-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція систем інженерного захисту території в районі КЗО «ССЗШ № 22» ДМР по вул. Нахімова, 57 у м. Дніпрі»
Завершена
20 040 800.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 204.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 100 204.00 UAH
Номер:
5285dbad991445aabfa1e26a8a7703fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-22-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
22.11.2024 15:52 - 14.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.11.2024 57-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 22.11.2024
№ 57-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2024-09-26-007145-a 26.09.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, надання виду та умов забезпечення пропозицій учасників згідно вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання виду та умов забезпечення пропозицій учасників згідно вимог Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) ДЕПАРТАМЕНТУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи № 26/09/24-1 від 26.09.2024 із змінами від 04.10.2024, реєстр пропозицій, тендерна пропозиція учасника: Приватного підприємства «ПП Нова» (далі – ПП «Нова»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.10.2024 № №15/10/2024-1 про визнання переможцем ПП «Нова» , повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 15.10.2024, договір від 22.10.2024 № 22/10-1 на суму 19 999 154,40грн з урахуванням ПДВ, відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 28.11.2024.
Період усунення порушень:
04.12.2024 16:36 - 10.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2024 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
44fd52d203c4403f86406fc2c1249198
Назва:
питання для пояснень
Дата опублікування:
25.11.2024 13:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-26-007145-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Прошу надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2024-09-26-007145-a?
3. У пункті 4.2. Додатку №1 тендерної документації замовника зазначено на наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Інформаційна довідка, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій..
На виконання зазначених вимог учасник ПП «Нова» у складі своєї тендерної пропозиції у файлі під назвою «25-27 довідки.pdf» надано Інформаційну Довідку від 07.10.2024 №272, в якій зазначено про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, будівельних машин та механізмів, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі.
Поряд з цим, умовами Додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: - договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва.
На виконання вимог Додатку № 3, учасник ПП «Нова» у складі своєї тендерної пропозиції у файлі під назвою Розрахунок.pdf.asice.zip наведено Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01/СКД , в якій зазначено відповідний перелік будівельних машин та механізмів, які буде залучено учасником для виконання робіт із розрахунком поточної ціни за одиницю, грн, кожного найменування, а саме:
Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,65 м3 ( Atlas 160LC)
Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.] на г/х ДТ-75
Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т (КАТО CR-100)
Насоси для водозниження та водовідливу, потужність 2,8 кВт
Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т ( КАТО CR-100)
Плавучі площадки збірно-розбірні, вантажопідйомність 29 т
Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 5 м3/хв
Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій
Викорчовувачі-збирачі з трактором потужністю 79 кВт [108 к.с.]на г/х ДТ-75
Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,4 м3 Mecalac 12MXT
Електростанції пересувні, потужність 12 кВт (Бензогенератор FORTE FG 6500Е
Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв
Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 630 мм, потужність 10,2 кВт (працює від пересувної електростанції).
Також, учасником ПП «Нова» у складі своєї тендерної пропозиції надано Інформаційну Довдку від 07.10.2024№274, в якій зазначено про не залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів).
Враховуючи викладене, прошу надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель підтверджуючих документів, що підтверджують приналежність будівельних машин та механізмів до учасника ПП «Нова» (право власності або користування на вище перелічене обладнання, машин та механізми, включені для виконання робіт та, які будуть підтверджувати можливість учасником виконання робіт за предметом закупівлі?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом із тим повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bcee8d56ac164aca9c24fc3302569e7e
Назва:
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція систем інженерного захисту території в районі КЗО «ССЗШ № 22» ДМР по вул. Нахімова, 57 у м. Дніпрі», за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — «Реконструкція» (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-007145-a), (ID моніторингу: UA-M-2024-11-22-000028). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення та документи, стосовно питань, зазначених у запиті.
Дата опублікування:
28.11.2024 17:36
Опис:
1. Обґрунтування: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «Реконструкція систем інженерного захисту території в районі КЗО «ССЗШ № 22» ДМР по вул. Нахімова, 57 у м. Дніпрі», за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — «Реконструкція». Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Технічній специфікації (Додаток 3 до тендерної документації), розробленої на підставі проєктно-кошторисної документації автором якої є ФОП Зюзін В.М., яка отримала позитивний експертний звіт ДП «ЖИЛКОМ» від 18 вересня 2024 року № 163-Е-24/А. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі «Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: Глава 1-9: 14 871 295,00 грн., Прибуток: 709 136,00 грн., Адміністративні: 178 387,00 грн., Ризики: 446 139,00 грн., Інфляція: 495 710,00 грн., Всього: 16 700 667,00 грн., ПДВ: 3 340 133,40 грн., Всього з ПДВ: 20 040 800,40 грн.
Обґрунтування бюджетного призначення: рішення міської ради від 21.08.2024 № 2/54 «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік»
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке.
Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування.
Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro.
Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн.
(декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta).
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг).
Сплата за Домене ім’я понад 1000,00 грн./рік
Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік
Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
3. Відповідно пункту 28 Особливостей Замовником, встановлюється один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовником у пункті Додатку №1 тендерної документації встановлено наступні кваліфікаційні критерії до учасників серед яких пунктом 4.2. є Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням способу підтвердження (Інформаційна довідка, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). На виконання зазначеної вимоги учасник ПП «Нова» у складі своєї тендерної пропозиції у файлі під назвою «25-27 довідки.pdf» надано Інформаційну Довідку від 07.10.2024 №272, в якій зазначено про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Виходячи з вище зазначеного учасник ПП «Нова» виконав вимогу тендерної документації в повному обсязі.
Відповідно вимог додатку 3 до тендерної документації учасником ПП «Нова» надано в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- календарний графік виконання робіт;
- договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва.
Чим в повній мірі виконав вимогу тендерної документації.
Також, слід зазначити, що учасником ПП «Нова» у складі своєї тендерної пропозиції надано Інформаційну Довідку від 07.10.2024 № 274 (файл - 55-68 довідки.pdf), в якій зазначено інформацію про те що учасник ПП «Нова» НЕ МАЄ НАМІРУ залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШ ЯК 20 ВІДСОТКІВ вартості договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене та з урахуванням виправлених невідповідностей в інформації та/або документах, які надавались учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, пропозиція учасника ПП «Нова» повністю відповідає вимогам встановленим у тендерній документації.
Щодо надання інформації документів, що підтверджують приналежність будівельних машин та механізмів до учасника ПП «Нова» (право власності або користування) на перелічене в запиті обладнання, машини та механізми, включені для виконання робіт шляхом завантаження через електронну систему закупівель повідомляємо наступне.
У відповідь на Ваш запит щодо підтвердження приналежності будівельних машин та механізмів до учасника ПП «Нова», повідомляємо наступне.
Департаментом було направлено запит до ПП «Нова» з проханням надати додаткові документи, що підтверджують право власності або користування будівельними машинами та механізмами, зазначеними у тендерній пропозиції.
У разі отримання позитивної відповіді від ПП «Нова», ми негайно проінформуємо Державну аудиторську службу та надамо відповідні підтверджуючі документи.