• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Першотравневського опорного ліцею Першотравневської сільської ради за адресою: вул. Центральна, 17, с. Першотравневе, Нікопольський район, Дніпропетровська область». (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

4 005 662.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 056.62 UAH
Номер: 010fd5e6ac0c4cf6a16e1ff0e1b4a763
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-01-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 12.11.2024 14:10 - 04.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 11.11.2024 № 160 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 11.11.2024 № 160 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2024-09-24-009623-a 24.09.2024 Виконавчий комітет Першотравневської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності умов Договору нормам ЦКУ. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій учасника закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору від 28.10.2024 №315 вимогам статті 884 ЦКУ та абзаців другого і третього пункту 103 Постанови №668, а також здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Наказом Міністерства фінансів України від 27.09.2024 № 476 «Про затвердження Методики визначення автоматичних індикаторів ризиків, їх переліку та порядку застосування», розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Першотравневської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області (далі - Замовник) UA-P-2024-09-24-012347-a, інформацію на веб-інтерфейсі для перегляду результатів роботи системи ризик-індикаторів (https://risks.prozorro.gov.ua/), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № 506 від 01 жовтня 2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ОКТОГРАМА", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 16.10.2024, договір від 28.10.2024 №315, запит про надання пояснень від 13.11.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 18.11.2024 року. Ризики що спрацювали (sas24-3-2-1), а саме: «Замовник відхилив тендерні пропозиції/пропозиції всіх учасників під час закупівлі робіт, крім переможця» не спрацювали. Відповідно до протоколу від 11.10.2024 №516 «Про розгляд тендерної пропозиції учасника ПП "НІКОПОЛЬБУД"» складеного уповноваженою особою, тендерна пропозиція не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей та була відхилена Замовником, на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Тобто, Замовник відхилив Учасника, відповідно до визначених законодавством підстав. Відповідно до протоколу від 16.10.2024 №533 визначено переможцем процедури закупівлі наступного учасника ТОВ «ОКТОГРАМА» та укладено з ним договір від 28.10.2024 №315. Моніторингом встановлено, що тендерна документація містить у своєму складі проект договору (Додаток № 7), в якому положеннями пункту 2.3 розділу 2 «Якість робіт та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» де зазначено, що гарантія якості роботи поширюється на все, що становить результат роботи і складає 3 роки, якщо інше не встановлено договором підряду. Учасник закупівлі ТОВ "ОКТОГРАМА" в складі тендерної пропозиції 08.10.2024 завантажив Проект договору з усіма додатками від 07.10.2024 №071024-18 (файл «Проект договору ТОВ "ОКТОГРАМА".pdf»), яким надав згоду з проектом договору (додаток № 7 до тендерної документації), в тому числі щодо гарантійного терміну на виконані підрядні роботи протягом 3 (трьох) років. Зазначені у пункті 2.3 розділу 2 положення, в остаточній редакції були включені, в укладений між сторонами Договір від від 28.10.2024 №315, без внесення змін. Водночас, відповідно до пункту 4 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» передбачено що «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей». Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Постанови № 668 гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Окрім цього, відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Відповідно до статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років, або більший ніж 10 років. Тобто, положення пункту 2.3 розділу 2 проекту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації, та Договору, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ. Отже, в порушення вимог частини третьої статті 22 Закону Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Окрім, цього Договір між Замовником та переможцем закупівлі ТОВ "ОКТОГРАМА" був укладений з порушенням вимог частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.
Період усунення порушень: 25.11.2024 17:00 - 10.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.11.2024 17:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою приведення у відповідність умов Договору відповідно до вимог абзацу 3 пункту 103 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та статті 884 Цивільного кодексу України Виконавчий комітет Першотравневської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області просить Вас внести зміни до Розділу 2 «Якість робіт та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Договору № 315 від 28.10.2024 року в частині встановлення гарантії якості робіт - 10 років, шляхом укладання додаткової угоди.
Дата публікації звіту: 29.11.2024 09:47

Запити/Пояснення