-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-03410000-7 «ДЕРЕВИНА» (відповідний код ДК 021:2015 – 03413000-8 «Паливна деревина»)
Завершена
1 135 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 350.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 350.00 UAH
Номер:
d75797aa0b0340b0879cc43715e658bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 11:26 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2024 №68-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.10.2024 №68-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-09-24-008689-a 24.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону, абзацу другого частини другої статті 24 Закону та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень при оприлюдненні інформації щодо закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАСІЧНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 24.09.2024 № 2 (далі – ТД), зміни до ТД, тендерну пропозицію ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2024 № 5, повідомлення про намір укласти договір від 09.10.2024, договір про закупівлю товару від 18.10.2024 № 211, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 16.10.2024 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником 26.09.2024 вносились зміни до тендерної документації, зокрема, до п.2., п.3 Додатку 2 «Технічне завдання» та п. 5 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії», про що зазначено в переліку змін до тендерної документації. Однак, Замовником на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону, абзацу другого частини другої статті 24 Закону та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, не розміщено та не відображено зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації протягом одного дня з дати прийняття рішення про внесення змін.
Період усунення порушень:
23.10.2024 15:04 - 06.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2024 15:04
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/09/0028/2024/пр
Дата відкриття провадження:
10.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
13/09/0028/2024/пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення моніторингу процедури закупівлі товару Деревина «ДК 021:2015-03410000-7 «Деревина» (відповідний код ДК 021:2015 – 03413000-8 «Паливна деревина»)», повідомляємо, що проведено роз’яснювальні роботи з приводу складання тендерної документації у відповідності до чинних норм та вимог Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами), інших нормативно-правових актів з питань публічних закупівель, а також повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Також, зобов’язуємось в майбутньому не вчиняти подібних чи будь яких інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
29.10.2024 10:26
Запити/Пояснення
Номер:
4c69d38931d84876841c35701312caf4
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2024 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету Деревина « ДК 021:2015-03410000-7 «Деревина» (відповідний код ДК 021:2015 – 03413000-8 «Паливна деревина»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-те лекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-24-008689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4559fd7b1c7d41b1952107197858d70e
Назва:
Пояснення до моніторингу
Дата опублікування:
16.10.2024 11:26
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо надання пояснень в межах моніторингу закупівлі Деревина « ДК 021:2015-03410000-7 «Деревина» (відповідний код ДК 021:2015 – 03413000-8 «Паливна деревина»)» (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-09-24-008689-a) Управління освіти, культури, молоді та спорту Пасічнянської сільської ради (далі – Управління ОКМС Пасічнянської сільської ради/ Замовник) повідомляє наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо).
Очікувана вартість визначена методом порівняння ринкових цін, а також враховано аналіз річного споживання дров паливних за опалювальний період 2023 року, інформація у телефонному режимі в потенційних постачальників, необхідність сплати всіх податків і зборів, витрати на навантаження, доставку, розвантаження.
Безпосередньо перед оголошенням відкритих торгів в електронній системі закупівель Prozorro Замовником проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо цін на деревину дров'яну непромислового використання 1 групи та встановлено, що середня ціна за результатами торгів за період липень-вересень 2024 року за 1 м. куб становить 1957,75 грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2024 рік по даному предмету закупівлі становить 1 135 000 грн. 00 коп. з ПДВ
Вимоги щодо якості продукції
1.Продукція не повинна бути в попередній експлуатації.
2.Дрова повинні бути очищені від сучків і гілок. Висота сучків, що залишилася не повинна перевищувати 30 мм.
3.Дрова можуть бути як в корі, так і без кори.
4.Дрова повинні бути без гнилі та не трухляві.
5.Допустима вологість дров 30-40%.
Умови постачання: Вимогою замовника являється постачання учасником – переможцем дров безпосередньо до місця їх зберігання, а саме до закладів освіти та культури Пасічнянської сільської ради.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення розміщено в термін згідно вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Управління освіти, культури, молоді та спорту Пасічннянської сільської ради (посилання на сайт https://pasichna-osvita.department.org.ua/ua/plugins/userPages/291)