-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
Завершена
3 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 750.00 UAH
Номер:
248f9c32751d49ba8ff733ae2e4b0232
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-29-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2025 00:00
Період моніторингу:
29.01.2025 16:04 - 20.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2025 № 4-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.01.2025 № 4-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-09-26-005727-a 26.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, виконання рішення Органу оскарження, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані,оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-09-26-006390-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами з додатками до неї, запитання до процедури та відповіді замовника, вимогу про усунення невідповідностей, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ" та відхилену пропозицію учасника ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, скаргу UA-2024-09-26-005727-a.c2 ТОВ «НІК ЕНЕРГО СТАНДАРТ» на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині неправомірно прийнятого рішення про визначення переможцем торгів Учасника ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ" (дата подання скарги: 14 жовтня 2024 року), рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17382-р/пк-пз від 24.10.2024 (опубліковане 29.10.2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою №57Ч-24ВТ-3 від 09.10.2024, №57Ч-24ВТ-4 від 09.10.2024 та №57Ч-24ВТ-5 від 04.11.2024, повідомлення про намір укласти договір, договір про постачання електричної енергії споживачу від 11.11.2024 №311024-03 з додатками до нього, додаткові угоди №1 від 18.12.2024, №2 від 24.12.2024, №2(3) від 10.01.2025 та №4 від 27.01.2025, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 04.02.2025.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17382-р/пк-пз від 24.10.2024 зобов'язано Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана скасувати рішення про визначення ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ" переможцем процедури закупівлі — "Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000- 5 Електрична енергія", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-26-005727-a. На виконання даного рішення Замовником скасовано рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ» - протокол від 09.10.2024 року №57Ч-24ВТ-4 (дата виконання рішення замовником: 30 жовтня 2024 року).
Період усунення порушень:
18.02.2025 16:50 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2025 16:50
Запити/Пояснення
Номер:
a08b3ead2cfb4b8093c19ca4f539c169
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.01.2025 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-005727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b7a8394f9c4c43d79cc58cbf5f25465e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.01.2025 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-005727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
078829c5dc1443d5b0e03f0361ae5d67
Назва:
Лист -пояснення від 03.03.2025 вих.№ 01/13-107
Дата опублікування:
04.02.2025 14:12
Опис:
Лист – пояснення від 03.02.2025 року№01/13-107
(інформація та документи).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 0931000-5 Електрична енергія « ( ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-26-005727-a) у відповідь на запит від 30.01.2025 ДАСУ м.Рівне , Наказ 29.01.2025 №4-а «Запит замовнику на пояснення» - Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана ( код ЄДРПОУ 02070884) (далі також – Університет, Замовник) надає наступну інформацію .
Щодо планування закупівлі , річного плану, рішення про проведення закупівлі: Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей. {Абзац перший пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024. Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Для планування та прийняття подальшого рішення про необхідність проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг відповідальними підрозділами Університету подаються письмові заявки ( Потреба в закупівлі товарів, робіт чи послуг). Підрозділом –ініціатором закупівлі електричної енергії, а саме – відділом головного енергетика служби головного інженера Університету, була подана заявка на закупівлю 350 000 кВт/ годин електроенергії на період листопад-грудень 2024 року .До заявки додано таблицю споживання електричної енергії за бюджетний період 2023 року , як аналізу споживання 2023 року і розрахунок очікуваного споживання на такий же період 2024 року ( додається). Інформація, відображена в цих документах, використана для обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі. Вказані характеристики відповідно до рішення уповноваженої особи у сфері публічних закупівель Замовника (скан-копія Протоколу від 25.09.2024 № 57 Ч-24ВТ (додається) були оприлюднені в тендерній документації (п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» ».(ОБГРУНТУВАННЯ- додається)
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення для закупівлі товару «Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 0931000-5 Електрична енергія» UA-2024-09-26-005727-a: враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення за кодом КЕКВ 2273 визначався виходячи із діючого, затвердженого кошторису Університету на 2024 рік ( скан-копія кошторису додається).
Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі: на виконання постанови КМУ№ 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами):
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) електроенергії протягом календарного року ( бюджетний період) 2023 року. Обсяг споживання скореговано відповідно до реальних умов ,а саме: Замовник надає освітні послуги в царині вищої освіти . Враховуючи військовий стан , графік навчання побудовано на основі онлайн і оф лайн занять . Період постачання закупленого товару листопад-грудень 2024 року, студенти навчаються оф лайн, відповідно, споживання електроенергії зростає.
