-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ділянки вулиці Під’ялина (від церкви до буд. № 8) в с. Майдан Ямницької сільської ради Івано-Франківської області
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Найменування: Ямницька сільська рада, Івано-Франківської області Код згідно з ЄДРПОУ:04356461 Місцезнаходження:Україна, Івано-Франківська область, с.Ямниця,вул.Галицька,36, 77422 Мова:українська Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Завершена
5 254 088.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 540.88 UAH
мін. крок: 1% або 52 540.88 UAH
Номер:
4d59753990764418911817f11e1bd2b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 11:24 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2024 №68-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.10.2024 №68-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-09-25-007647-a 25.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень , із врахуванням пояснення замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 21 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ямницької сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.09.2024 №33 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, розгляд тендерної пропозиції ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.10.2024 № 34, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024 року, договір про закупівлю робіт від 18.10.2024 № 707, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 18.10.2024 року.
Період усунення порушень:
21.10.2024 10:57 - 25.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.10.2024 10:57
Запити/Пояснення
Номер:
b0b2eb4d51d24ffcb6b647a91efd01b9
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
17.10.2024 13:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт ділянки вулиці Під’ялина (від церкви до буд. № 8) в с. Майдан Ямницької сільської ради Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-25-007647-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c366b23091324f25a28133f3e18a7c9b
Назва:
надання пояснень на запит
Дата опублікування:
18.10.2024 10:20
Опис:
Ямницька сільська рада (надалі - Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 17.10.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі “Капітальний ремонт ділянки вулиці Під’ялина (від церкви до буд. № 8) в с. Майдан Ямницької сільської ради Івано-Франківської області” (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2024-09-25-007647-a) пояснює наступне.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості .
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення сесії Ямницької сільської ради від 12.10.2023 р. “Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при здійсненні будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок коштів сільського бюджету” та рішення сесії Ямницької сільської ради від 22.02.2024р.“Про внесення змін до бюджету Ямницької сільської територіальної громади на 2024рік.”, з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”.
Очікувана вартість послуг з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта, за мінусом Глави 10 “Утримання служб замовника та інжинірінгові послуги” та Глави 12 “Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд” кошторисної документації з урахуванням технічного стану ділянки вулиці Під’ялина (від церкви до буд. № 8) в с. Майдан Ямницької сільської ради Івано-Франківської області.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт (експертна оцінка від 22.08.2024 №884-ЕК-24).
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей наданих послуг, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Перелік видів послуг та їх обсяги вказані в Додатку 2 до Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі”.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами).
З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://yamnytsia-rada.gov.ua/wp-content/uploads/2024/09/Обгрунтування-1.pdf