• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія

Завершена

3 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 750.00 UAH
Номер: 248f9c32751d49ba8ff733ae2e4b0232
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-29-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 29.01.2025 16:04 - 20.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.01.2025 № 4-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.01.2025 № 4-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2024-09-26-005727-a 26.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, виконання рішення Органу оскарження, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані,оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-09-26-006390-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами з додатками до неї, запитання до процедури та відповіді замовника, вимогу про усунення невідповідностей, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ" та відхилену пропозицію учасника ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, скаргу UA-2024-09-26-005727-a.c2 ТОВ «НІК ЕНЕРГО СТАНДАРТ» на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині неправомірно прийнятого рішення про визначення переможцем торгів Учасника ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ" (дата подання скарги: 14 жовтня 2024 року), рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17382-р/пк-пз від 24.10.2024 (опубліковане 29.10.2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою №57Ч-24ВТ-3 від 09.10.2024, №57Ч-24ВТ-4 від 09.10.2024 та №57Ч-24ВТ-5 від 04.11.2024, повідомлення про намір укласти договір, договір про постачання електричної енергії споживачу від 11.11.2024 №311024-03 з додатками до нього, додаткові угоди №1 від 18.12.2024, №2 від 24.12.2024, №2(3) від 10.01.2025 та №4 від 27.01.2025, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 04.02.2025. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17382-р/пк-пз від 24.10.2024 зобов'язано Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана скасувати рішення про визначення ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ" переможцем процедури закупівлі — "Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000- 5 Електрична енергія", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-26-005727-a. На виконання даного рішення Замовником скасовано рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ» - протокол від 09.10.2024 року №57Ч-24ВТ-4 (дата виконання рішення замовником: 30 жовтня 2024 року).
Період усунення порушень: 18.02.2025 16:50 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2025 16:50

Запити/Пояснення