-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. № 101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району" (коригування)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені на основі проектно-кошторисної документації. Розмір бюджетного призначення - відповідно до очікуваних кошторисних призначень замовника на 2024-2025 роки. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. №101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району» (коригування) та підтверджено в Експертному звіті (позитивному) № 14-0213/01-24 від 16 серпня 2024 року.
Завершена
33 426 981.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 334 269.81 UAH
мін. крок: 1% або 334 269.81 UAH
Номер:
461d6136e562477391c93055d610f18f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 13:00 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2024 № 71-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 24.10.2024 № 71-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
11 UA-2024-09-24-011408-a 24.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Лілія Бондар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік
Санаторію "Прикордонник-Немирів" (військова частина 1487) Державної прикордонної служби України (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.09.2024 №147, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.10.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ЖИТЛО БУД СЕРВІС", протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 14.10.2024 №159, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.10.2024, договір про закупівлю робіт від 25.10.2024 № 112-24 (далі – Договір), пояснення та документи від 31.10.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
13.11.2024 16:44 - 19.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2024 16:44
Запити/Пояснення
Номер:
d2edf5fd256b4202bc7a1fb52381ac9e
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
29.10.2024 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. № 101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району" (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-24-011408-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4115c55c67484a0295831b2e31a0d308
Назва:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту у межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. № 101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району" (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-24-011408-a)
Дата опублікування:
31.10.2024 10:31
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики, розмір витрат предмету закупівлі складено на підставі проєктно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. № 101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району» (коригування). Проектно-кошторисна документація розроблена відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт, які викладені у Технічному завданні ( Додаток 2 до тендерної документації). Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт № 14-0213/01-24 від 16 серпня 2024 року щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» з урахуванням ПДВ.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням: https://dpsu.gov.ua/ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-kapitalnij-remont-i-restavraciya