-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Костюм для захисту від понижених температур, нафти і нафтопродуктів (зимовий «Нафтовик») згідно коду ДК 021:2015 18130000-9 Спеціальний робочий одяг
Завершена
13 524 506.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 135 245.06 UAH
мін. крок: 1% або 135 245.06 UAH
Номер:
2079138874a74f428d77ba3a41f77c65
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-10-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
10.10.2024 12:05 - 31.10.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2024-09-24-004117-a 24.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ» та ТОВ «УМТК ТРЕЙД» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та підстави їх відхилення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «УКPНAФТА» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.09.2024 № 01/01/13/10/21/02-01/01/1022/2 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ» (далі – ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ») та пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УМТК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «УМТК ТРЕЙД»), протоколи від 07.10.2024 № 01/01/13/10/21/02-01/01/1022/3 та від 09.10.2024 № 01/01/13/10/21/02-01/01/1022/4, пояснення та документи Замовника надані 21.10.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.11.2024 15:43 - 07.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2024 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
c4ee30c2800242199832cecd195ebd42
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2024 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі костюмів для захисту від понижених температур, нафти і нафтопродуктів (зимовий «Нафтовик») згідно коду ДК 021:2015 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-24-004117-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
195915ae9f87468bb56d3405fc1114fb
Назва:
Пояснення по закупівлі
Дата опублікування:
21.10.2024 11:37
Опис:
1. На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в частині надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надати наступні пояснення:
Джерело фінансування Закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- Наказом № 280 від 28.06.2024 «Про затвердження регламенту взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг».
- Результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура № 25075797 від 09.09.2024) та шляхом запиту комерційних пропозицій виробникам/постачальникам електронною поштою.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) від потенційних постачальників та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією відповідно до технічних та інших вимог Замовника:
- ТОВ «ЛЕГПРОМІНТЕКС» (КП № 38 від 11.09.2024);
- ТОВ «ПЕЛТА» (КП від 13.09.2024);
- ВТФ «Вікторія»» (КП № 76 від 11.09.2024);
- ТОВ «Ультрасейфеті» (КП № 1206/24 від 11.09.2024);
- ТОВ Компанія «Пірена» (КП № 36/09-2024 від 13.09.2024);
- ТОВ «Тех-Стиль» (КП від 11.09.2024);
- ТОВ «УМТК-ТРЕЙД» (КП № 85.04/ від 05.04.2024).
За результатами моніторингу ринку очікувана вартість закупівлі визначена в розмірі 13 524 506,00 грн. без ПДВ.
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.
2. На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Зокрема, відповідно до пункту 4(1) постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи викладену вище інформацію, ПАТ «Укрнафта» не відповідає критеріям суб’єктів, визначених абзацом першим пункту 4(1) постанови № 710, тож вимога щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі чинним Законодавством для Товариства не передбачено.