додаток № 2 (Календарний графік виконання робіт) до Договору № 375/24 від 31.10.2024 року завантажено до електронної системи закупівель 25.11.2024 року.
Водночас, враховуючи, що майданчик «Zakupivli.pro» не має функціоналу для завантаження додаткових файлів у блок інформації щодо укладеного та оприлюдненого договору, тому оприлюднення Додатку № 1 (План фінансування робіт) та Додатку № 2 (Календарний графік виконання робіт) до Договору № 375/24 від 31.10.2024 року здійснено через функціонал оприлюднення додаткової угоди до договору.
Додатки:
1. Протокол уповноваженої особи Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області від 25.11.2024 № 25/11 Гордієно І.Л.
2. Сканована копія Додатку № 1 (План фінансування робіт) до Договору № 375/24 від 31.10.2024 року.
3. Сканована копія Додатку № 2 (Календарний графік виконання робіт) до Договору № 375/24 від 31.10.2024 року.
Номер:
aec216b6118f46b0ac299a0652d00566
Назва:
Роз’яснення щодо заходів, які саме має виконати Замовник з метою недопущення встановленого порушення
Дата опублікування:
02.12.2024 10:22
Опис:
За результатами проведення моніторингу закупівлі: "Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна, 37" (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі), UA-2024-09-26-008325-a, органом державного фінансового контролю виявлено порушення та зобов’язано Замовника здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Згідно ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
З урахуванням викладеного, просимо надати роз’яснення щодо заходів, які саме має виконати Замовник з метою недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення. Чи буде належним підтвердження виконання вимог органу державного фінансового контролю оприлюднення Замовником наказу про притягнення до дисциплінарної відповідальності (винесення догани) уповноваженої особи, яка здійснювала оприлюднення укладеного за результатами процедури закупівлі договору підряду?
Номер:
e6df069aa259490f92fed9599c2d9bb8
Назва:
Про надання роз’яснень щодо висновку
Дата опублікування:
04.12.2024 12:53
Опис:
Державна аудиторська служба України розглянула ваше звернення за роз’ясненням щодо зобов’язань, зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2024-09-26-008325-a (далі – Висновок), та повідомляє.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено порушення Замовником оприлюднення інформації про закупівлю вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та зобов’язано Замовника здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення.
Зауважуємо, що Закон є спеціальним законом, яким Держаудитслужба керується при здійсненні моніторингу публічних закупівель.
Частиною сьомою статті 8 Закону передбачено, що у висновку обов’язкового зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або 4 унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;
5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.10.2020 за № 958/35241 (далі – Наказ № 552) затверджено форму такого висновку, який складається із вступної частини, в якій зазначається інформація про закупівлі, предмет закупівлі, інформація про оприлюднення та застосовану процедуру закупівлі, підстави здійснення моніторингу та дата початку моніторингу, та констатуючої частини, де зазначається дата закінчення моніторингу та інформація про результати моніторингу, висновок про наявність чи відсутність порушення та зобов’язання щодо його усунення у разі виявлення.
Наголошуємо, що відповідно до частини восьмої статті 8 Закону замовник протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Отже, відповідно до положень частини сьомої статті 8 Закону та положень Наказу № 552 Держаудитслужба склала Висновок з описом тієї інформації, яку вимагають зазначені норми законодавства.
Керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та виконання вимог статті 8 Закону Держаудитслужбою з урахуванням характеру виявленого порушення та можливих шляхів його усунення, запропоновано один із можливих шляхів самостійного усунення порушень - здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення.
Зазначений варіант усунення порушення направлений на покращення якості оприлюднення інформації про закупівлю та недопущення в подальшому встановлених порушень, що може призвести до оскарження умов закупівлі учасниками/відміни закупівлі/збільшення часу на проведення закупівлі.