-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Генератор дизельний потужністю не менше 26 кВт
Завершена
489 976.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 899.76 UAH
мін. крок: 1% або 4 899.76 UAH
Номер:
58ac29b877544e659f408fab34353c44
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-30-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2024 00:00
Період моніторингу:
31.12.2024 11:15 - 22.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.12.2024 № 86-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 30.12.2024 № 86-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-09-24-010611-a 24.09.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік заклади дошкільної освіти №8 «Золотий ключик» Нетішинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 24.09.2024 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.10.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» (далі –ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.10.2024 №209, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.10.2024 № 17376-р/пк-пз, інформацію про скасування рішення уповноваженої особи Замовника від 04.11.2024 № 238, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКВІВЕС» (далі –ТОВ «ЕКВІВЕС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ЕКВІВЕС», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ «ЕКВІВЕС» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.11.2024 №240, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.11.2024, договір поставки товару від 14.11.2024 № 33 (далі – Договір), додаткову угоду від 14.11.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 18.11.2024, пояснення (інформацію, документи) від 06.01.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
17.01.2025 14:15 - 23.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.01.2025 14:15
Запити/Пояснення
Номер:
b47b16898b064acaa108d2321496d105
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.01.2025 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі генератора дизельного потужністю не менше 26 кВт за кодом ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-24-010611-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 7.1 розділу 7 договору поставки товару від 14.11.2024 №33 (далі – Договір) Договір набирає чинності з моменту підписання та скріплення печатками сторін і діє до 31.12.2024, а в частині розрахунків – до належного виконання Замовником своїх зобов’язань за цим Договором.
Прошу надати інформації щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
3ad1f123a5ca4a34b58d9a46f2540af6
Назва:
Надання пояснень щодо моніторингу UA-M-2024-12-30-000024 58ac29b877544e659f408fab34353c44 Ідентифікаційний номер закупівлі UA-2024-09-24-010611-a
Дата опублікування:
06.01.2025 11:40
Опис:
Надання пояснень щодо моніторингу
UA-M-2024-12-30-000024 58ac29b877544e659f408fab34353c44
Ідентифікаційний номер закупівлі UA-2024-09-24-010611-a
1. Щодо: «Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – Генератор дизельний, на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Замовником було направлено не менше трьох письмових запитів цінових пропозицій офіційним представникам та дилерам, постачальникам товару, що відповідає предмету закупівлі. Отже, очікувана вартість визначена на підставі чотирьох комерційних пропозицій як середньо арифметичне значення (копії комерційних пропозицій додаються).
2. Щодо: «Прошу надати інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань»
Між Закладом дошкільної освіти №8 «Золотий ключик»» Нетішинської міської ради (далі – Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКВІВЕС» (далі – ТОВ «ЕКВІВЕС», Постачальник) був укладений Договір поставки товару від 14.11.2024 р. № 33 (далі – Договір).
Відповідно до п. 1.1 Договору ТОВ «ЕКВІВЕС» зобов’язувалось поставити Товар згідно коду ДК 021:2015:31120000-3 Генератори (Генератор дизельний EKV-DS-36E3/SB-A (надалі – Товар) згідно Специфікації №1, що є невід’ємною частиною Договору, а Замовник прийняти і оплатити зазначений Товар згідно на умовах даного Договору.
Відповідно до п.3.2 Договору Постачальник зобов’язувався поставити Товар до місця поставки до 15.11.2024 року.
Відповідно до Додаткової угоди №1 від 15.11.2024 року до Договору про закупівлю №33 від 14.11.2024 року Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до розділу 3 пункту 3.2 Договору та змінити термін поставки Товару до місця поставки до 10.12.2024 року, у зв’язку із виникненням непередбачуваних на момент проведення закупівлі обставин, а саме оскарження процедури закупівлі та затримка поставки комплектуючих, згідно наданих Постачальником обґрунтувань.
Внаслідок неналежного виконання Постачальником своїх зобов`язань, а саме непоставкою Товару до 10.12.2024 року, Замовник звертається (звернувся) із претензією. Так, як Постачальник був зобов’язаний поставити до 10.12.2024 року Товар на загальну суму 468 999,00 гривень Генератор дизельний EKV-DS-36E3/SB-A (у кількості 1 штука). Фактично була здійснена поставка Товару 19.12.2024 року на суму 468 999,00 гривень, що підтверджується:
- Договором поставки Товару від 14.11.2024 р. № 33, зі специфікацією № 1;
- Додатковою угодою №1 від 15.11.2024 року до Договору про закупівлю № 33 від 14.11.2024 р.;
- актами про нестачу (непоставку) генератора дизельного EKV-DS-36E3/SB-A від 10.12.2024 року та від 11.12.2024 року;
- видатковою накладною від 18.12.2024 р. № Е-5238 на загальну суму 468 999,00 грн. у кількості 1 шт.;
- товарно-транспортною накладною № РЕ-5238 від 18.12.2024 р.;
- актом про приймання-передачу генератора дизельного EKV-DS-36E3/SB-A від 19.12.2024 р.
Таким чином, Замовник отримав від ТОВ «ЕКВІВЕС» Товар на суму 468 999,00 гривень у кількості 1 штука Генератор дизельний EKV-DS-36E3/SB-A із порушенням строків поставки.
Відповідно до умов пункту 5.1 Договору, сторони передбачили відповідальність за порушення строків поставки Товару у вигляді сплати Постачальником Замовнику пені у сумі у розмірі однієї облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня, від вартості Товару, з якого допущено прострочення виконання зобов’язання за кожний день прострочення. Тобто, у даному випадку пеня складає: 468 999, 00 x 0,1% = 469,00 гривень.
Таким чином, Замовник отримав від ТОВ «ЕКВІВЕС» Товар на суму 468 999,00 гривень у кількості 1 штука Генератор дизельний EKV-DS-36E3/SB-A із порушенням строків поставки.Відповідно до умов пункту 5.1 Договору, сторони передбачили відповідальність за порушення строків поставки Товару у вигляді сплати Постачальником Замовнику пені у сумі у розмірі однієї облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня, від вартості Товару, з якого допущено прострочення виконання зобов’язання за кожний день прострочення. Тобто, у даному випадку пеня складає: 468 999, 00 x 0,1% x 9 = 4221,00 грн.
Пеня була сплачена Постачальником у повному обсязі.
Додаються додатки:
1. Цінова пропозиція 1, Цінова пропозиція 2, Цінова пропозиція 3, Цінова пропозиція №4.
2. Акт про нестачу (непоставку) генератора дизельного EKV-DS-36E3/SB-A.
3. Видаткова накладна від 18.12.2024 р. № Е-5238.
4. Товарно-транспортна накладна № РЕ-5238 від 18.12.2024 р.
5. Акт про приймання-передачу генератора дизельного EKV-DS-36E3/SB-A від 19.12.2024 р.
6. Платіжна інструкція про сплату пені.
Пояснення надала
Уповноважена особа ЗДО №8
«Золотий ключик» НМР,
фахівець з публічних закупівель ___________ Олена СТАСЮК