Замовником проведено аналіз цінового індексу електроенергії на РДН станом на час проведення процедури, здійснено розрахунки очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275.
Для розрахунку очікуваної вартості проводився також аналіз цін постачальників електричної енергії на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До розрахункової ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, закупленої Постачальником на оптовому ринку електричної енергії ( внутрішньодобовому або ринку електричної енергії на добу наперед), послуги з передачі електричної енергії, маржа постачальника, всі визначені законодавством податки і збори. Крім того, до визначення очікуваної ціни за одиницю товару, використано загальнодоступну інформацію на спеціалізованих торговельних майданчиках( європейських хабах), інформацію в електронній системі закупівель Прозоро, з урахуванням прогнозованого зростання цін в період опалювального сезону і можливості не передбачуваних випадки обстрілів і пошкоджень об’єктів системи енергопостачання російськими агресорами. Бралася до уваги інформація сайту «Українська енергетична біржа » (посилання: https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/natural-gas/medium-and-long-term-market/), де відображено середньозважені прогнозовані ціни на електроенергію декілька місяців наперед.
26.09.2024 Університет розпочав процедуру відкритих торгів з особливостями UA-2024-09-26-005727-a «Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 0931000-5 Електрична енергія» ( далі – Закупівля). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій :07 жовтня 2024 року до 00:00год. , звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2024 00:00,оскарження умов закупівлі : до 04 жовтня 2024 00:00 год.
07 жовтня 2024 року у закупівлі UA-2024-09-26-005727-а відбувся електронний аукціон. Для участі в процедурі закупівлі було подано документи 10-ма учасниками. Шість із десяти початкових цін учасників в процесі проходження аукціону були змінені в бік зменшення , учасники активно торгувалися і знижували ціну. Перебіг торгів можна переглянути на сайті Прозоро.
Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною визнано тендерну пропозицію , яка має ціну 2 406 250,00 грн. з ПДВ, учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» ,код ЄДРПОУ 41835359. Розглянувши детально подані ТОВ ««ЕНЕРА ВІННИЦЯ» документи в закупівлі UA-2024-09-26-005727-а,встановлено, що
Учасник процедури закупівлі ТОВ ««ЕНЕРА ВІННИЦЯ» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону
Пунктом 42 Особливостей визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. В поданій тендерній пропозиції ТОВ ««ЕНЕРА ВІННИЦЯ» виявлено наступні порушення: 1.Додаток 4 «Форма тендерної пропозиції» до Тендерної документації по закупівлі № UA-2024-09-26-005727-а «09310000-5: Електрична енергія (Електрична енергія)» містить невідповідність вказаної Загальної вартості тендерної пропозиції 2 406 250,00 грн. з ПДВ до ціни за одиницю товару 8,25 грн. з ПДВ та кількість замовленого товару 350 000 кВт/год, а саме: 2406250,00 грн. з ПДВ : 8,25 грн. з ПДВ =291 666,66666 кВт ./год. 2. В розрахунку ціни електричної енергії за тарифом для непобутових споживачів з урахуванням тарифу на передачу електричної енергії «Цінова пропозиція» вказано: Загальна вартість товару без ПДВ - сума 2406250,00 грн. , крім того ПДВ- 481 250,00 грн., разом – 2 887 500,00 грн. Враховуючи викладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі. Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Тендерна пропозиція учасника ТОВ ««ЕНЕРА ВІННИЦЯ» відхилена ( протокол №57Ч-24ВТ-3 від 09.10.2024р.)
Наступною, як найбільш економічно вигідну, яка має ціну 2 611 799,40 грн. з ПДВ, розглянуто тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ», код ЄДРПОУ 41328777. Рішенням уповноваженої особи Тендерну пропозицію учасника: ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ», яка має ціну 2 611 799,40 грн. з ПДВ , визнано найбільш економічно вигідною. Протоколом від 09.10.2024 року №57Ч-24ВТ-4 ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ», код ЄДРПОУ 41328777 визначено переможцем закупівлі UA-2024-09-26-005727-а (відкриті торги з особливостями) та повідомлено про намір укласти договір про закупівлю.
Дане рішення оскаржено учасником процедури закупівлі ТОВ «НІК ЕНЕРГО СТАНДАРТ»( далі – скаржник) до Антимонопольного комітету України ( скарга від 14.10.2024 р. № UA-2024-09-26-005727-а.с2).
