-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт силового трансформатора 1Т ПС «Вараш» типу ТДТН-16000 /110 за адресою: вулиця Рівненська дорога, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області
Завершена
2 393 144.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 965.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 965.72 UAH
Номер:
01d82e48d6944e7aa60e3075f1b41250
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-05-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.11.2024 00:00
Період моніторингу:
05.11.2024 16:46 - 27.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.11.2024 № 91-з
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.11.2024 № 91-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-09-25-012044-a 25.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог пп. 2 п. 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міські електричні мережі» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДНІПРОСПЕЦСЕРВІС», в частині правомірності її відхилення, тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ЕНЕРГОСПЕЦСЕРВІС», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою: від 14.10.2024 № 48, від 15.10.2024 № 50, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.10.2024 № 21/24, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 07.11.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно до пп. 2 п. 3 Додатку 2 тендерної документації для документального підтвердження вимог, у складі тендерної пропозиції (технічного завдання предмета закупівлі), учасником мають бути надані підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні (динамічна) пропозиції учасника, відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами, затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова). Перелік статей витрат вказані Замовником у зазначених вимогах Додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до п. 2.1 Настанови система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Розрахунок договірної ціни пропозиції учасника процедури закупівлі передбачено розділом V Настанови згідно форм наведених у додатках до цієї Настанови.
Учасником торгів ПП «ЕНЕРГОСПЕЦСЕРВІС» на виконання пп. 2 п. 3 Додатку 2 тендерної документації в складі тендерної пропозиції завантажено файл «Калькуляція.pdf», який не містить підтверджуючих розрахунків договірної ціни у формі додатків згідно Настанови.
З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника ПП «ЕНЕРГОСПЕЦСЕРВІС» не відповідала вимогам пп. 2 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей.
Таким чином, Замовником в порушення п. 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «ЕНЕРГОСПЕЦСЕРВІС» та визнано переможцем торгів.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 07.11.2024 Замовником надано пояснення, які не обґрунтовують прийняте рішення про правомірність визначення переможцем учасника ПП «ЕНЕРГОСПЕЦСЕРВІС».
Період усунення порушень:
20.11.2024 17:03 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 17:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами висновку моніторінгу, сторони дійшли згоди достроково розірвати Договір №21/24 від 21.10.2024, що підтверджується Додатковою угодою №1 від 21.11.2024
Дата публікації звіту:
21.11.2024 15:30
Запити/Пояснення
Номер:
63eadf86087147c9ab6f8ec8e0b79c27
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.11.2024 10:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту силового трансформатора 1Т ПС «Вараш» типу ТДТН-16000 /110 за адресою: вулиця Рівненська дорога, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-25-012044-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Учасником ПП «ЕНЕРГОСПЕЦСЕРВІС» в складі тендерної пропозиції не подано підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні (динамічна) пропозиції учасника, відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами, чим недотримано вимоги пп.2 п.3 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації.
Надайте пояснення стосовно вищевикладеного.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a0eb163f2cdb421a97e1d2e8f5386903
Назва:
Письмові пояснення
Дата опублікування:
07.11.2024 14:22
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту силового трансформатора 1Т ПС «Вараш» типу ТДТН-16000 /110 за адресою: вулиця Рівненська дорога, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-25-012044-a )
Надаємо письмові пояснення на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Щодо першого питання: а саме, надання інформації про визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: згідно Наказу начальника Вараської військової адміністрації №45 від 26.04.2024 року «Про внесення змін до Програми реалізації питань будівництва, модернізації та поточних ремонтів на 2024 рік, було виділено кошти на будівництво об’єктів енергетичного господарства в розмірі 2 600 000 грн. Відповідно до запланованих видатків, кошти було розподілено наступним чином:
• на проведення експертного обстеження силового трансформатора 2 Т (ТОВ «Солар Вейв Енерджі» від 25.07.2024 №334 від 18.07.2024) (на загальну суму 87 000,00);
• на розробку проектно-кошторисної документації силового трансформатора 1Т (на загальну суму 119 856,00 а саме, на виконання висновку експертизи №42480431-142/Е-23 за результатами експертного обстеження технічного стану силового трансформатора ТДТН-16000/110 підприємством було укладено Договір №420КС-24 від 02.08.2024 з ТОВ КНМУ «Енергопівденмонтаж» на розробку проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення було проведено відповідно до зведеного кошторисного розрахунку. Таким чином, згідно робочого проекту загальна вартість будівництва склала 2 567, 284 тис. гривень. (зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва №720.565-ЗКР додаємо). Відповідно до проведеного розрахунку та залишку запланованих коштів, замовником було прийнято рішення провести відкриті торги за номером ID: UA-2024-09-25-012044-a на загальну суму 2 393144,00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були розроблені відповідно до робочого проекту та експертного звіту (робочий проект та експертний звіт додаємо).
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). В зв’язку із відсутністю у Замовника власного веб сайту обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі було опублікованого протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на сайті Засновника підприємства Вараської міської ради https://varashmtg.gov.ua/index.php/finansy/publichni-zakupivli?view=article&id=2821:ua-2024-09-25-012044-a&catid=159.
Щодо другого питання Учасник при підготовці тендерної пропозиції самостійно визначає потребу у відповідних будівельних машинах і механізмах (в тому числі потребу в обладнанні, устаткуванні, інструментах, технологічних комплектах, засобах малої механізації, інших пристроях та інвентарі), які є необхідними для належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними й технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів, переліку робіт, а також потребу в необхідних енергоносіях та відображає в кошторисній документації.
Учасником в складі тендерної документації надана планова калькуляція на роботи з капітального ремонту трансформатора та розшифровки витрат файл (Калькуляція.pdf ) (а саме, за статтями «Матеріали та комплектуючі вироби» ; витати за статтею «Витрати на відрядження»; «розшифровка витрат за статтею «Основна заробітна плата робітників»; розшифровка «Додаткова заробітна плата» та інформаційна довідка з аналітикою цін на матеріали та запасні частини в регіоні файл (Довідка ціна.pdf).