• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт ділянки вулиці Під’ялина (від церкви до буд. № 8) в с. Майдан Ямницької сільської ради Івано-Франківської області

Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Найменування: Ямницька сільська рада, Івано-Франківської області Код згідно з ЄДРПОУ:04356461 Місцезнаходження:Україна, Івано-Франківська область, с.Ямниця,вул.Галицька,36, 77422 Мова:українська Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

Завершена

5 254 088.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 540.88 UAH
Номер: 4d59753990764418911817f11e1bd2b1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-14-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 14.10.2024 11:24 - 04.11.2024 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.10.2024 №68-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14.10.2024 №68-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2024-09-25-007647-a 25.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень , із врахуванням пояснення замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 21 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ямницької сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.09.2024 №33 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, розгляд тендерної пропозиції ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.10.2024 № 34, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024 року, договір про закупівлю робіт від 18.10.2024 № 707, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 18.10.2024 року.
Період усунення порушень: 21.10.2024 10:57 - 25.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.10.2024 10:57

Запити/Пояснення