Рішенням №17382 –р/пк-пз від 24.10.2024 року комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Постановила зобов’язати Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана (код ЄДРПОУ: 02070884) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ» ( код ЄДРПОУ: 41328777) переможцем процедури закупівлі-«09310000-5 Електрична енергія ( Електрична енергія) » (закупівля UA-2024-09-26-005727-а). Відповідно до вимог Закону, Особливостей здійснення публічних закупівель, Університетом виконано Рішення №17382–р/пк-пз від 24.10.2024 року Антимонопольного комітету України про скасування рішення Замовника про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ: 41328777) переможцем процедури закупівлі- «09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)» (закупівля UA-2024-09-26-005727-а) та скасування Протоколу від 09.10.2024 року №57Ч-24ВТ-4 про визначення переможцем ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ», (код ЄДРПОУ: 41328777) .
В електронній системі закупівель в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, з урахуванням п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель, повідомлення про скасування рішення визначення переможцем процедури закупівлі UA-2024-09-26-005727-а ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ:41328777) та скасування Протоколу від 09.10.2024 року № 57Ч-24ВТ-4, опубліковано протягом одного календарного дня з дати прийняття рішення.
Після розблокування органом оскарження Закупівлі UA-2024-09-26-005727-а , відбулося повторне оцінювання тендерних пропозицій , поданих учасниками процедури. Вибрана електронною системою закупівель тендерна пропозиція учасника ТОВ ««ЕНЕРА ВІННИЦЯ» відхилена ( протокол №57Ч-24ВТ-3 від 09.10.2024р.)
Наступною, як найбільш економічно вигідну, яка має ціну 2 611 799,40 грн. з ПДВ, розглянуто тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ», код ЄДРПОУ 41328777.
Розглянувши подані документи 30.10.2024 року в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою до ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ» про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції Учасника:
« Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
Дата публікації: 30-10-24, 19:35:23
1. П.1.2 Таблиці 1 "Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі"Додатку 1 до тендерної документації : Учасник має надати копії документів, що підтверджують виконання договорів (копії видаткових накладних, актів приймання- передавання) , вказаних у Довідці про виконання аналогічного(них) договору(рів) від 03.10. 2024 року , а саме: договір№2411-2 від 23.11.2023р., договір №2411-3-247 від 01.12.2023р.,договір №196 від 01.11.2023р. 2.Додаток 3 до тендерної документації"Проєкт договору": Учасник має надати заповнений, підписаний та завірений печаткою (в разі її використання учасником) проєкт договору. 3.Додаток 4 до тендерної документації "Форма тендерної документації": Учасник має надати лист-гарантію, що у вартості тендерної пропозиції врахований тариф на послуги передачі електричної енергії НЕК Укренерго у розмірі 0,52857 грн. /кВт год без ПДВ
Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 31-10-24, 19:35:23»
Впродовж 24 годин Учасником надані документи для усунення виявлених невідповідностей:
1).п.1.2. Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії: Учасник має надати копії документів, що підтверджують виконання договорів (копії видаткових накладних, актів приймання- передавання), вказаних у Довідці про виконання аналогічного(них) договору(рів) від 03.10. 2024 року, а саме: договір №2411-2 від 23.11.2023р., договір №2411-3-247 від 01.12.2023р., договір №196 від 01.11.2023р.
Учасник надав копії документів, що підтверджують виконання договорів (копії видаткових накладних, актів приймання- передавання, тощо), вказаних у Довідці про виконання аналогічного(них) договору(рів) від 03.10. 2024 року, а саме: договір №2411-2 від 23.11.2023 копія акту від 29.12.2023р., договір №2411-3-247 від 01.12.2023р – копія акту від 21.12.2023р., договір №196 від 01.11.2023р. - копії актів приймання передавання відсутні, але додано документи трансакцій, в яких прописані №№ актів, сума оплати, № договору, призначення платежів, отримувач, відправник.
2).Додаток 3 до тендерної документації «Проєкт договору» по закупівлі № UA-2024-09-26-005727-а «09310000-5: Електрична енергія (Електрична енергія)»:
Учасник має надати заповнений, підписаний та завірений печаткою (в разі її використання учасником) проєкт договору.
Цінові показники, дата підписання та номер договору – не вказуються.
Учасник надав проєкт договору:, заповнений , підписаний та завірений печаткою . Додатково вказані номер договору та цінові показники – формальні (несуттєві) помилки у тендерній пропозиції ,що не впливають на її зміст.
