• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

34710000-7, Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (квадрокоптер з акумуляторною батареєю)

Завершена

4 679 025.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 395.13 UAH
Номер: 5117996c28294d9581f28a875bd5e3c3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-17-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.12.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.12.2024 12:43 - 08.01.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 16.12.2024 № 185 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.12.2024 № 185 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2024-09-26-002190-a 26.09.2024 Виконавчий комітет Криворізької міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, виконання рішення Органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 січня 2024 Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Криворізької міської ради, (далі – Замовник) UA-P-2024-09-26-002556-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.09.2024 протокол №70ВС, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, рішення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) №17226-р/пк-пз від 22.10.2024, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" (далі – ТОВ "МІНВІК"), повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2024, договір від 04.11.2024 №495 на суму 3 924 000,00 грн без ПДВ, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду №1 від 04.12.2024 до договору від 04.11.2024 №495, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 16.12.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 11.12.2024. Питання щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження, у ході моніторингу не розглядалися.
Період усунення порушень: 07.01.2025 14:45 - 11.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.01.2025 14:45

Запити/Пояснення