-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку в Дубовецькому ліцеї в с. Дубівці, площа Незалежності, 5 Дубовецької сільської ради Івано – Франківського району Івано – Франківської області.
Завершена
9 343 567.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 717.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 717.84 UAH
Номер:
c21b5d48332c49c48c60ed439026d1b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 11:28 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2024 №68-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.10.2024 №68-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-09-25-015035-a 25.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Промбудсервіс-Косів", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ ДУБОВЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.09.2024 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, розгляд тендерної пропозиції ТОВ "Промбудсервіс-Косів", протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 11.10.2024 №2, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024 року, договір підряду від 24.10.2024 №305, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 17.10.2024 року.
Період усунення порушень:
25.10.2024 11:39 - 30.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2024 11:39
Запити/Пояснення
Номер:
c2e58a60d891468d95b715a4208a8c1f
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2024 12:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт харчоблоку в Дубовецькому ліцеї в с. Дубівці, площа Незалежності, 5 Дубовецької сільської ради Івано – Франківського району Івано – Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-25-015035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "Промбудсервіс-Косів" те, що ним не надано повідомлення про прийняття працівника Чекалюк Дмитро Петрович на роботу з квитанцією органу ДПСУ про отримання, як це вимагалось у підпункті 2.1 пункту 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
32519a97c4a0410998bec1be3abba780
Назва:
пояснення на запит органу державного фінансового контролю в межах проведення моніторингу за № UA-M-2024-10-14-000003
Дата опублікування:
17.10.2024 13:51
Опис:
У межах проведення моніторингу за № UA-M-2024-10-14-000003 процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт харчоблоку в Дубовецькому ліцеї в с. Дубівці, площа Незалежності, 5 Дубовецької сільської ради Івано – Франківського району Івано – Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-25-015035-a) надаємо пояснення на запит органу державного фінансового контролю:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість:
При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі, а також обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), окремими положеннями Примірної методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України18.02.2020 № 275, розробленою спеціалізованою організацією проектно-кошторисною документацією «Капітальний ремонт харчоблоку в Дубовецькому ліцеї в с. Дубівці, площа Незалежності, 5 Дубовецької сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області» складеною на замовлення Відділу освіти Дубовецької сільської ради, робочим проектом: «Капітальний ремонт харчоблоку в Дубовецькому ліцеї в с. Дубівці, площа Незалежності, 5 Дубовецької сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області», експертним звітом (позитивним) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт харчоблоку в Дубовецькому ліцеї в с. Дубівці, площа Незалежності, 5 Дубовецької сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області». Також Замовником здійснено пошук та аналіз загальнодоступної інформації, моніторинг та аналіз ринкових цін даного сегменту робіт, що відображені в електронній системі закупівель на веб-порталі Prozorro уповноваженого органу
Розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, інформацію про якісні та технічні характеристики предмету закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднено веб-сайті у строки встановлені законодавством.
Посилання на веб-сайт: Обґрунтування технічних та якісних характеристик ДК 021:215 45450006 (Капітальний ремонт харчоблоку в Дубовецькому ліцеї) | Дубовецька територіальна громада Івано-Франківська область (gromada.org.ua)
2. Щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв про наявність працівників (прийняття працівника ЧЕКАЛЮК Дмитро Петрович на роботу):
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промбудсервіс-Косів» надано довідку-пояснення (згідно вимог тендерної документації), про те, що повідомлення про прийняття на роботу було запроваджено змінами до Закону №77-КПІ від 01.01.2015 року, а ЧЕКАЛЮК Дмитро Петрович був прийнятий на роботу 17.11.2009р., до набуття чинності змін в ст.24 КЗпП України, які введені в дію Законом №77-КПІ від 01.01.2015, що підтверджується копією трудової книжки наданою у складі тендерної пропозиції.
Додатки:
1. Зведена кошторисна документація.
2. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт харчоблоку в Дубовецькому ліцеї в с. Дубівці, площа Незалежності, 5 Дубовецької сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області».