3). Додаток 4 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» по закупівлі № UA-2024-09-26-005727-а «09310000-5: Електрична енергія (Електрична енергія)» :
Учасник має надати лист-гарантію, що у вартості тендерної пропозиції врахований тариф на послуги передачі електричної енергії НЕК Укренерго у розмірі 0,52857 грн. /кВт год без ПДВ.
Учасник надав лист з підтвердженням про врахування у тендерній пропозиції тарифу на послуги передачі електричної енергії НЕК Укренерго у розмірі 0,52857 грн. /кВт год без ПДВ.
Всі документи можна переглянути на сайті закупівель https://gov.e-tender.ua/tender/naftoprodukti-ta-elektroenergiya/UA-2024-09-26-005727-a-elektrychna-enerhiya-za-kodom-dk-021-2015-09310000-5-elektrychna-enerhiya
Розглянувши детально подані ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ» документи в закупівлі UA-2024-09-26-005727-а, встановлено, що Учасник виконав всі вимоги тендерної документації, надав всі підтверджуючі документи, що вимагалися тендерною документацією. Підтверджено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ», код ЄДРПОУ 41328777 технічним вимогам щодо предмету закупівлі, іншим умовам тендерної документації, статті 16 Закону. Допущені Учасником формальні (несуттєві) помилки у тендерній пропозиції не впливають на її зміст.
Тендерну пропозицію учасника: ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ», яка має ціну 2 611 799,40 грн. з ПДВ , визнано найбільш економічно вигідною
Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Отже, учасник – ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ», код ЄДРПОУ 41328777, може бути визначений переможцем Закупівлі UA-2024-09-26-005727-а (відкриті торги з особливостями) та повідомлений про намір укласти договір про закупівлю.
Рішення уповноваженої особи ( протокол №57 Ч-24ВТ-5 від 04.11.2024) : «Відповідно до вимог Закону, Особливостей здійснення публічних закупівель, Положення про уповноважену особу у сфері публічних закупівель Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, затвердженого Вченою радою Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана від 17.11.2022 (протокол № 4) та введеного в дію наказом від 17.11.2022 №489, визначити переможцем процедури закупівлі
UA-2024-09-26-005727-а (відкриті торги з особливостями) ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ІНВЕСТ», код ЄДРПОУ 41328777, та ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю «09310000-5 Електрична енергія ( Електрична енергія) » (закупівля UA-2024-09-26-005727-а) на суму: 2 611 799,40 грн.( два мільйони шістсот одинадцять тисяч сімсот дев’яносто девять гривень 40 коп. ) з ПДВ.»
11.11.2024 укладено договір постачання електричної енергії №311024-03 на суму 2611799.40 грн.з ПДВ.
Щодо виконання договору:
-ДУ №1 від 18.12.2024 (збільшено ціну за одиницю товару за рахунок зменшення обсягів) « 1.На підставі ЦІНОВОЇ ДОВІДКИ №1718 від 17.12.2024 року що видана Чернівецькою торгово-промисловою палатою, сторони дійшли згоди викласти п 4.3 Договору в наступній редакції, збільшивши ціну електричної енергії на 11,17%:
«Ціна за 1 кВт. год складає 8,224969 грн з ПДВ. Вартість Договору складає 2 611 799,40 (Два мільйона шістсот одинадцять тисяч сімсот дев'яносто дев'ять гривень 40 копійок) грн з ПДВ.»
1.На підставі п.1 Додаткової угоди №1, Сторони дійшли згоди викласти п. 1.2 Договору у наступній редакції:
«Кількість електричної енергії на 2024 рік визначено в обсязі: 329 789,56 кіловат-годин»
1. На підставі п.1 Додаткової угоди №1, Сторони дійшли згоди викласти п. 2.5 Договору у наступній редакції:
«Обсяг закупівлі електричної енергії (Товару) складає 329 789,56 кВт/год.»»;
- ДУ №2 від 24.12.2024 «1. У зв’язку з погодженням зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника у 2024 році:
1.1. Зменшити обсяг закупівлі за Договором на суму 573 079,33 грн (п’ятсот сімдесят три тисячі сімдесят девять гривень 07 копій), у т. ч. ПДВ 95 513,22 грн.
1.2. Внести зміни до п. 2.5, п. 4.3 Договору та викласти їх у наступній редакції:
«2.5. Обсяг закупівлі електричної енергії (Товару) становить 260 114 кВт/годин.».
«4.3. Ціна за 1 кВт. Год становить: листопад -7,462284, грудень - 8,22496896 грн з ПДВ. Вартість Договору становить 2 038 720 гривень 07 копійок ( два мільйони тридцять вісім тисяч сімсот двадцять гривень 07 копійок) з ПДВ.
1.3. Внести зміни у Додаток 2 до Договору (Обсяги та умови постачання) та викласти його в новій редакції, що додається.
-ДУ №2 від 24.12.2024 до договору постачання електричної енергії від 11.11.2024 №311024-03, згідно з частиною 6 статті 41 Закону подовжено строк дії договору та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг за Договором для подальшого проведення процедури закупівлі для забезпечення потреби Університету в електричній енергії в першій половині 2025 року.
ДУ №2 внесені зміни до п. 13.1, п. 1.3 Договору :«13.1. Цей Договір укладається на строк, зазначений в комерційній пропозиції, яку обрав Споживач, та набирає чинності з дати його підписання і діє до 28 лютого 2025 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань згідно умов цього Договору.».
«1.3. Строк постачання електричної енергії: листопад 2024 р. до 28.02.2025 року включно (цілодобово).».
ДУ№3 від 10.01.2025 внесені зміни в договір на 2025 рік : збільшення суми до 20%, кількості товару: «Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 11.11.2024р. по 28.02.2025р. становить 309 687 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи.
Обсяги закупівлі електричної енергії можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.»
2. Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за ціною (за 1 кВт*год), що на дату укладення цієї Додаткової угоди становить 8,22496896 грн (з ПДВ).
3. Відповідно до п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» вартість електричної енергії за Договором від «11» листопада 2024 року № 311024-03 на 2025рік збільшити на 407 736,39 грн. (чотириста сім тисяч сімсот тридцять шість грн. 39 коп. ), враховуючи ПДВ 20% -67 956,06 грн.
Таким чином сума Договору становить 2 446 456 грн.46 коп. ( два мільйони чотириста сорок шість тисяч чотириста п’ятдесят шість грн.46 коп.) , враховуючи ПДВ 20% -407 742,74грн .»
1. ДУ№4 від 27.01.2025 « Керуючись п.п. 7 пункту 13.12 Договору та у зв’язку із зміною з 01.01.2025 регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «Укренерго», затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 19.12.2024 № 2200, сторони дійшли згоди змінити значення складової ціни «Т» та встановити її в розмірі 0,68623 грн/кВт*год без ПДВ та викласти п. 4.2. в новій редакції:
«Спосіб визначення ціни (тарифу) електричної енергії встановлюється наступним способом.
Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Цфакт = (Цод*(1+К/100)+T)*1,2; де: Цфакт – вартість електричної енергії за розрахунковий період; «Цод» – ціна за 1 кВт*год електричної енергії. «Цод» – ціна за 1 кВт*год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН ОЕС, яка для даної закупівлі становить середньозважену ціну на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України за серпень 2024 року за даними ДП «Оператор ринку» (5738,6 грн/МВт*год), розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді проведення процедури закупівлі. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників плюс дев’ять відсотків заокруглена до п’яти значущих знаків. «Цод» не включає ПДВ, Т, К. «Т» – тариф на передачу електричної енергії встановлюється постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» від 19.12.2024 № 2200. «Т» є регульованою складовою ціни Договору. «1,2» - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20%), яке нараховується згідно Податкового кодексу України. «К» – коефіцієнт прибутковості Постачальника (маржа, вартість послуг Учасника), запропонований Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), %.»
2. На підставі п.1 даної Додаткової угоди, Сторони дійшли згоди викласти п.4.3. Договору у наступній редакції:
«Ціна за 1 кВт. год складає 8,414161 грн з ПДВ. Вартість Договору складає 2 455 835,28 (Два мільйона чотириста п'ятдесят п'ять тисяч вісімсот тридцять п'ять гривень 28 копійок) грн. з ПДВ., в т.ч., відповідно до п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» вартість електричної енергії за Договором від «11» листопада 2024 року № 311024-03 на 2025рік збільшена на 417 115,21 грн. (чотириста сімнадцять тисяч сто п'ятнадцять грн. 21 коп. ), враховуючи ПДВ 20% -69 519,20 грн.»
Окремо повідомляємо: Станом на дату початку моніторингу договір №311024-03 від 11.11.2024 повністю виконано в частині постачання. З 20.01.2025 постачання електроенергії відбувається за договором від 20.01.2025 № 160125-01 ( процедура закупівлі UA-2024-12-19-006923-a)